سیمرغ شهر :مشخصات ظاهری آیفون8 : دارای صفحه‎ی نمایش AMOLED خمیده در دو طرف

  • ۱۶:۱۳

Samsung-Galaxy-S7-Injustice-Edition-image-001

 

آیفون 8 دارای صفحه‎ی نمایش AMOLED خمیده در دو طرف

تحلیل‎گر شرکت HIS Technologies آقای کوین وانگ بر روی شبکه‎ی اجتماعی چینی Weibo می‎نویسد که آیفون 8، که باور عموم بر این است که پائیز سال 2017 به بازار عرضه خواهد شد، برای داشتن یک ظاهر بدون لبه‎ی صفحه‎ی نمایش، یک صفحه‎ی نمایش خمیده از دو طرف خواهد داشت. نظیر چیزی که در پرچم‎دار سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 اج پیدا می‎شود. او هم‎چنین روز گذشته اعلام کرده بود که مدل پایه‎ی نسل بعدی آیفون در عوض 16 گیگابایت، 32 گیگابایت فضای ذخیره‎سازی داخلی خواهد داشت.

 

این ادعا با گزارشات اخیری که می‎گفتند مدل امسال آیفون، طراحی ظاهری گوشی‎های آیفون 6 و 6اس را حفظ خواهد کرد، مطابقت می‎کند، از این نظر که اپل یک چرخه‎ی عمر سه ساله را برای گوشی‎های خود انتخاب کرده، به نحوی که پیشرفت‎های مهم فناوری و تغییر ظاهر برای مدل 2017 آیفون در نظر گرفته خواهد شد.

چندین گزارش از سوی زنجیره‎های تامین نشان از این دارد که شبکه‎ی عظیم آسیایی تامین‎کنندگان قطعات اپل در حال آماده‎سازی مقدمات و مجهز کردن کارخانه‎های خود برای تولید انبوه صفحات نمایش OLED برای آیفون 8 هستند.

گرچه، آقای وانگ اولین شخصی است که به طور خاص تصور می‎کند که آیفون 2017 دارای یک نمایشگر نوع AMOLED خواهد بود که گوشه‌های چپ و راست این دستگاه را در بر خواهد گرفت.

تنها ترفندی به منظور جلب توجه عموم؟

دستگاه سامسونگ (گلکسی اج) تلاش می‎کند که از خمیدگی صفحه‎ی نمایش خود با نشان‌دادن اطلاعاتی در لبه‎ی آن، نظیر زمان، نتایج ورزشی، ساعت و به همین ترتیب موارد دیگر، بهره ببرد.

با فرض این‎که ادعای وانگ درست باشد، اپل ممکن است چنین چیزی را برای آیفون 8 در نظر داشته باشد و این شرکت یک مزیت افزوده‎ی لمس سه‌بعدی دارد که ممکن است در واقع تعامل با لبه‎های صفحه‎ی نمایش را افزایش دهد. اپل دارای پتنت‎هایی برای صفحات نمایش خمیده است، بنابراین این‎طور نیست که مهندسان این شرکت به تولید یک آیفون با یک نمایشگر خمیده در گوشه‌ها، توجهی نشان نداده‎ باشند.

 

مدت زمان زیادی تا عرضه آی واچ زمان باقی است و از الان شایعات بسیار زیادی در مورد این ساعت هوشمند بیرون آمده و البته هیچکدام تضمینی نمی‌دهند که در نهایت آی واچ بدین شکل عرضه خواهد شد. اما اگر امیدوار به خرید هر چه زودتر آی واچ هستید، ممکن است مجبور شوید مدت زمان بیشتری صبر کنید.

در آخرین شایعه منتشر شده متوجه شدیم که ممکن است LG صفحه نمایش منحصر به فردی را برای آی واچ تولید کند، همچنین باتری این دستگاه اما الان شایعه جدید از DigiTimes می‌گوید، ممکن است اپل برای صفحه نمایش آی واچ یک شریک جدید پیدا کند. این شرکت عرضه در صفحه نمایش آی واچ احتمالا TPK خواهد بود.

iWatch-Concept-2-1280x720

همچنین شایعه دیگری از China Times مدعی است که TPK هم‌اکنون تولید مقدار انبوهی صفحه نمایش AMOLED را شروع کرده و قصد دارد این مقدار انبوه را برای صفحه نمایش آی واچ تا نیمه دوم امسال آماده کند. اگر این حقیقت داشته باشد، آی واچ تا ماه‌های آخر سال 2014 به بازار نخواهد آمد.

China Times همچنین می‌گوید TPK در حال ساخت پنل‌های صفحه نمایش انعطاف پذیر AMOLED برای آی واچ است، که این موضوع در ارتباط و همتراز چند شایعه دیگر است، هر چند متفاوت با دیگر شایعاتی است که می‌گویند اپل آی واچ را در دو اندازه صفحه نمایش متفاوت عرضه خواهد کرد. پنل انعطاف پذیر باعث می‌شود آی واچ بیشتر شبیه به نمونه‌هایی شود که در پایین می‌بینید و به شکل ساعتی است که در امتداد مچ دست کاربر کشیده می‌شود. China Times همچنین از شیشه محافظ صفحه سه بعدی برای آی واچ خبر می‌دهد، که البته نباید با پنل سه بعدی برای صفحه نمایش اشتباه گرفت.

 

iWatch-Concept-6-620x348

iWatch-Concept-9-1280x720

ما واقعا نمی‌دانیم این شایعه چقدر به حقیقت نزدیک است. در این گزارش نیامده است که چه شرکتی این شیشه صفحه نمایش را تولید خواهد کرد، اما می‌دانیم اپل در تلاش است که به وسیله کارخانه یاقوت کبود محافظی بسیار قوی برای صفحه نمایش آی واچ آماده کند. و در نهایت باید بگوییم تولید صفحه نمایش AMOLED انعطاف پذیر توسط TPK بحث بسیار جذاب و جدایی است.

iWatch-Concept-3-620x348

اما شما درباره صفحه نمایش انعطاف‌پذیر آی واچ چه فکر می‌کنید؟ در بخش نظرات نظر خود را با ما در میان بگذارید

 


 

  

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan