سیمرغ شهر : با اطلاعات و جزئیاتی جالب از عنوان Mafia III همراه باشید

  • ۲۰:۴۲


سیمرغ شهر : با اطلاعات و جزئیاتی جالب از عنوان Mafia III همراه باشید


امروز در مراسم PAX East توسعه دهندگان عنوان Mafia III اطلاعات و جزئیات جدیدی از بازی را منتشر کردند که در ادامه می توانید به مطالعه آن ها بپردازید.

طبق گفته های امروز توسعه دهندگان  عنوان Mafia III در PAX East، بازی دارای آهنگ ها فراوان و محبوبی از دهه 60 است؛ بعضی از تریلر های عنوان Mafia III دارای آهنگ های معروفی از دهه 60 میلادی همانند "All Along the Watchtower"  و "House of the Rising Sun."  بودند.

همچنین توسعه دهندگان اشاره کردند که گرفتن لایسنس و حق قانونی موسیقی ها کاری مشکل و نیازمند مهارت می باشد و به همین دلیل است که بسیاری از آهنگ های بازی هنوز معرفی نشده اند. اگرچه استودیو Hanger 13 از لیست آهنگ های انتخابی راضی است حتی اگر نتواند درباره همه آن ها با اطمینان صحبت کند.

علاوه بر موسیقی هایی که در بالا اشاره شد، موسیقی هایی از گروه Creedence Clearwater Revival با نام های "Fortune Son" و "Son of a Preacher Man" در بازی وجود خواهند داشت. موسیقی معروف گروه The Rolling Stone به نام "Paint It Black" نیز جزو موسیقی های تایید شده بازی است.

همچنین کارگردان خلاق آقای هیدن بلکمن (Haden Blackman) درباره تنظیمات مختلفی که در بازی به کار گرفته شده اند صحبت کرد. برای آن ها مهم بوده که مکان بازی از نظر صنعتی، توریستی و سرگرمی به گونه ای باشد که بتوان وجود اراذل و اوباش را در آن تصور کرد.

در نهایت استودیو Hanger 13 در New Orleans (که در Mafia III با نام New Bordeaux شناخته می شود) ساخته شد چرا که دارای ویژگی های بالا بود و همچنین شهر New Orleans جذاب به نظر می آمده است. همچنین این مکان کاملا با Empire Bay در Mafia II متفاوت است؛ چیزی که به گفته توسعه دهندگان مهم بوده است.

علاوه بر این ها "بلکمن" از بخش های رانندگی و اتوموبیل های Mafia III حرف زده است. اتوموبیل های زیادی همراه با قابلیت های متنوع و گوناگون در بازی وجود دارند؛ البته شما نباید انتظار یک تجربه رانندگی همه جانبه و کامل را داشته باشید. وی همچنین تاکید کرد که برای هر بازیکن "داستانی یکتا و تجربه ای منحصر به فرد از بازی" وجود دارد؛ شما می توانید تصمیم بگیرید که چگونه در دنیای بازی قدم بردارید؛ فردی باشید کاملا خشن و اسلحه به دست و یا آرام یا چیز ما بین این دو! "هیچ راه دقیق و از پیش تعیین شده ای برای تجربه بازی وجود ندارد"

در آخر "بلکمن" تایید کرد که Mafia III دارای مجموعه از انتخاب ها خواهد بود که پیامد های بلند مدتی را در بازی در پیش خواهند داشت. حتی انتخاب هایی به ظاهر مثبت می توانند نتیجه ای منفی و بد داشته باشند.

عنوان Mafia III در تاریخ 7 اکتبر برای کنسول های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan