سیمرغ شهر : تعطیلات داعشی ها چطور کی گذرد !

  • ۲۱:۰۹




هگهامر می گوید فعالیت هایی که اعضای داعش در وقت آزاد خود انجام می دهند مرزهای ناشناخته در تحقیقات تروریسم است.او می گوید: من نمی توانم این فعالیت ها را به لحاظ کمی بررسی کنم، اما آن ها عموماً ساعت ها به تیز کردن سلاح های سرد خود، فعالیت در شبکه های اجتماعی، روغن کاری اسلحه خود و عبادت مشغولند.

داعشی‌ها در اوقات فراغت‌شان چه می‌کنند؟


بنابر این گزارش، داعشی ها همچنین به بحث در خصوص موقعیت اراضی تحت اشغال خود و اوضاع و احوال منطقه می پردازند.

این کارشناس مرکز تحقیقات دفاعی نروژ گفت: اعضای زن داعش نیز به ازدواج مردان تروریست در می آیند.هاگهامر با اشاره به وعده های بی اساس سرکرده های داعش به مردمان جهان، به برخی از تفریحات عناصر گروه های تروریستی اشاره کرد که عبارتند از: خواندن شعارهای تروریستی، تماشای فیلم.

بیزنس اینسایدر با اشاره به مطالعات مختلف در خصوص اشعار داعشی گفت: "احلام النصر”، شاعر زن ۲۰ ساله داعشی، که با اسم مستعار از او یاد می شود، در اشعارش به افراطی گری، تروریسم و تجلیل از خشونت می پردازد. اسامه بن لادن، سرکرده گروه تروریستی القاعده، نیز به عنوان یک "شاعر جهادی” شناخته می شد.

منبع: انتخاب




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan