4سیمرغ شهر : ترفند ضروری در کلش رویال برای همه

  • ۲۲:۱۹

4 ترفند ضروری در کلش رویال برای همه

4 ترفند ضروری در کلش رویال برای همه

ترفند کلش رویال clash royale

آموزش کلش رویال clash royale

امروز با یک آموزش دیگر در مورد کلش رویال با شما هستیم , 4 نکته ضروری را برای کاربران تازه وارد بازی کلش رویال clash royale بیان می کنیم , امیدواریم مفید واقع بشه .

4 ترفند ضروری در کلش رویال برای همه

1.همیشه از زمین خود , حمله را آغاز کنید.

خیلی از کاربران تازه وارد به محض این که اکسیر مورد نیاز را در بازی جمع می کنند , نیروی خود را روی جلوی رودخانه میانه ی زمین پیاده می کنند تا هرچه سریع تر ساختمان های حریف را تخریب کنند. باید گفت این کار کاملا اشتباه می باشد .

فرض کنید حریف شما یک Baby Dragon روی زمین بیاندازد تا به سمت شما بیاید , شما باید صبر کنید تا Baby Dragon از روی پل رد شود , سپس نیرو مدافع خود را روی زمین بیاندازید تا دفاع کند , در این حالت Archer Tower شما نیز به نیروی حریف حمله می کند و سریع تر از بین می رود.

نکته اصلی این هست که نیروی شما زنده می ماند و وارد زمین حریف می شود , در این صورت حریف برای دفاع در برابر شما باید اکسیر خرج کند و یک نیرو روی زمین بیاورد , در نتیجه شما می توانید اکسیر جمع کنید و از حریف خود جلوتر باشید.

2. بعضی اوقات ایرادی ندارد که ساختمان های شما کمی Damage بخورند.

هیچ کسی دوست ندارد ساختمان هایش در بازی آسیب ببینند , اما گاهی اوقات شما در حالت حمله هستید و چند نیرو ناچیز به سمت Archer Tower شما حمله می کنند , در این حالت پیشنهاد می کنیم که اگر فکر می کنید با چند ضربه می توانید ساختمان حریف را تخریب کنید به کار خود ادامه دهید و بگذارید Archer Tower خودش از پس کار بربیاید. ^_^

3. هوشمندانه اکسیر ذخیره کنید.

این تاکتیک در هر لولی که باشید به کار می آید , شما در بازی باید سعی کنید با کمترین اکسیر ممکن نیرو های مقابل را از بین ببرید و سعی کنید برای حمله اکسیر بیشتری داشته باشید. برای مثال :

می توانید با یک کارت Arrow که 3 اکسیر لازم دارد Minion Horde را که 5 اکسیر لازم دارد از بین ببرید , در نتیجه 2 اکسیر اضافه دارید.

می توانید با یک کارت Skeleton که 1 اکسیر لازم دارد Mini P.E.K.K.A را که 4 اکسیر لازم دارد را از بین ببرید , در نتیجه 3 اکسیر اضافه دارید.

می توانید با یک کارت Connon که 3 اکسیر لازم دارد Hog Rider را که 4 اکسری لازم دارد را از بین ببرید , در نتیجه 1 اکسیر اضافه دارید.

بعد از چند دفاع خود شما اکسیر لازم برای یک حمله پر تعداد را خواهید داشت , اما حریف شما اکسیری ندارد که بتواند نیرو بسازد . ^_^

4. از اشتباهات خود درس بگیرید.

بسیاری از کاربران جدید , هیچوقت replay اتک های خود را نگاه نمی کنند و مدام شکست می خورند . اگر یک ترکیب خوب در بازی دارید اما پی در پی شکست می خورید مشکل از ترکیب نیست , مشکل از شماست , یا اگر لول 5 هستید و از یک بازیکن لول 3 می بازید مشکل از شماست.

سعی کنید نه تنها replay اتک های خودتون رو ببنید , بلکه replay اتک های دوستانتون در کلن رو هم مشاهده کنید تا به اشتباهات بهتر پی ببرید.

در هر صورت اگر در مورد بازی سوالی دارید در بخش نظرات مطرح کنید تا راهنمایی شوید. ^_^

موفق باشید


 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan