سیمرغ شهر : شبنم مقدمی :دمت گرم حسن فتحی دمت گرم شهرزاد

  • ۱۹:۲۵

 سیمرغ شهر : شبنم مقدمی :دمت گرم حسن فتحی دمت گرم شهرزاد


من سریال شهرزاد را دنبال می کنم. من فکر می کنم سریال شهرزاد و امثال شهرزاد نیاز جامعه ماست. برای اینکه یکی از اهداف رسانه های تصویری رسانه خانگی و البته یکی از اهداف تلویزیون هم می بایستی همین باشد و چقدر هست و چقدر نیست را نمی دانم چون سیاست گذاری هاشان را نمی شناسم. هدف باید این باشد که مردم ماهواره و سریال سطح پایین ترکی نگاه نکنند و این تغذیه قلبی، روحی و بصری را باید از داخل تامین کنیم. اگر این کار را بکنیم موفق بودیم. شهرزاد همین کار را می کند. من واقعاً حریف یک سری از اطرافیانم نمی شدم که این سریال های ترکی را نبینند... آنها هم در جواب می گویند اینقدر خوب تمام می شود و هیچ مسئله سیاه و سیاسی در این سریال های ترکی مطرح نیست. اما شهرزاد در زیر بستر این ملودرام یک سری آگاهی تاریخی سیاسی به مردم می دهد که باعث تقویت حافظه تاریخی می شود که ما ازضعفش همیشه رنج بردیم و واقعا دم سازنده های این سریال گرم!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan