اموزش کامل کلش رویال

  • ۲۳:۱۶

How to play clash royale

هم اکنون بازی جدید Clash Royale ” فارسی : کلش رویال ” توسط شرکت توسعه دهنده ی بازی های گوشی های هوشمند ، ارائه شده است.این بازی نوعی بازی جنگ شاهان است و از نوع بهترین بازی استراتژیکانه ارائه شده می توان نام برد.در این برای همانند بازی Clash of Clans از شخصیت های آن بازی استفاده شده است مانند بالن ، ویچ ، جاینت ، گوبلین و اسکلت و شخصیت های دیگر و جدید که در بازی خواهید دید.در اینجا هم آموزش جدیدی از طریقه ی بازی Clash Royale تهیه کرده ایم ، که می توانید در ادامه ی مطلب آن را مشاهده نمایید.

.

.

توجه : فعلا این بازی فقط برای سیستم عامل iOS طراحی گردیده و فقط در برخی کشور ها فعال می باشد.بزودی با ارائه ی نسخه ی اندروید این بازی ، احتمالا در تمام کشور ها این بازی فعال شود.

.

.

آموزش :

آشنایی اولیه :

این بازی یک بازی استراتژیک هست.

این بازی به صورت آنلاین و دو نفره بازی می شود. حتی در این بازی می توانید برای خود مانند کلش ، کلن تشکیل دهید و رو بر روی کلن مقابل اعلان جنگ دهید.

این بازی همانند بازی Clash Of Clans ، دارای سطح یا همان لول می باشد و شما با استفاده از اکسیر می توانید افراد خود را هم به لول بالا برسانید. مثلا جاینت لول چهار

این بازی به صورت تصویر زیر می باشد.

حالا استراتژی این مسابقه طبق گفته ی سازنده ی بازی به این صورت هست که شما در عین حمله به حریف باید از زمین خود دفاع کنید.

حالا چطور؟

این بازی همانند بازی کلش دارای یک ستاره دوستاره و سه ستاره می باشد.

در اینجا شما دارای سه قلعه می باشد.دو قلعه ی کناری که می شه گفت همانند ارچر تور کلش عمل می کنند و از ورود افراد تا حدودی جلوگیری می کنند.

تخریب هر یک از این ها به شما یک ستاره خواهد داد.

و بعد از دو قلعه ، یک قلعه ی شاهی دارید ، همانند تاون هال در کلش او کلنز ، اما با فرق این که اگر دشمن درست به قلعه شاهی شما حمله کند درجا سه ستاره خواهد شد و جنگ را خواهد برد و دیگر شما فرصت زد دشمن روبرویی را نخواهید داشت.

زمان بازی هم سه دقیقه می باشد.همانند وار در کلش او کلنز

طریقه ی حمله در بازی Clash royal : کلش رویال

خب اگر شما بازی Plants vs. Zombies را بازی کرده باشید ( حتما هم بازی کرده اید ) ، به شما کارت هایی که دارای افرادی هست می دهد و شما می توانید چندین کارت انتخاب کنید تا در برابر زامبی ها دفاع کنید.

این بازی هم مانند آن بازی می باشد.

در این بازی به شما 8 عدد کارت نفرات و تجهیزات می دهند و خود شما می توانید انتخاب کنید که کدام یک را می خواهید استفاده کنید.

و دارای مدت شارژ هستند . مثلا جاینت را به زمین میفرستید.نمیتوانید در آن واحد زمان ، یک جاینت دیگر به زمین بفرستید.باید مثل بازی Plants vs zombies منتظر شارژ ان ها باشید.

برای استفاده از این افراد باید اکسیر داشته باشید.

طبق گفته ی سازنده ی این بازی ، داشتن استراتژی جهت حمله کردن در این بازی خیلی خیلی مهم است.

مثلا همه ی ما می دانیم که جاینت دارای سلامتی ( hp ) بالایی است. ما جاینت را اول می فرستیم و بعد پشت ان افراد را می فرستیم تا به راحتی نفوذ کنند.

اما ممکن است رقیب دارای دراگون ( البته شاید دراگون باشد ، شاید اسم دیگری داشته باشد ) باشد و با ارسال آن به راحتی بتواند افراد شما را تخریب کند.

یا در استراتژی حمله با بالن با ارسال بالن به محوطه ی خود بعد از چند ثانیه اسکلت هایی که سوار بالن بوده ان پیاده می شوند و حمله می کنند.

اما در این بازی توپ خانه ( مورتار ) در قلعه ی پادشاهی وجود دارد و شما هم می توانید ان را به طرف افرادی که محوطه ی شما نفوذ کرده اند حمله کنید و یا می توانید ان را به قعله های دشمن بزنید تا مقداری از آن سلامتی آن ها کم شود.

در یک کارت دیگر آن اتحاد گوبلین وجود دارد و با گذاشتن ان بر زمین خود ، گوبلین بعد چند ثانیه چند ثانیه خارج می شوند و افراد دشمن را می کشند . ( احتمال تخریب کلبه ی گوبلین ها توسط مورتار وجود دارد.

در بخش منو هم دارای بخش های چت ، باز کردن کارت های جدید و جنگ … .وجود دارد.

فعلا این بازی عرضه نشده ( همان طور که در بالا عرض کردم ) این توضیحات و آموزش ها هم در فیلم هایی که در yt گذاشته شده بود بدست رسیده است.

با عرضه ی این بازی ، آموزش های جدید در سایت گذاشته خواهد شد.

موفق باشید.


 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan