دانلود فایل صوتی جدید و جنجالی آیت الله منتظری درباره اعدام های سال۶۷ | حاشیه های دنیای سیاست

  • ۱۶:۴۲


دانلود صوت جدید و جنجالی آیت الله منتظری درباره اعدام های سال ۶۷

فایل صوتی منتشر شده از مرحوم آیت الله منتظری درباره اعدام های سال ۱۲۶۷ که در دیدار با قوه قضاییه و اطلاعات بوده توسط پسر ایشان احمد منتظری در اختیار عموم قرار گرفته را در ادامه مشاهده کنید.

انتشار صوت جنجالی آیت الله منتظری

دانلود صوت جدید و جنجالی آیت الله منتظری درباره اعدام های سال ۶۷

دانلود صوت جدید و جنجالی آیت الله منتظری درباره اعدام های سال 67

دانلود صوت جدید و جنجالی آیت الله منتظری درباره اعدام های سال ۶۷

 

برای دانلود فایل صوتی اینجا کلیک کنید

…………..

نبش قبر یک ملاقات و بازهم زیرسوال بردن امام توسط باند مهدی هاشمی/ آیا موسسه نشرو تنظیم در دفاع از امام و انقلاب پاسخ اهانت را می دهد؟
انتقام‌کِشی‌های باند مهدی هاشمی از امام هرزمان شکلی متفاوت به خود می گیرد. گاهی با جعلی خواندن نامه‌های امام، گاهی با تحریک‌پذیری امام از اطرافیانِ فریب‌کار و گاهی با جنایت‌خواندنِ عمل به فتوای امام درباره اعدام منافقین محارب.

گروه سیاسی-رجانیوز: دیشب انتشار فایل صوتی سخنان تند و انتقادی آیت‌الله منتظری – درباره اعدام منافقین پس از مرصاد- توسط سایت منتظری خبرساز شد.

به گزارش رجانیوز به نقل از فارس فایل صوتی ۴۰ دقیقه‌ای که ۲۳ دقیقه ابتدایی آن سخنان منتظری و ادامه‌اش سخنان یکی ازمسئولین قضایی و توضیحاتش درباره ادعاهای غلط منتظری است.

دفاع مرحوم منتظری از منافقین پس از عملیات مرصاد
پس از ناکامی منافقین در عملیات مرصاد،امام با نوشتن نامه‌ای رسما محارب بودن سازمان منافقین را اعلام و دستور منافقینی که همچنان بر سرموضع حمایت از این سازمان و دشمنی با جمهوری اسلامی هستند را صادر می‌کنند. در بخشی از این نامه آمده است «با توجه به محارب بودن آنها و جنگهای کلاسیک آنها در شمال و غرب و جنوب کشور با همکاری های حزب بعث عراق و نیز جاسوسی آنان برای صدام علیه ملت مسلمان ما، و با توجه به ارتباط آنان با استکبار جهانی و ضربات ناجوانمردانه آنان از ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی تاکنون، کسانی که در زندان های سراسر کشور بر سرموضع نفاق خود پافشاری کرده و می‌کنند محارب و محکوم به اعدام می‌باشند.»

آیت‌الله منتظری که نه ماه است عزادار اعدام سیدمهدی هاشمی است از در حمایت از منافقین و حمله به امام و نظام درمی‌آید. ازجمله اقدامات او نگارش دو نامه تند و هتاکانه به امام در ۹ مرداد و ۱۳ مرداد است. پس از آن‌که اعتراضات و نامه‌نگاری های او به نتیجه نمی‌رسد از چهار تن از مسئولان مرتبط با این قضیه-آقایان نیری (حاکم شرع)، اشراقی (دادستان)، رئیسی (معاون دادستان) و پورمحمدی (نماینده اطلاعات در اوین)- دعوت می‌کند تا به منزلش بیایند. اول محرم این دیدار صورت میگیرد.

منتظری انتقادات خود را با تعابیر تندی علیه جمهوری اسلامی و امام مطرح می‌کند و البته پاسخ می‌شنود. محورهای ده‌گانهٔ سخنان منتظری در این ملاقات هم سالها بعد در خاظرات منتظری منتشر می‌شود.

منتظریِ پس از عزل: نامه امام جعلی بود!

سالهای آخر دهه هفتاد و در حالی که آیت‌الله منتظری هنوز در حصر بود، کتاب قطور خاطراتش منتشر شد. منتظری در خاطراتش مدعی شده بود امام در دوسال پایانی عمرشان از شدت بیماری از مسائل سیاسی و مدیریتی به دور بودند و اداره کشور توسط اطرافیان ایشان از جمله مرحوم احمدآقا و به نام امام صورت می‌گرفت هاست. او حتی جعلی‌بودن نامه‌های دوسال آخر عمر حضرت امام توسط احمدآقا می‌شود.
از جمله درباره این نامه نیز به سبک همیشگی خاطراتش با تردید و شبهه افکنی آن را نامهٔ «منسوب به امام» لقب داده و می‌گوید: «در همان زمان بعضی تصمیم گرفتند که یک باره کلک مجاهدین را بکنند و به اصطلاح از دست آنها راحت شوند، به همین خاطر نامه ای از امام گرفتند که افرادی از منافقین که از سابق در زندانها هستند طبق تشخیص دادستان و قاضی و نماینده اطلاعات هر منطقه، با رای اکثریت آنان اگر تشخیص دادند که آنها سرموضع هستند اعدام شوند،یعنی این سه نفر اگر دونفر از آنها نظرشان این بود که فلان فرد سرموضع است ولو اینکه به یک سال یا دو سال یا پنج سال یا بیشتر محکوم شده باید اعدام می‌شد، این نامه منسوب به امام تاریخ ندارد;اما این نامه روز پنج شنبه نوشته شده بود، روز شنبه توسط یکی از قضات به دست من رسید و آن قاضی بسیار ناراحت بود، من نامه را مطالعه کردم خیلی نامه تندی بود که در عکس العمل عملیات مجاهدین خلق در مرصاد نوشته شده بود و شنیده شد که به خط حاج احمد آقاست…»

نبش قبر یک ملاقات و شمشیرکشیدن علیه امام و انقلاب
اعتراضات منتظری به برخورد قاطعانه با منافقین آنقدر ادامه یافت تا نهایتا پس از پخش یکی از نامه‌های هتاکانه‌اش به امام از بی‌بی‌سی، امام او را به خاطر حمایت از منافقین از قائم‌مقامی رهبری عزل کردند.

حالا و پس از هفده سال از آن دیدار مردادماه ۶۷، سایت آیت‌الله منتظری دیشب فایل صوتی آن را منتشر کرد. جالب‌آنکه این اقدام چندروز پس از آن صورت گرفت که رسانه‌های ضدانقلاب به مناسبت سالگرد اعدام منافقین موج تبلیغاتی تکراری هرساله را به راه انداخته بودند. انتشار صوت این دیدار هم میوه جدیدِ سفره‌ای بود که ضدانقلاب چند روز تدارک دیده و چیده بود. این فایل صوتی به همراه موجی از تحلیل های خلاف واقع و تقطیع‌شده در فضای مجازی پخش شد و مورد استقبال ضدانقلاب-از سایت منافقین تا بی‌بی‌سی- قرار گرفت.
اما انتشار این فایل صوتی چه چیزی را هدف قرار می‌دهد؟ شاید لایهٔ اول تحلیل ها و واکنش های خبری انتشار این صوت، متوجه نظام جمهوری‌اسلامی و دستگاه قضایی وقت- باشد؛ اما کار تنها به این‌جا ختم نمی‌شود. پیام پنهان انتشار این فایل صوتی را شاید هیچ چیز بهتر از جملهٔ پایانی آیت‌الله منتظری در این فایل صوتی توضیح ندهد؛ و آن هم این جمله است که «مردم از ولایت فقیه دارد چندششان می‌شود ما دوست نداشتیم اینطور شود.»

حقیقت این است که انتشار این فایل صوتی مثل همهٔ ادعاهای منتظری و یارانش، بیش از هرچیز شخص امام‌خمینی را هدف قرار می‌دهد و به همان نتیجه‌ای میرسد که منتظری مدعی است دوست نداشته کار به اینجا برسد. به تعبیر صریح‌تر حالا که دیگر دست آیت‌الله منتظری از رهبری کوتاه شده، آنقدر نسبت های غلط و ناروا روانه امام می‌شود تا سایرین از ولایت فقیه چندششان شود.

انتقام‌کِشی های بیت منتظری از امام هرزمان شکلی متفاوت به خود میگیرد، اما محتوایش ثابت است. گاهی با جعلی خواندن نامه‌های امام، گاهی با تحریک‌پذیری امام از اطرافیانِ فریب‌کار و گاهی با جنایت‌خواندنِ عمل به فتوای امام دربارهٔ اعدام منافقین محارب.

متاسفانه موسسه نشر و تنظیم آثار امام در سال های اخیر موضع محکم و قاطعی در برابر ادعاهای گاه و بی‌گاه جریان منتظری علیه امام راحل نگرفته و به مصاحبه های ضعیفِ چندخطی بسنده کرده است. اقدامی که شاید باید آن را ناشی از همسویی سیاسی برخی مسئولان آن درباره جناح‌بندی‌های سیاسی کشور با جریان باند مهدی هاشمی و تاکتیک «سکوت الهام‌بخش وحدت» در برابر «دشمن مشترک» دانست.

جالب آنکه از شخص حسن خمینی نیر کمتر موضعی در محکومیت آیت‌الله منتظری و حامیانش می‌توان یافت. شاید آخرین موضع او دراین‌باره به سال ۷۹ و پس از انتشار کتاب پاسداشت حقیقت- نوشتهٔ آقایان سلیمی نمین و رضایی- برگردد که گفته بود «نوشتن اینگونه کتابها را ادامه دهید تا زمانی که نتظری از دنیا نرفته است پاسخ اهانتهای وی به حضرت امام راحل داده شود.»

آیا موسسه نشر و تنظیم آثار امام این‌بار از حیثیت امام آنطور که شایستهٔ اسم این موسسه است دفاع خواهد کرد؟




نامه مطهری درباره فایل صوتی آیت الله منتظری

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به وزیر دادگستری از اظهارات اخیر وی درباره فایل صوتی آیت الله منتظری انتقاد و بر لزوم ارائه توضیحاتی درباره شایعات مربوط به سال 67 تاکید کرد.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 3152
خبرگزاری ایسنا: نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به وزیر دادگستری از اظهارات اخیر وی درباره فایل صوتی آیت الله منتظری انتقاد و بر لزوم ارائه توضیحاتی درباره شایعات مربوط به سال 67 تاکید کرد.

علی مطهری در این نامه آورده است:


«جناب حجت‌الاسلام آقای پورمحمدی دامت برکاته

وزیر محترم دادگستری

با اهداء سلام، به عرض می‌رساند در صحبت خود در ارتباط با انتشار فایل صوتی مرحوم آیت‌الله منتظری، فرموده‌اید: «برخی دنبال تطهیر دشمنان خون‌آشام این ملت هستند که در قساوت و خونریزی به صغیر و کبیر رحم نکردند به طوری که همه افراد در ترس قساوت آنها بودند.»

متأسفانه این، مشکل کشور ماست که مسئولان به جای توضیح یک مسئله و پاسخ به سؤالی که برای برخی اذهان ایجاد شده است به مغالطه می‌پردازند و از عواطف انسانی و دینی و انقلابی مردم بهره‌برداری می‌کنند و هیچ گاه به سؤال مورد نظر پاسخ نمی‌دهند. در موضوع فایل صوتی مذکور همه مسئولانی که پاسخ دادند صرفا به جنایتکاری منافقین از یک سو و عظمت شخصیت امام خمینی(ره) از سوی دیگر پرداختند و هیچ پاسخی به سؤال ندادند و در واقع توضیح واضحات دادند.

انحرافات فکری و جنایات بزرگ منافقین بر همه روشن است و گروه فرقان هم که شخصیتی به عظمت آیت‌الله مطهری را به شهادت رساند شاخه‌ای از منافقین بود. این امر محل بحث نیست. محل بحث این است که با توجه به این که از نظر اسلام و در حکومت اسلامی حتی به چنین جانیانی و طرفداران آنها نیز نباید ظلم شود آیا شایعاتی که درباره اتفاق سال 67 درباره نحوه اجرای حکم امام(ره) گفته می‌شود صحت دارد یا خیر؟ جناب عالی که همراه آقایان رئیسی، نیّری و رازینی در متن این قضیه بودید باید ضمن توضیح ماجرا،  یا می‌فرمودید این شایعات به هیچ وجه صحت ندارد و یا می‌فرمودید ممکن است قصورهایی هم صورت گرفته باشد که در صورت اثبات از خانواده‌های آنها عذرخواهی و جبران خسارت خواهد شد.

این روش برخلاف تفکر رایج که کتمان خطاهای احتمالی را موجب تقویت نظام می‌داند و بلکه نوعی عصمت برای جمهوری اسلامی قائل است، موجب جلب اعتماد بیشتر مردم و استحکام افزون‌تر نظام اسلامی است.

از خدای متعال توفیق الهی روزافزون جناب‌عالی را مسئلت می‌کنم.

با تقدیم احترام

علی مطهری»



دادستان کل کشور در انتقاد به فایل صوتی منتشر شده از سوی بیت آیت الله منتظری گفت: با انتشار این فایل صوتی از طریق رادیوهای بیگانه جنایات منافقین را تطهیر می‌کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در مراسم تشییع پیکر مطهر دو تن از شهدای مدافع حرم ضمن تجلیل از مقام بالای این شهیدان از فایل صوتی منتشر شده از سوی بیت آیت الله منتظری انتقاد کرد و گفت:  در درون کشور جمهوری اسلامی می‌بینیم عده‌ای با دشمنان با سازی که اسرائیل و آمریکا وغرب و عناصر درون منطقه آنها می‌نوازند همراهی می‌کنند و به دنبال تطهیر جنایتکاران منافق هستند. که در ابتدای انقلاب چه جنایاتی کردند.

وی در این‌باره افزود: بعد از حمله گسترده منافقین زیر پرجم صدام و با حمایت آمریکا که قصد رسیدن به تهران را داشتند و تا نزدیکی کرمانشاه هم آمدند در عملیات مرصاد که شما مردم بینی آن‌ها را به خاک مالیدید، آن جنایاتی که نمونه‌هایی از آن امروز توسط داعش شاهد هستیم. آن فایل صوتی که سال‌ها از آقایی گرفتند و از طریق رادیوهای بیگانه مثل بی.بی.سی منتشر کردند و  در جهت تطهیر جنایات متفقین این کار را انجام دادند. همان آقایی که با تعبیر فرمایش امام شیخ ساده‌لوحی بود که در دست منافقین گرفتار شده بود.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز این حرکت از سمت بیت آن شیخ ساده‌لوح بسیار تاسف برانگیز است. آن فایل صوتی که سال‌ها پیش در جلسه خصوصی که بعضی از مسئولین قضایی پیش این آقا بودند را به رادیوهای بیگانه منتقل کردند و آن قداست و صلابت و جایگاه رفیع امام راحل را با عمل شنیع خود زیر سوال بردند و در مصاحبه‌ای می‌گویند شما اسناد بیشتری دارید و در آینده آن را منتشر می‌کنید.

دادستان کل کشور گفت: من خطاب به این حرف می‌گویم بیایید آن اسناد جنایات سیدمهدی اسناد جنایات اصفهان و قهدریجان که به دست عوامل بومی اتفاق افتاد و پرونده‌های این جنایت‌ها را منتشر کنید. بگذارید همه بدانند شما چه جنایتی کردید. اگر شما منتشر نمی‌کنید ما آن اسناد را داریم و آن اسناد موجود است.







روستای حی قیطران
همه خوب می دانند که منتظری شریک گناه منافقان می باشد ......لعنت خدا بر منافقین کوردل
احمد
زر نزن الاغ
زمان
همه خوب می دانند که منتظری شریک گناه منافقان می باشد ......لعنت خدا بر منافقین کوردل
وحید
زر نزن الاغ
شیرین صفوی
همه میدونیم که دستور اعدام های زیادی در دهه ۶۰ داده شده نه تنها دهه۰ که اوایل پیروزی انقلاب توسط خلخالی
شیرین صفوی
خلخالی از کی دستور میگرفت مسیله این است ؟؟!!
شایان
تطهیر حیواناتی به نام منافقین ان هم در این شرایط زمانی کاملا برنامه ریزی شده و هدفدار بود. واقعا اقبالی بود ک امام منتظری را عزل کردند.
گاهی اشخاصی چپ میکنند ک انسان حیرت میکند البته هیچکدام دیگر ب پای زبیر ک زمانی سیف الاسلام بود نمیرسند. باید هر کس حساب خود را بکند
فرهنگی
عاقلان همه چیزرامیدانند
مخفی
واقعا ناراحت کنندست که به اسم دین مردمو به کشتن می دن .جریان ماهم شده جریان اون پدری که گناه می کنه بعد دودش میره توچشم بچه
حالا دود این رژیمم داره می ره توی چشم ما.
مهدی
ایشون شیخ مسلمون بوده نه شیخ ساده لوح!
متاسفم که بعضیا انقدر کینه و نفرت توی دلشون پر شده که یه انسان عادی که نه پیغمبر بوده و نه امام رو بهش قداست میدن!!!!! خاااااک تو سر اول و آخرتون با این مغزای کپک زده تون! عین کبک سرتونو کردین زیر خاک، گوشا و چشاتونم بستید تا یه وقت حقیقتی ضد افکارتون رو نفهمید!
حقمونه
خلایق هر چه لایق
گاوان و خران باربردار / به ز آدمیان مردم آزار
خر به سعی،آدمی نخواهد شد / گر چه در پای منبری باشد
آزادی
بهترین سلامها و درودهای خداوند،بر این عالم ربانی
حافظ
اسب تازی شده مجروح به زیر پالان
طوق زرین همه در گردن « خر» می بینم
شاهرخ
بیشتر قربانیان 67 ارتباطی با منافقین نداشتند. هنوزم زندانی سیاسی و اعدام سیاسی نا حق داریم چطور اینها رو توجیه میکنن.این زندگی سگی که تو این نظام داریم مگه چقدر ارزش داره که درباره این همه ناعدالتی و وحشی گری دزدی و چپاول سکوت کنیم و انسانیتمون رو زیر سوال ببریم؟!!
سعید
وقتی خبری را نقل می کنیم نباید آن را قضاوت هم کنیم. قضاوت با خواننده است
مهدی
مرگ بر منافقین کور دل امروزی و دیروزی.منافقین امروزی چهره نفاقشان پیچیده تر از دیروزیهاست.
بینام
جنایت کاران انقلاب
نازنین
درود بر منتظری
5band
منم با اعدام ها مخالفم
اومدن مملکت رو برای مشتی نمک به حرام امن کردن که العان با وقاهت وگستاخی تمام بیان بگن:چرا داعش ایران رو از بین بردین
باید میزاشتنشون تا ناموس همون حامیان این گروهک ها العان به دست داعش باشه نه با امنیت برن با دوست پسراشون بچرخن
این امنیت به خیلی ها حرامه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan