آموزش و معرفی بازی Clash Royale کلش رویال

  • ۲۲:۵۰


آموزش و معرفی بازی Clash Royale کلش رویال

ترفند های Clash Royale کلش رویال

آموزش بازی Clash Royale کلش رویال

طریقه بازی Clash Royale کلش رویال

چگونگی بازی Clash Royale کلش رویال

 

به علت اینکه بازی Clash Royale کلش رویال به تازگی معرفی شده است ممکن است بسیاری از کاربران هنوز دقیقا تقاوت این بازی با Clash Of Clans یا سایر بازی های استراتژیک را متوجه نشده باشند.

در یک جمله می توان قوانین Clash Royale کلش رویال را اینطور تعریف کرد : اگر یک جنگ را ببرید , شما کاپ دریافت می کنید و توسط کاپ , آرنا (Arena) آزاد می کنید و توسط Arena , کارت های جدید را آزاد می کنید.

Clash Royale کلش رویال : جنگ یا Battle

  • در بازی , بازیکنان در یک زمین کوچک که در مجموع شامل 6 ساختمان می باشد در مقابل هم به صورت زنده و Live قرار می گیرند. هر بازیکن 3 ساختمان در اختیار دارد , 2 Arena Tower و یک King’s Tower
  • هدف اصلی بازی تخریب ساختمان King’s Tower می باشد که هر بازیکن باید سعی کند از آن دفاع کند.
  • شما مجاز هستید سرباز های خود را توسط کارت هایی که در اختیار دارید در قسمت های مختلفی از نقشه پیاده کنید.
  • هرکارت نیاز به میزان مشخصی اکسیر برای تولید سرباز ها می باشد , عملکرد اکسیر به این شکل می باشد که مخزن آن مدام در حال پر شدن می باشد و پس از پیاده کردن سرباز ها درون نقشه , مخزن اکسیر شما پس از چند ثانیه دوباره پر می شود و  می توانید سرباز های جدید بسازید
  • در بازی یک سری “صندوق” وجود دارد که می توانید با آزاد کردن آن ها کارت های جدید و نیرو های جدید داشته باشید. صندوق ها می توانند از طریق پیروزی های شما و یا خرید از طریق Gem آزاد شوند.

 

Clash Royale کلش رویال : میزکار (Deck)

  • در بازی قسمتی به نام battle deck وجود دارد , در battle deck درحقیقت می توانید نیروی مورد نظر برای جنگ ها را آماده کنید و بچینید و انتخاب کنید کدام نیرو ها را با خود داخل جنگ داشته باشید.
  • چینش نیرو ها بسیار ساده می باشد , به این شکل که هر کدام را که خواستید انخاب می کنید و آن را add می کنید.
  • در قسمت بالا سمت راست صفحه میانگین اکسیر مورد نظر برای ساخت نیرو های شما نمایش داده می شود. مثلا نیرو هایی که با میانگین اکسیر 3.5 ساخته می شوند بسیار قدرتمند تر و کاربردی تر از نیرو هایی هستند که با میانگین 4.5 ساخته می شوند , زیرا زمان زیادی از شما خواهند گرفت و ممکن است , مبارزه را ببازید.
  • battle deck دارای 8 جای خالی برای کارت ها  می باشد که پیشنهاد ما این است که هر 8 کارت خود را استفاده کنید و با نهایت ظرفیت حملات خود را انجام دهید.

 

پیروزی در مبارزات کلش رویال Clash Royale

  • اگر بتوانید King’s Tower بازیکن مقابل را تخریب کنید , در همان لحظه بدون نیاز به تخریب سایر ساختمان ها برنده مبارزه می شوید.
  • اگر هیچکس در 2 دقیقه اول نتواند King’s Tower را تخریب کنید , سرعت پر شدن اکسیر های هر دو بازیکن 2 برابر می شود.
  • اگر پس از 3 دقیقه هیچ بازیکنی برنده نشد , قابلیت sudden death فعال می شود , این به آن معنی می باشد که هر کدام از بازیکنان به محض اینکه هر کدام از ساختمان های حریف خود را تخریب کنند , برنده محسوب می شود.
  • اگر تا یک دقیقه بعد از روشن شدن sudden death باز هم بازیکنی برنده نشود بازی , به صورت مساوی پایان می باشد و هیچ کدام از بازیکنان کاپی از دست نمی دهند و به دست نمی آورند.


 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan