سیمرغ شهر: کریس تیلتون: عدم تمایل ماکروسافت، دلیل عرضه نشدن Divide برای XBOX است

  • ۲۰:۵۲

کمتر از سه سال از عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۴ می‌گذرد؛ اما در همین زمان اندک نیز سونی ثابت کرده است که در حمایت از توسعه‌دهدنگان عالی عمل می‌کند. برای مثال بازی شوتر The Divide را در نظر بگیرید. "کریس تیلتون‌(Chris Tilton)" از Exploding Tuba دلیل عدم عرضه‌ی این بازی بر روی پلتفرم اکس‌باکس را توضیح می‌دهد:

"ما تیم کوچکی هستیم و قصد داشتیم بازی خود را بر روی حداقل یکی از کنسول‌ها ارائه کنیم. مجبور بودیم یکی از دو کنسول را انتخاب کنیم. سونی در زمینه‌ی فراهم‌ سازی ابزار‌های مورد نیاز برای توسعه‌دهندگان مستقل، بسیار فعال‌تر بوده است. مایکروسافت چنین تلاشی انجام نمی‌داد.(حداقل در آن برحه‌ی زمانی تلاشی در این زمینه انجام نمی‌داد) ما می‌توانیم در آینده به نسخه‌ی اکس‌باکس هم فکر کنیم اما در حال حاضر تمرکز تیم بر روی PS4 و PC است."

بنابه صحبت‌های تیلتون حمایت ناشر در زمنیه‌ی کیت توسعه‌دهندگان بسیار حائز اهمیت است:

"از ابتدای عرضه‌ی PS4‌، سونی به دنبال جلب رضایت توسعه‌دهندگان مستقل بود. آن‌ها در زمینه‌ی آماده‌سازی سیستم و آشنایی با PS4 به ما کمک کردند. کیت توسعه‌دهندگان را در اختیارمان قرار دادند؛ و به ما ثابت کردند در پلتفرمشان سهمی داریم. دانستن اینکه بازی ‌تان در میان اقیانوسی از بازی‌ها و برنامه‌های مرتبط با سرگرمی گم نمی‌شود و دیده خواهد شد، دلگرمی بزرگی است؛ حداقل برای توسعه‌دهنده‌ی کوچکی چون Exploding Tuba."

با توجه به معرفی ID@Xbox از جانب ماکروسافت، باید منتظر رویکرد سازندگانی چون استدیو Exploding Tuba در قبال آن باشیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan