سیمرغ شهر : عصبانی شدن مهناز افشار از سوال یکی از طرفدارانش در مورد داشتن خالکوبی یا تتو+ عکس

  • ۱۶:۰۲
سوال نامربوط یک مخاطب از مهناز افشار/ این موضوع خصوصیه! +عکس
مهناز افشار در یک محفل مجازی به سوالات کاربران پاسخ داد اما در این میان سوالی نامتعارف هم از این بازیگر زن ایرانی پرسیده شد.


به گزارش گروه فرهنگی جام نیوز، مهناز افشار بازیگر زن سینمای ایران، در صفحه شخصی توئیترش، خود را در معرض پرسش و پاسخ مردم قرار داد.

 

در این میان افرادی سوال های کاملا شخصی از این بازیگر پرسیدند که مهناز افشار در پاسخ به آنها نوشت: «این موضوع حریم خصوصی است! یکی از این سوال ها، مربوط به داشتن خالکوبی یا همان تتو بود که این بازیگر این سوال را نیز به همان ترتیب جواب داد.»

 

 

 

شرکت چهره های سرشناس کشور در سوال و جواب های کاربران و پاسخ به سوالات آنها جالب است، اما طبیعی است با چنین سوالاتی مواجه شوند چون مردم کنجکاوند در خصوص آنها بیشتر بدانند و آنها را الگوهای خود را در زندگی قرار می دهند.



 

  


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan