توسعه عنوان Tekken x Street Fighter متوقف شده است

  • ۲۱:۰۹


ngBolt توسعه عنوان Tekken x Street Fighter به صورت رسمی متوقف شده است چرا که توسعه دهنده عنوان قصد داشته از ایجاد شکاف بیشتر در جامعه بازی های فایتینگ جلوگیری کند. کارگردان بازی Tekken آقای کاتسوشیرو هارادا (Katsuhiro Harada) در صحبت با Gamespot گفت که می خواهد جامعه و طرفداران Tekken 7 و Street Fighter را تا حد ممکن راضی نگه دارد.

"ما سعی کردیم تا علاوه بر در نظر گرفتن مخاطبان بزرگ بازی های فایتینگ طرفداران اصلی بازی ها را نیز در نظر بگیریم. هم اکنون موقعیت بازی های فایتینگ به این صورت است که Street Fighter 5 عرضه شده است و عده بسیاری نیز در انتظار Tekken 7 هستند؛ ما نمی خواهیم که این دو گروه را از یکدیگر جدا کنیم."

به خاطر این مسائل است که پیدا کردن یک زمان مناسب برای عرضه Tekken x Street Fighter در حال حاضر سخت است. این خبر یک شوک بزرگ است چرا که از ژانویه 2015 که Namco Bandai اعلام کرده بود بازی همچنان در حال توسعه است، خبر دیگری از بازی منتشر نشده بود. هم اکنون باید صبر کرد تا دید توقف روند توسعه Tekken x Street Fighter  موقت است یا و یا بازی برای همیشه کنسل خواهد شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan