معرفی بهترین و بدترین کارت های کلش رویال

  • ۲۲:۳۴

معرفی بهترین و بدترین کارت های کلش رویال

معرفی بهترین و بدترین کارت های کلش رویال

 

 

همانطور که می دانید در کلش رویال همه چیز در مورد کارت های می باشد , در حقیقت با انتخاب کارت هاست که شما می توانید تاج ( Crown ) بیشتری در بازی به دست بیاورید.

نویسنده این متن از روز اولی که بازی منتشر شد روی بازی تمرکز کرده است و بسیاری از ترفند ها و روش های خاص بازی را کشف کرده است.

پس برای پیشرفت بیشتر در بازی پیشنهاد می کنیم این متن را تا پایان مطالعه کنید.

 

برای شروع 10تا از بهترین کارت های Common و Rare را معرفی می کنیم و سپس بدترین کارت ها را معرفی خواهیم کرد.

سعی کنید روی این 10 کارت برتری که در پایین به آنها اشاره می کینم تمرکز کنید و آن ها را اپگرید کنید و یا در کلن خود Request دهید.

 

معرفی 10 کارت برتر Common و Rare در کلش رویال Clash Royale

معرفی بهترین و بدترین کارت های کلش رویال

 

1.Arrows : یا همان تیر ها , یکی از کاربردی ترین کارت های بازی می باشد که در همان اویل  شروع به بازی آن را کسب خواهید کرد. Arrows خیلی سریع با 3 اکسیر آماده می شوند و در هنگام استفاده محدوده ی بزرگی را تحت پوشش قرار می دهدند. Arrows کارت مناسبی برای استفاده در برابر دسته از Goblin ها و minions هستند. خیلی راحت آن ها را از بین می برند.

 

2. Barbarians : باربرین شناخته شده ترین کارت در بازی هست , همانطور که در کلش آف کلنز همواره باربرین یکی از نیرو های کاربردی بود در این بازی نیز باربرین ها بسیار کاربردی هستند. شک نکنید که باربرین یکی از بهترین نیرو های دفاعی کلش رویال است . باربرین نیاز به 5 اکسیر برای آماده شدن دارد اما در هنگام استفاده در حقیقت شما 4 باربرین روی زمین پیاده می کنید.

برای مثال یک بابرین لول 8 دارای 579 HP و 96 DPS می باشد ( یعنی قدرت دفاعی 579 و قدت تخریب 96 ) این عدد را 4 برابر کنید ( زیرا 4 باربرین روی زمین پیاده می شوند. ) در حقیقت یک نیرو با 2316 HP و 384 DPS خواهید داشت . که چنین نیرویی در بازی با خرج کردن 5 اکسیر بی نظیر است.

با باربرین می توانید حسابی برای Hog Rider, Prince, Pekka, Goblem و Giant Skeleton دردسر ایجاد کنید.

اگر در قسمت Royale TV بازی هم دقت کرده باشید معمولا بازی کنان برتر یک کارت Barberian همراه خود دارند.

 

3. Hog Rider : بدون شک بهترین کارت تهاجمی در بازی هوگ رایدر است , هوگ رایدر بسیار سریع می باشد و ساختمان های حریف را هدف می گیرید. قدرت تخریب مناسبی دارد و برای حریف بسیار اذیت کننده می باشد. به نظر من تنها کارتی که واقعا ارزش 4 اکسیر را دارد هوگ رایدر می باشد.

 

4. Spear Goblins : گوبلین های نیزه دار بسیار کاربردی می باشند , فقط به 2 اکسیر برای ساخته شدن نیاز دارند و هنگامی که اماده شود , 3 گوبلین به شما داده می شود که علاوه بر نیرو های زمینی نیرو های هوایی را نیز مورد هدف قرار می دند.

برای مثال هنگامی که حریف شما یک mini pekka می فرستد شما می توانید در زمین خود گوبلین های نیزه دار Spear Goblins را پیاده کنید و mini pekka را مشغول کنید تا همزمان یکی از tower ها ( قلعه ها ) به راحتی mini pekka را از بین ببرد.

یا وقتی که حریف شما baby dragon ارسال می کند , ابتدا اجازه دهید تا ساختمان را هدف قرار دهد و سپس گوبلین های نیزه دار Spear Goblins را روی baby dragon بیاندازید , گوبلین ها دراگون را نابود خواهند کرد , درست است که کمی از قدرت دفاعی tower خود را از دست خواهید داد اما در نهایت هم اکسیر کمی مصرف کرده اید هم 3 گوبلین سالم دارید.

 

5. Archers : آرچر ها نیز مانند Spear Goblins بسیار نیرو های کاربردی ای هستند با این تفاوت که با 3 اکسیر ساخته می شوند. اما نسبت به Spear Goblins کارآمد ترند زیرا Hp ( قدرت دفاعی ) بیشتری دارند.

Spear Goblins با یک ضربه از طرف wizard و baby dragon و … از بین می رود اما آرچر چنین نیست.

برای مثال در لول 8 قدرت دفاعی گوبلین های نیزه دار 100 می باشد و برای آرچر 241 می باشد.

آرچر ها کاربردی هستند اما با به دست آمدن کارت Princess از بازی کنار می روند.

 

6. Goblins : گوبلین ها نیرو های بسیار خوبی در دفاع می باشند , در لول 8 دارای قدرت تخریب 261 می باشند در حالی که فقط با مصرف کردن 2 اکسیر می توانید آن ها را به کار بگیرید و این فوق العاده است.

در ویدئوهای اتک های بازی کن های لول بالا همیشه می بینید که از گوبلین و گوبلین های نیزه دار استفاده می شود.

 

7. Wizard : ویزارد یک نیرو بسیار کاربردی و عالی می باشد. ویزاد می تواند یک قسمت را مورد هدف قرار دهد علاوه بر نیرو های زمینی می تواند با نیروهای هوایی نیز درگیر شود. تنها نیرو های جایگزین ویزارد , بیبی دراگون و ویچ هستند که در مقایسه ویزارد دیر تر نیروهای حریف را نابود می کنند.

با به دست آوردن Wizard کارت Musketeer شما کاملا از بازی کنار می رود.

 

8. Fireball : فایر بال یکی دیگر از کارت های بسیار خوب درون بازی می باشد. بسیاری از افراد از فایر بال به اشتباه استفاده می کنند و با آن , ساختمان های حریف را هدف قرار می دهند. در حالی که FireBall یک نیروی تدافعی فوق العاده است . هنگامی که حریف شما یک دسته بابرین به سمت شما می فرستد با فایربال می توانید به راحتی آن ها را از بین ببرید.

و یا در مواقعی که شما با باربرین حمله می کنید و حریف یک نیروی هوایی برای دفاع قرار می دهد با فایربال می توانید باربرین های خود را پشتیبانی کنید.

 

9. Minion Horde : مینیون هورد یا دسته مینیون ها نیز یک نیروی تدافعی بسیار عالی می باشد. این نیرو ها مانند barbarian گرچه در هنگام دفاع بسیار کاربردی هستند اما در حمله هم می توان از انها استفاده کرد. با وجود 6 مینیون قطعا حریف شما اذیت خواهد شد. با وجود اینکه مینیون ها در مقابل Arrows ضعیف هستند اما بخاطر سرعت بالای آنها جز کارت های خوب و کاربردی قرار می گیرند.

 

10. Tesla : تسلا یکی از نیروهای دفاعی می باشد که با 4 اکسیر ساخته می شود. تسلا در دفاع بسیار موثر است و می تواند شما را کمک کنید. گرچه که سوپرسل همیشه برای یک نیروی دفاعی قوی یک نیروی تهاجمی قوی هم معرفی می کند اما تسلا همچنان در صدر نیرو های دفاعی است و تمام نیرهای تهاجمی را هدف قرار می دهد.

 

معرفی 5 کارت برتر Epic در کلش رویال

1.Baby Dragon : بیبی دراگون را می توانید در لیست نیروی تمام بازیکنان کلش رویال ببینید , Baby Dragon می تواند تمام یک منطقه را تحت هدف قرار دهد و چندین نیرو رو همزمان از بین ببرد. Baby Dragon هم نیرهای هوایی را مورد هدف قرار می دهد و هم نیروهای زمینی را. نقطه قوت Baby Dragon در برابر witch و ویزارد , اکسیر کمتر آن است , Baby Dragon با 4 اکسیر ساخته میشود.

Baby Dragon بسیار بزرگ می باشد و می توانید پشت آن نیروهای خود را پیاده کنید تا ساختمان مقابل را سریع تر تخریب کنید.

2. Prince : پرینس یکی از بهترین نیروهای درون بازی است . سرعت بسیار بالا و قدرت تخریب بسیار بالاتر همراه با قدرت تدافعی زیاد این نیرو , پرینس را کاملا متمایز می کند. توضیح زیادی در مورد پرینس نمی دهیم کافیست آن را در هر منطقه از زمین پیاده کنید تا نتیجه کار را ببینید.

3. Dark Prince : دارک پرینس را می توان برادر پرینس دانست اما او بسیار قوی تر و کاربردی تر است , پرینس فقط یک هدف را برای حمله مورد نظر می گیرد در حالی که دارک پرینس چندین هدف را می تواند هم زمان از بین ببرد. همچنین دارک پرینس با 4 اکسیر ساخته می شود در حالی که پرینس 5 اکسیر لازم دارد.

4. Golem : گولم بهترین نیروی تدافعی در بازی می باشد , HP بسیار بالای گولم باعث می شود وقت زیادی از حریف شما گرفته شود تا او را باز بین ببرد , همچنین گولم پس از اینکه نابود می شود به 2 گولم کوچیک تر تبدیل می شود.

تنها نقطه ضعف گولم را می توان تعداد اکسیر زیاد مورد نیاز او دانست , گولم برای ساخته شدن نیاز به 8 اکسیر دارد.

5. Poison Spell : اسپل سم را در کلش اف کلنز دیده بودیم و دقیقا همان کاربرد را اینجا نیز دارد اما کامل تر شده است. با اسپل سم علاوه بر Damage دادن به نیرو های بازیکن مقابل می توانید سرعت آن ها را نیز کم کنید . برای مثال اگر اسپل را در زمین خود بیاندازید علاوه بر کند شدن نیرو های مقابل , tower شما نیز به آنها تیر شلیک می کند و به آسانی می توانید نیرو های حریف خود را از بین ببرید.

معرفی 5 کارت ضعیف در کلش رویال

1.Royal Giant : رویال جاینت را می توان یکی از بدترین نیرو های درون بازی دانست , سرعت بسیار کم او و قدرت تخریب و دفاع پایین این نیرو را کاملا بی مصرف می کند.

همواره استراتژی بر این است که نیروی بزرگ را جلو بفرستیم و نیرو های تهاجمی را پشت وی پنهان کنیم اما رویال جاینت آنقدر کند و ضعیف است که یا نیرو های دیگر از آن جلو می زنند و یا سریع می میرد و نیرو های دیگر شما نیز از بین می روند.

2. Rage : اسپل ریج در کلش آف کلنز عالی هست و بسیار کاربردی اما در در کلش رویال اینطور نیست . زیرا در کلش آف کلنز سرعت و قابلیت نیرو را افزایش می دهد اما در کلش رویال فقط سرعت نیرو ها را زیاد می کند که باید نام آن به Haste تغییر یابد. علاوه بر آن فقط 35% سرعت نیرو ها را افزایش می دهد که با یک FireBall می توان تمام این برنامه ها را منتفی کرد 😐

3. Three Musketeers : قطعا ماسکترز ها یکی از بهترین نیرو های بازی می باشند اما خرج کردن 10 اکسیر روی 3 ماسکتر کاری واقعا بیهوده است , این در حالی است که حریف شما می تواند فقط با یک Fireball با 4 اکسیر هر 3 آنها را نابود کند. بنا براین هزینه کردن 10 اکسیر که به معنی خالی کردن مخزن اکسیر شماست کاری بیهوده به شمار می آید.

4. Skeleton Army : ارتش اسکلت ها , پیشنهاد می کنم به هیچ عنوان سمت این کارت نروید , شاید در دید اول این اسکلت ها برای دفاع کارآمد باشند اما با وجود barbarian و Tombstone این کارت از بازی حذف خواهد شد. Skeleton Army به راحتی توسط یکی از نیرو هایی که یک منطقه را مورد هدف قرار می دهند از بین می رود.

5. Valkyrie : شاید همه ما نظر مثبتی به والکری داشته باشیم اما در لول های بالا دیگر کسی از آن استفاده نمی کند. دارک پرینس و Babay Dragon مانند والکری یک ناحیه را مورد هدف قرار می دهند و همچنین سرعت بیشتری دارند. بنابراین سکه های خود را برای آپگرید آن خرج نکنید.



 

 

مهندس خوشتیپ
یعنی دارک پرنس جای والکری رو میده؟ دارک پرنس جونش که و والکری میوتنه دارک پرنسو نابود کنه
یونس
یعنی واقعا همچین فکری راجب خشم می‌کنی من با دک پکا ویزارد الکترو ویزارد والکری گله مینیون تیر خشموبربر نخبه الان نفر سوم تو ایرانم
Shaygan
معرفی کارتت افتضاح بود، رویال جاینت کارت فوق العاده ای هستش، همینطور والکری، به نسبت از پرینس و دارک پرینس بسیار کارامدتر هستن، اسکلت ارمی واقعا کارت بدیه به نظرت با بازی درست از پس هر کارتی زمینی مثل پکا، بربر نخبه، پرینس، جاینت، رویال جاینت برمیاد،البته تو این بازی هر گارتی ضد خودشو داره، همه ی کارتای بازی تقریبا به جز اسپل ها،
علی
چرت ترین مطلبی که خوندم ارتش اسکلت بهترینه با همه می جنگه پکا مینی پکا شاهزاده اسکلت بزرگ فقط بچه اژدها و والکری از پسشون بر میان
A
مزخرف ترین معرفی کارتی که خوندم آخه گابلین کی استفاده میکنه؟ والکری بده؟ رویال جاینت بده؟ دارک پرینس از پرینس هرگز قویتر نبوده درسته آسیب ناحیه ای میزنه اما پرینس جون خیلی بیشتر آسیب خیلی بیشتر و سرعت بیشتری داره و حتی میتونه مگا شوالیه رو شکست بده افتضاح بود افتضاح
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan