سیمرغ شهر : داستان و عکس های مجموعه تلویزیونی با من خوش میگذره!

  • ۱۶:۰۰

 

با من خوش میگذره , عکس های مجموعه با من خوش میگذره , داستان مجموعه با من خوش میگذره , داستان و عکس های مجموعه با من خوش میگذره

داستان و عکس های مجموعه با من خوش میگذره

مجموعه با من خوش میگذره! در ساختاری نوگرایانه چند هنرمند ایرانی را همسفر یک مسافرت هیجان انگیز می کند تا در جریان این سفر، در هر قسمت هم بینندگان ازرقابت آنان لذت ببرند وهم با ظرفیت های گردشگری ودیدنی های بکر و چشم نواز کشورهای مختلف جهان آشناشوند. ضمن اینکه طی این سفر تلاش می شود گوشه ای از فرهنگ و هنر تعدادی از کشورهای زیبای دنیا نیز در راستای معرفی مفاهیم انسانی همچون مهمان نوازی،دوستی و … به تصویر کشیده شود.این سفرها در قسمتهای آینده تا شهرهای زیبای ایران نیز امتداد می یابند.

مجموعه با من خوش میگذره! با حضور هنرمندان ایرانی، بینندگان خود را از قاب تلویزیون به یک سفر ماجراجویانه توریستی و سرشار از خنده، شوخی، هیجان و آگاهی می برد.
مهران غفوریان نخستین هنرمندی است که به این مجموعه پیوسته و راهی لبنان شده تا در بیروت، به عنوان عروس خاورمیانه با دو هنرمند شناخته شده ایرانی به رقابت بپردازد.

داستان و عکس های مجموعه با من خوش میگذره

با من خوش میگذره , عکس های مجموعه با من خوش میگذره , داستان مجموعه با من خوش میگذره , داستان و عکس های مجموعه با من خوش میگذره

داستان مجموعه با من خوش میگذره!

هر برنامه شامل سه قسمت است و در هر بخش سه شرکت کننده حضور دارند. در هر قسمت یک نفر ا زسه شرکت کننده به عنوان میزبان و راهنمای گردشگری گروه شرکت کننده،تلاش می کند هنرمندانه برای یک روز مفرح و شاد برای گروه برنامه ریزی کرده و جزییات آن را اجرا کند. هر لیدر به قید قرعه یک مشاور از محل در اختیار خواهد داشت. لیدر یک روز کامل از صبح تا شب فرصت دارد و هزینه تخصیص یافته برای یک روز چهار صد دلار است. لیدر با این بودجه باید مقصد های گردشگری برای معرفی شهر یا کشور میزبان راتعیین کند ونیز پذیرایی مناسب را انجام دهد. او همچنین باید نحوه حمل ونقل یا نوع وسیله نقلیه را انتخاب و برنامه های مورد نظررا به بهترین نحو اجرا کند؛ به گونه ای که بتواند رضایت سایر اعضای گروه را در گذراندن یک روزمفرح، شاد و توام با اطلاعات معرفی شهر یا کشور میزبان جلب کند. در پایان روز اعضای گروه ازجمله خود لیدربه او نمره می دهند. لیدر می تواند تا سه بار از راهنمایی مشاور استفاده کند و به ازای گرفتن مشاوره بیش از سه نوبت، میزانی از امتیاز خود را از دست می دهد. دو مهمان در هر برنامه به ازای هر یک از ملاک ها ۱۰ امتیاز وجمعا ۴۰ امتیازبه لیدر می دهند. در ضمن لیدرهم می تواند ۲۰ امتیاز به خود بدهد.

دو هنرمند دیگری که در این سفر مهران غفوریان را همراهی می کنند، بزودی مشخص می شوند. این مجموعه با حمایت مرکز بین المللی توسعه خواهر شهرهای ایران ساخته می شود و با پایان تولید از شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد. ضمنا کپی رایت این مجموعه به ثبت بین المللی رسیده است و مشابه هیچ مجموعه یا برنامه ای نیست.

داستان و عکس های مجموعه با من خوش میگذره

با من خوش میگذره , عکس های مجموعه با من خوش میگذره , داستان مجموعه با من خوش میگذره , داستان و عکس های مجموعه با من خوش میگذره

عوامل مجموعه با من خوش میگذره :

تهیه کننده و کارگردان:مرتضی آتش زمزم
مدیر تولید: مجتبی آتش زمزم
مشاور پروژه: رضا شاکری
تدوین: کاووس آقایی
مشاور رسانه ای: هادی داداشی
مدیر تصویربرداری: مرتضی خانمحمد
تصویربردار هوایی: مسعود اردلانی
صدابردار: حسین قورچیان
مدیر تولید لبنان: مجدی مشموشی
هماهنگی تولید لبنان: کاظم عزیزی
دستیار تهیه کننده: ابوالفضل آتش زمزم
گرافیست: مهدی وجدانی
عکاس: محمد حسین  وجدانی

 

 


 

  

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan