تله موش - نقشه War تاون هال هشت

  • ۱۱:۵۰

تله موش - نقشه War تاون هال هشت

امروز یک نقشه خوب برای تاون هال هشت برای شما گذاشته ایم بنام "تله موش" ! این نقشه برای کلن وار طراحی شده است و طراح آن CherryBomb113 است که امیدواریم از آن استفاده لازم را ببرید ، برای بررسی این نقشه دهکده به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Mousetrap – Town Hall 8 Tricky War Base

نقاط قوت این نقشه :

+این نقشه به خوبی در برابر دراگون دفاع می کند ، ایردیفنس ها بطور کامل توسط دیگر ساختمان های دفاعی ، پوشش داده شده است . ساختمان های با HP بالا نیزدر داخل نقشه از مهاجم را مشغول خواهد کرد و در عین حال توسط دفاعیات ما زیر آتش قرار می گیرند و برای دفاع از حمله دشمن نیز سرسخت خواهد بود. کلبه های کارگر در گوشه های زمین ، دراگون ها را به خود جذب می کند و منحرف می کند و همچنین باعث اتلاف وقت مهاجم خواهد شد و مهاجم وقت کم خواهد آورد.

+جاینت بمب یا بمب های غول پیکر نیز می تواند به شما کمک کند و هوگ رایدرها را نابود کند ، فضاهای باز موجود در نقشه ، مهاجم را سردرگم خواهد کرد و با شک به آنجا حمله خواهد کرد که مبادا تله های فنری پنهان شده باشد.بدون شک هوگ ها از سمت تاون هال حمله خواهند کرد که فریب می خورند و در مسیر خود که ساختمان های دفاعی را نابود می کند دچار بمب های غول پیکر خواهند شد و نابود می شوند. موقعیت بمب ها و تله های فنری به خوبی برای نابودی دشمن ، جاسازی شده اند و از هر طرف حمله کنند ، نابودی را برایشان رقم خواهد زد.

+2 تا Cannon خارج از دهکده نیز که در فضای باز و بدون دیوار محافظتی هستند ، ذهنیت خوبی برای حمله کننده بوجود می آورد و آنها را تحریک به حمله از آن طرف که Cannon ها قرار دارند می کند که با حمله به آنها ، سربازان دشمن را منحرف خواهند کرد و از هدف خود دور می کنند و به سمت ساختمانهای دفاعی نقشه ما حرکت می کنند و نابود می شوند .

+کلن کسل ما که دسترسی به آن مشکل خواهد بود ، برای اینکه فریب بخورند و بیرون بیایند که در کلن کسل مان می توانیم نیروهای مختلف  Wizards و Archers و Minions قرار بگیرند و به مقابله به موقع با دشمن بپردازند.

نقاط ضعف این نقشه :

-این نقشه مانند دیگر نقشه های تاون هال هشت در برابر طلسم زلزله آسیب پذیر است با این حال استفاده از این نوع طلسم در تاون هال هشت گاه به گاه و نادر است.

- ..... ( از نگاه شما این نقشه دیگر دارای چه نقاط ضعفی است برایمان در نظرات بنویسید)

گزارش دفاعیات این نقشه در برابر استراتژی های مختلف:


امیدواریم که این نقشه مورد توجه تان قرار گرفته باشد و هر گونه پیشنهادی که به بهبودی نقشه کمک می کند را دریغ نکنید و از این نقشه استفاده کنید و سپس گزارش دفاعی تان را برایمان بنویسید که خوب است یا بد !



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan