راهنمای دستیابی به لجندری کارت های کلش رویال

  • ۲۳:۰۳



راهنمای دستیابی به لجندری کارت های کلش رویال

اخیراً معروف ترین شخصیت کلش بازان دنیا یعنی ASH ویدئویی را منتشر نموده که در آن از راه های دستیابی به لجندری کارت های موجود در بازی کلش رویال سخن گفته است. وِی در این ویدئو از سه راه سخن گفته که قصد داریم به صورت مختصر و مفید به آن ها بپردازیم.

راه اول: می توانید جم خریداری کنید و با جم هایتان صندوق های سوپرمجیکال چست را از شاپ بازی خریداری کنید. خب حال شانس دستیابی به کارت های لجندری از صندوق های سوپرمجیکال چست چقدر است؟

آماری از ۱۰۰ سوپرمجیکال چست باز شده توسط کاربران پس از آپدیت اخیر حکایت از آن دارد که شانس دستیابی به یکی از این پنج لجندری کارت موجود در بازی در آرنای۸ از یک صندوق سوپرمجیکال تقریباً ۴۰ درصد است. امّا همه ی ما می دانیم که هزینه ی خرید سوپرمجیکال چست بالا بوده و هزینه آن در آرنای ۸، ۴۶۰۰ جم می باشد.

امّا بدون شک کارت هایی که از سوپرمجیکال چست به دست خواهید آورد چشمگیرتر از کارت های معمولیست که در صندوق های معمول از آن بیرون می کشید و شانس دستیابی به لجندری کارت در آن چندین برابر است. یعنی چنانچه یک بسته ی ۱۰۰ دلاری جم خریداری کنید که با آن امکان خرید ۳ سوپرمجیکال چست را خواهید داشته و شانس به دست آوردن لجندری کارت بیش از ۷۸درصد خواهد بود.

راه دوم: اگرچه امکان خرید سوپرمجیکال چست فراهم است امّا مشکل مبلغ بالاییست که باید برای خرید سوپرمجیکال چست پرداخته شود و بسیاری از پلیرها توانایی پرداخت همچین هزینه ای را برای سرگرمی و یک بازی ندارند پس باید دنبال راه دیگری بود.  خب دومین راهی که می توان از به لجندری کارت دست یافت خرید آن توسط سکه هایتان از شاپ بازی می باشد. در آپدیت اخیر امکان نمایش کارت های لجندری در شاپ بازی در آرنای ۸ فراهم شده و اگرچه احتمال نمایش کارت های لجندری جهت خرید در شاپ کم هست امّا احتمال آن صفر نیست. در این حالت باید ۴۰,۰۰۰ طلا در پس انداز خود داشته باشید که مقدار جم لازم جهت خرید آن ۲۰۰۰ جم می باشد که نسبت به روش قبلی بسیار ارزان تر بوده و همچنین در این حالت تضمینی صاحب یک لجندری کارت می شوید برخلاف روش گذشته که ۲۲ درصد احتمال پیدا نکردن هیچ لجندری کارتی از سه سوپرمجیکال چستی که خریداری می کنید وجود دارد.

راه سوم: راه سوم تنها شانس هست و شانس. یعنی اگر آدم خوش اقبالی باشید امکان دستیابی لجندری کارت از تمام صندوق های موجود در بازی حتی صندوق های رایگان پس از گذراندن آرنای ۴ نیز وجود دارد و چه بسا کسانی که از همین صندوق های عادی صاحب لجندری کارت شده اند. اگرچه شانس وجود داشتن لجندری کارت ها در صندوق های غیر از سوپرمجیکال چست بسیار کمتر می باشد.

 

این سه راهکار که البته مسئله ی آنچنان پیچیده ای هم نبوده راهنمای چند دقیقه ای می باشد که توسط ASH منتشر شده است و توسط کلش رویال۹۸ ترجمه و تقدیم شما همراهان عزیز  شده است.


 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan