سیمرغ شهر : بیوگرافی سحر ولد بیگی و همسرش نیما فلاح

  • ۲۱:۱۶

بیوگرافی سحر ولدبیگی و همسرش، عکس نیما فلاح و سحر ولدبیگی، سحر ولدبیگی


بیوگرافی کوتاه سحر ولدبیگی

نام اصلی: سحر ولدبیگی

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون

تولد: ۱ تیر ۱۳۵۶ در تهران

والدین: مسعود ولدبیگی «چهره پرداز»

محل زندگی: تهران

ملیت: ایرانی

پیشه: بازیگر و تهیه تیتراژ

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۵ تا کنون

همسر: نیما فلاح «بازیگر»

مدرک تحصیلی: دیپلم اداری بازرگانی


بیوگرافی کامل سحر ولدبیگی

وی دختر مسعود ولدبیگی و همسر نیما فلاح است. وی دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است. سحر ولدبیگی یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال «دختران» شناخته شد.


بیوگرافی سحر ولدبیگی و همسرش، عکس نیما فلاح و سحر ولدبیگی، سحر ولدبیگی

فیلم‌شناسی سحر ولدبیگی

مجموعه تلویزیونی

  • ۱۳۹۴، قرعه
  • ۱۳۹۳، در حاشیه
  • ۱۳۹۲، باغ سرهنگ
  • آب‌پریا
  • ۱۳۹۱، مسیر انحرافی
  • ۱۳۸۸، دارا و ندار
  • گمشده‌، «اپیزود دوم ۱۳۸۸»
  • ماه عسل
  • ۱۳۸۷، غیر محرمانه
  • بلندگوهای افسانه‌ای
  • ۱۳۸۶، چارخونه
  • ۸۵-۱۳۸۴، زندگی به شرط خنده
  • ۸۳-۱۳۸۲، نقطه چین
  • ۱۳۸۲، رانت خوار کوچک
  • ۸۲-۱۳۸۱، پاورچین
  • ۱۳۸۱، پشت کنکوری‌ها
  • ۱۳۸۰، دختران
  • ۱۳۷۹، پسرخاله‌ها
  • ۱۳۷۸، عروسکی قلیدون
  • قصه‌های شهرک
  • ۱۳۷۷، ب مثل بهار
  • ۱۳۷۵، سلام زندگی


فیلم سینمایی

  • مجرد ۴۰ ساله «۱۳۹۳»
  • شهر موشها ۲ «۱۳۹۳»
  • یک فراری از بگبو «۱۳۹۰»
  • خاله سوسکه «۱۳۸۸»
  • قلقلک «۱۳۸۴»
  • اگه میتونی منو بگیر «فیلم ۱۳۸۵» «۱۳۸۴»
  • ازدواج غیابی «۱۳۷۹»

بیوگرافی سحر ولدبیگی و همسرش، عکس نیما فلاح و سحر ولدبیگی، سحر ولدبیگی

ویدیویی خانگی

  • رالی ایرانی «۱۳۹۱»
  • شوخی کردم مهران مدیری «۱۳۹۲»
  • سیگنال موجود است مهدی مظلومی«۱۳۹۴»
  • عطسه مهران مدیری «۱۳۹۴»

تله فیلم

  • من پلیس نیستم «۱۳۹۰»
  • چشماتو ببند «۱۳۸۹»
  • کادوی در‌به‌در «۱۳۸۸»
  • فرشته نزدیک است «۱۳۸۸»
  • سکه‌های شانس «۱۳۸۸»
  • قاتلین پیرمرد «۱۳۸۷»

بیوگرافی سحر ولدبیگی و همسرش، عکس نیما فلاح و سحر ولدبیگی، سحر ولدبیگی

راز زندگی عاشقانه سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح

اول تیر ۱۳۹۵، ازدواج سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح ۱۳ ساله می‌شود. البته اگر زمان آشنایی و دو سال و نیم نامزدی را در نظر بگیریم، از مرز ۱۵ سال می‌گذرد. در واقع سر سریال «پسرخاله‌ها» بود که با هم آشنا شدند. بعضی نام‌ها و واژه‌ها هستند که به دنبال خودشان نام و واژه‌ای را به دنبال می‌آورند و به نوع همیشه در کنار هم معنا و وزن مناسب را پیدا می‌کنند. اگر به این دست عناوین ترکیبی از منظر اشخاص نگاه کنیم بعضی اسامی هم همیشه در کنار هم معنای دقیق‌تر و کامل‌تری دارند. «سحر ولدبیگی و نیما فلاح» یکی از همین ترکیب‌های خاص هستند که همیشه به زبان آوردن نام یکی از آن‌ها مترادف با به ذهن آوردن نام آن دیگری است. زوجی که همین تیر ماه زندگی مشترک‌شان وارد سال سیزدهم خود می‌شود. بی‌حاشیه بودن و شادابی، بارز‌ترین وجه زندگی آن‌هاست. دو عاملی که به زندگی آن‌ها در این سال‌ها قوام لازم را داده و باعث شده آن باور همیشگی «زندگی زوج‌های هنری دوام ندارد»، شکست سختی بخورد.


چند سال از ازدواجتان می‌گذرد و چطور به این نتیجه رسیدید که زوج مناسبی برای یک‌دیگر هستید؟

سحر: اول تیر 95 که بیاید، ازدواج ما ۱۳ سالش تمام می‌شود. البته اگر زمان آشنایی و دو سال و نیم نامزدی را در نظر بگیریم، از مرز ۱۵ سال می‌گذرد. در واقع سر سریال «پسرخاله ها» بود که با هم آشنا شدیم. بعد از آن باز هم در کار‌های مختلفی کنار هم بازی کردیم و بیش‌تر با هم آشنا شدیم، به نقاط مشترک و سلیقه‌های هم پی بردیم و رفته رفته هفته‌ای یک‌بار دیدنمان تبدیل به دو بار و بیش‌تر شد و یک‌دفعه گفتیم چرا اصلا همیشه با هم نباشیم!؟ اولین کار مشترک‌مان بعد از نامزدی، سریال «دختران » بود.

نیما: دوران نامزدی بسیار مهم است. شما را آماده می‌کند تا به طرف مقابل خود نزدیک‌تر شوید، خلق و خوی همدیگر را بشناسید تا بعد از ازدواج وقتی قرار است در کنار هم زیر یک سقف پا بگذارید، با شناخت کامل‌تر و دقیق‌تری آماده پذیرش مسئولیت‌های جدید باشید.

سحر: من هم با نیما موافق هستم. دوران نامزدی زمانی است که نه تنها خودتان بلکه خانواده‌های هر دو طرف هم بیش‌تر با هم آشنا می‌شوند، هم عروس و داماد از خانواده طرف مقابل شناخت بهتری پیدا می‌کنند و این معاشرت‌ها و نشست‌های دورهمی باعث می‌شود، ذره‌ذره همدیگر را بشناسید. در واقع در همان دورهمی‌ها و معاشرت‌های کنار خانواده به طرز تفکر و نوع نگرش هم پی می‌برید و متوجه می شوید. این آدم مناسب شما هست یا خیر؟ البته این را هم بگویم که همه چیز در مورد شناخت همدیگر به دوران نامزدی ختم نمی‌شود و شما بعد از رفتن زیر یک سقف و تشکیل زندگی مشترک هم با اتفاقات و شرایطی رو‌به‌رو می‌شوید که باعث شناخت بیشتر و بهتر می شود.

شناخت اولیه به شما این امکان را می‌دهد که تحلیل‌های بهتر و درست‌تری از همسرتان در زمان‌های مختلف داشته باشید. مثلا اگر شما بدانید چه چیز‌هایی باعث دل‌خوری همسرتان می‌شود، وقتی در طول ازدواج اتفاقی افتاد که همسرتان دلخور شد، ویژگی‌های او را می‌دانید و این به شما کمک می‌کند تا رنجش و دلخوری بیش‌تر نشود.

بیوگرافی سحر ولدبیگی و همسرش، عکس نیما فلاح و سحر ولدبیگی، سحر ولدبیگی


شما یکی از موفق‌ترین زوج‌های هنری کشور هستید و این در حالیست که حواشی زیادی پیرامون هنرمندان وجود دارد چه اصولی این موفق بودن را در زندگی شما ایجاد کرده است؟

سحر: به نظر من حاشیه داشتن باعث می‌شود که همیشه استرسی در زندگی شما حاکم باشد، خواه این حاشیه کاری، خواه مربوط به زندگی شخصی‌تان باشد. این انتخاب شخصی من و نیما بوده که هر دو دوست داشتیم زندگی آرامی داشته باشیم و از حاشیه‌ها دور بمانیم. به هر حال اختلاف سلیقه همیشه و بین همه وجود دارد اما من و نیما همیشه خواستیم و سعی کردیم مشکلات شخصی‌مان را بین خودمان حل کنیم و درباره مسائل خصوصی‌مان به غیر از خودمان با کسی صحبت نکرده‌ایم، چون به هر حال وقتی با دیگران مطرح می‌کنید، ممکن است آن مسئله ساده به یک اتفاق بزرگ تبدیل شود و خودمان آن را تبدیل به یک حاشیه بزرگ کنیم. نظر من و نیما این بوده که مسائل خوب و بد زندگی ما فقط به خودمان مربوط است. حال اگر مسئله خوبی باشد سعی می‌کنیم دیگران را در آن شریک کنیم و اگر ناخواسته به مسئله بدی برسیم، آن را بین خودمان حل می‌کنیم.

نیما: بگذارید یک نکته‌ای را بگویم معاشرت با دوستان، آشنایان و در و همسایه کار لذت بخشی است. برای من و سحر هم همین‌طور است. اما این شکل از معاشرت یعنی شما با افرادی رو‌به‌ رو هستید که یک عالمه ویژگی و خصوصیت دارند، خصوصیاتی که شما آن‌ها را نمی‌شناسید. به هر حال وقتی آن‌ها را دعوت می‌کنید یا از سوی آنها دعوت می‌شوید، رفته رفته با این ویژگی‌ها آشنا می‌شوید که برای درک کامل همه این ویژگی‌ها به سال‌ها زمان نیاز است! من و سحر برخلاف آن‌چه به نظر می‌آید، افرادی به شدت سنتی هستیم، به خصوص در سنت های خانوادگی جزو خانواده‌هایی هستیم که معاشرت‌مان تنها محدود به خانواده است.


در کنار مسائل مالی، چه چیز‌هایی برای شروع یک زندگی مشترک لازم است؟

سحر: به هر حال در یک زندگی مشترک چه زن و چه مرد حق‌هایی دارند که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت، اما وقتی به زندگی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها یا حتی پدر‌‌ها و مادر‌های‌مان نگاه می‌کنیم، می‌بینیم به رغم همه فراز و نشیب‌ها و گاه مشکلات مالی، همیشه یک نفر کوتاه می‌آمد. اتفاقی که این روز‌ها دیگر به آن راحتی نمی‌افتد. الان در زندگی طوری شده که از یک جایی به بعد هر یک از طرفین حق را کاملا به خودشان می‌دهند تا جایی که هیچ حقی برای طرف مقابل قائل نیستند. به نظر من در کنار دوست داشتن و شناخت لازم از یکدیگر، مهم این است که به طرف مقابل حق بدهیم چون قطعا گاهی اوست که حرف درست می‌زند.

نیما: از نظر من مسئله مالی بسیار مهم است. عموما همه ازدواج‌ها با یک شکل و نگاهی از بلند‌پروازی شروع می‌شود، دو طرف نقشه‌هایی می‌کشند و می‌خواهند به اهدافی برسند، ولی جلو‌تر که می‌روند به علت مشکلات مالی با عملی نشدن نقشه‌ها کم‌کم ازدواج‌شان دچار تزلزل می‌شود، در این حالت هرکدام از آن‌ها حس می‌کنند در کنار همسرشان به خیلی از چیز‌هایی که در ذهن‌شان بوده، نرسیده‌اند و به مرور این مسئله فاصله بین آن‌ها را زیاد می‌کند. من معتقدم در ابتدای امر هر زوجی باید بداند چقدر بودجه دارد و قرار است با چه بودجه‌ای زندگی‌شان را شروع کنند. قطعا مسائل مالی وزنه مهم و سنگینی است کما این‌که حتی سلامتی شما بر پایه درآمدتان است. فکرش را بکنید که مثلا برخورداری از امکانات دندان پزشکی، چکاپ ماهیانه و همگی نیازمند تامین مالی هستند، از قدیم هم گفته‌اند که عقل سالم در بدن سالم است.

بیوگرافی سحر ولدبیگی و همسرش، عکس نیما فلاح و سحر ولدبیگی، سحر ولدبیگی


اگر بخواهید همسرتان را تعریف کنید، چه می‌گویید؟

سحر: همسرم گنج زندگی من است.

نیما: همسرم سحر را هیچ وقت با کلام نتوانستم توصیف کنم.

به نظر ما، در مراسم عروسی به تنها کسی که خوش نمی‌گذرد خود عروس و داماد است. برای همین خانواده ما نیز با این خواسته ما کنار آمدند و با یک مهمانی بسیار ساده خانوادگی زندگی مشترک‌مان را آغاز کردیم.


کدام ویژگی همسر‌تان باعث شده تا در زندگی احساس خوشبختی کنید و راز این خوشبختی چیست؟

نیما: به عقیده من باید تمام صفات خوب انسانی را در خود‌مان پیدا کرده و از صفات منفی فرار کنیم. ما هر دو سعی کرده‌ایم صفات خوب مشترکی داشته باشیم، مثلا من سعی نکرده‌ام طناز‌تر و شیرین‌تر بشوم. اگر چیزی خوب است سعی می‌کنیم با هم به آن برسیم و آن را انجام بدهیم، به همین علت صفات خوب سحر آن‌قدر زیاد است که از دست من خارج شده است.

سحر: رابطه من و نیما به این شکل شده که اگر جایی برویم که در آن لحظه من یا او کم انرژی باشیم، دیگری جای خالی‌اش را پر می‌کند. من خودم سعی کرده‌ام که چیز‌های خوب زیادی از نیما یاد بگیرم، نیما مرد مهربان و صادقی است، گرچه معتقدم همه آدم‌ها همه این خصوصیات خوب را در خودشان دارند، که حالا براساس شرایطی کم یا زیاد می‌شود. ما سعی کرده‌ایم خصوصیات خوب همدیگر را یاد بگیریم و نمی توانم بگویم کدام ویژگی نیما الزاما باعث شده نسبت به او نگاه بهتری داشته باشم. کما این که اگر بخواهم یک ویژگی مهم نیما را نام ببرم به نظرم «نیما بودن» است چون این تعریف همه آن ویژگی‌های خوب را در خودش دارد.

نیما: یکی از صفات بسیار خوب سحر شوخ‌طبع بودن اوست. او همیشه به هر ماجرایی از یک زاویه دیگر هم نگاه می‌کند، البته گاهی می‌گویم در این لحظه آنقدر مسئله منطقی و جدی است که چطور می‌شود به آن نگاه شوخ طبعانه داشت، اما جالب است، سحر طوری به آن نگاه می‌کند که اگر قرار است چیزی به هم بریزد، دیگر این اتفاق نمی‌افتد! این چیزی است که از سحر یاد گرفته‌ام که شما در لحظه عصبانیت برای چند لحظه منطق را فراموش کنید و با نگاه شوخ، آن را تصور کنید. مثلا سحر موقع عصبانیت من، با همین روش سعی می کند من را آرام کند

 

 


aila shafiei
خیلی جالبه وبلاگتون مرسی که دنبالم میکنین دنبال میشین
pedram yar
ای جان
دستتون درد نکنه ...
هردوشون آدمهای خوبی هستن ...
خیلی خوب ...
خداون حفظشون کند.
ساتیا سخی پور
ممنون
HABIB .P
لایک
علی عزیزی
سلام دوست عزیز بلاگت عالیه
خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
ارش محمدی
شارژ رایگان 5000 تومانی
ابتدا ارسال 1 به 737471
سپس 2062330513 به 737471
سپس پاسخ به سوال که جمع دو عدد ساده هست
لغو با ارسال L ب 737471
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan