فال متولدین آذر

  • ۲۳:۵۵


فال ماه تولد برای متولدین آذر

مردان متولد آذر

متولدین این ماه عموماً طبعی گرم و خشک دارند. آنان رنگی گندمگون داشته و به رنگهای سفید و آبی روشن حساسیت دارند. زود تصمیم، زود خشم و پرگو هستند. اگر چه گاه نیز مدتی سکوت اختیار میکنند. اغلب مایلند در جمع بزرگان باشند. اینان در زندگی رفاه مادی خوبی خواهند داشت و بعضاً نیز افرادی خیر می‎باشند. در ضمن مال حرام با آنها سازگار نیست. صنعت کشاورزی و تجارت و معاملات، با روحیه آنان سازگار است. آنان در زندگی اغلب از حمایت مادر، همسر یا یک زن برخوردار می‎شوند. اگر مراقب کارهای خود نباشند، ممکن است در یک کار حساس درگیر می‎شوند. اغلب دوستی مشفق و دلسوز دارند که از برادر به آنها نزدیکتر است. عموماص دو زن در طالعه دارند که از یکی از آنها نفع می‎برند. گاه بر اثر سودا و صفرا بیمار می‎شوند، که آب انار شیرین با شیر و شکر، برای آنان مفید خواهد بود. اغلب تا سن 30 سالگی با دوخطر مواجه می‎شوند که اگر به سلامت از آن بگذرند، به عمر طبیعی و گاه به سن نود سالگی می‎رسند. اینان در زندگی زناشویی نیز کم و بیش موفق هستند و اغلب آنان صاحب فرزند پسر می‎شوند. انگشتر فیروزه با این افراد سازگار است .

زنان متولد آذر

زنان متولد این ماه، خوشرو، باوقار، پاکدامن، صبور و بعضاً چالاک می‎باشندو اینان از گناه و خطا پرهیز می‎کنند و اغلب از گناه دیگران نیز چشم‎پوشی میغکنند. این زنان از پدر و مادر خیز و نفع می‎برند، اما از خویشان و اقوام شناس نمی‎آورند. اینان از محبت همسران برخوردار می‎شوند و عموماً زندگی متعادلی را پیش رو خواهند داشت. فقط باید از افراد حسود دوری کنند .

متولدین این ماه هر گاه از سن چهارده سالگی عبور کنند، عمر طبیعی خواهند داشت. اینان گاه از ناحیه سر و معده دچار عارضه می‎شوند. برای درمان معده می‎توانند از آب سیب‏زمینی خام، آب گشنیز و آب کدو استفاده کنند .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan