سیمرغ شهر : دوربین مدل 4.7 اینچی آیفون 7، دو کاناله و دارای ویژگی OIS است

  • ۱۶:۲۵

iphone-7-to-feature-lg-dual-camera-4-7-inch-model-to-get-ois-too-504321-2

دوربین مدل 4.7 اینچی آیفون 7، دو کاناله و دارای ویژگی OIS است

یکی از بهترین ویژگی‎های آیفون 7 جدید دوربین دوکاناله می‎باشد، که به گفته‎ی کسانی که از این موضوع مطلع هستند، ممکن است منحصر به مدل 5.5 اینچی آیفون 7  پلاس باشد. طبق یادداشت‎هایی که توسط Nomura در مورد سرمایه‎گذاران منتشر شده است، برای تولید دوربین دوکاناله‎ای که بر روی گوشی آیفون 7 پلاس به کار گرفته می‎شود، علاوه بر همکاری با شرکت سونی، شرکت اپل قراردادهایی را با ال‎جی منعقد کرده است.


تاسیسات شرکت سونی در Kumamoto، ماه آوریل به دلیل زمین‎لرزه آسیب دیده به طوری که دیگر این شرکت نمی‎تواند تمامی نیازهای اپل را رفع کند. برای جبران ناتوانی سونی، کوپرتینو بخشی از مسئولیت‎ها را در زمینه‎ی تولید ماژول‎های دوربین نسل جدید آیفون خود بر عهده‎ی ال‎جی گذاشته است.

به گفته‎ی تحلیل‎گران: “ما فکر می‎کنیم احتمالاً شرکت سونی به دو دلیل نتواند وظایف خود را در مقابل اپل به‎درستی ایفا کنند: 1) عملکرد او تاکنون کمتر از حد انتظار بوده است. 2) زمین‎لرزه‌ای در ماه آوریل تاسیسات سونی در شهر Kumamoto را از بین برد. در نتیجه، تصور ما این است که شرکت ال‎جی سهم بیشتری در ارائه‎ی دوربین‎های دو کاناله برای اپل خواهد داشت، از همین‎رو اپل ممکن است با افزایش فروش خوبی مواجه شود.”

دوربین دو کاناله در مدل 4.7 اینچی نیز وجود خواهد داشت

طبیعتاً، ارائه‎ی این دوربین پیشرفته در آیفون 7 پلاس می‎تواند مدل 4.7 اینچی را با نوعی انزوا مواجه کند و کسی طرف آن نرود، پس اپل این اجازه را نخواهد داد و آماده است که نسخه‎ی کوچکتر را نیز با دوربین دو کاناله ارتقا دهد.

تثبیت‌کننده‎ی نوری تصاویر، یکی از ویژگی‎هایی است که در حال حاضر در گوشی‎های فعلی آیفون وجود دارد و در مدل 4.7 اینچی نیز پا برجا خواهد بود، اما به گفته‎ی تحلیل‎گران، اپل به فکر افزودن گزینه‎های بیشتر و پیشرفته‎تر برای بالا بودن در رقابت با سایر ارائه‎دهندگان اسمارتفون‎هاست.

چیزی که مسلم است این به‎روزرسانی در مدل دوربین، بسیار با ارزش خواهد بود، همچنین ما اطمینان زیادی داریم که همه انتظار دارند دوربین دو کاناله در مدل 4.7 اینچی به کار گرفته شود مخصوصاً با توجه به این که در حال حاضر خط فروش آیفون بیشتر متعلق به این مدل می‌باشد.

اینکه آیفون7 به زودی عرضه شود یک موضوع مسلم است، اما صحبت درباره‎ی ویژگی‎های آن شاید در حد شایعه باشد، اما شایعه‎ای که همه آن را شنیده‌اند و تقریباً مطمئن هستند که اگر دوربین دو کاناله به همراه ویژگی OIS عرضه شود، به‎روزرسانی بزرگی در نسل‎های جدید آیفون‎ محسوب خواهد شد.

 


 

  


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan