سیمرغ شهر : متن معنی دار سحر قریشی: من یه ﻋﺬﺭ ﺧﻮﺍﻫﯽ به خودم ﺑﺪهکارم+ عکس

  • ۲۱:۴۴
متن معنی دار سحر قریشی: من یه ﻋﺬﺭ ﺧﻮﺍﻫﯽ به خودم ﺑﺪهکارم! عکس

سحر قریشی بازیگر کشورمان متن معنی داری را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است که در ادامه خواهید خواند.

عکس جدید سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر 29 ساله کشورمان متن و عکس زیر را در صفحه شخصی اش قرار داده است.

*****

من یه ﻋﺬﺭ ﺧﻮﺍﻫﯽ به خودم ﺑﺪﻫکارم
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ کردم...
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑردم ﻫﻤﻪ ﻣﺜﻞ ﺧﻮﺩم صاف و صادقند..

برای اینکه لذت بخشیدن رو به طمع تلخ انتقام ترجیح میدادم...
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﻌﺘﻘﺪ بودﻢ همیشه باید مهربون بود نه سنگدل.. ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻤﻮﻡ ﺍﻭﻥ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﮐﻪ به قیمت شعورم ﺧﻄﺎﯼ ﻃﺮﻓم ﺭﻭ ﻣﯽ ﺩﯾﺪﻢ ﻭ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪم ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﺭﻭﺵ ﻧﻤﯽ ﺁﻭﺭﺩﻢ...

برای جریحه دار شدن احساساتم... برای اینکه بدجوری از خودم گذشتم تا دیگران رو داشته باشم ...
برای تموم حرف هایی که باید میزدم و نزدم...

برای تمام کارهایی که علیرغم میل باطنی ، فقط به صرف شاد کردن دل دیگران انجام دادم ..
ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻤﻮﻡ " ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺁﺧﺮﻡ ﺑﻮﺩ "ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩم ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ ﻭ ﺑﻌﺪ ﯾﻪ ﻣﺪﺗﯽ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻣﯿﮑﺮﺩﻢ..
آﺭﻩ ﯾﻪ ﻋﺬﺭ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﺑﺨﻮﺩم بدﻫﮑﺎﺭﻢ !

ﻣﻨﻮ ﺑﺒﺨﺶ " ﻣﻦ "

 

عکس منتشر شده توسط سحر قریشی

عکس منتشر شده توسط سحر قریشی




 


 

  


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan