فال متولدین اردیبهشت

  • ۲۳:۴۹


فال ماه تولد برای متولدین اردیبهشت

مردان متولد اردیبهشت

متولدین این ماه افرادی خوشخو و خوشرو بوده عموماً مورد تجه دیگران هستند. اینان افرادی خانواده دوست بوده استعداد انجام کارهای عام المنفعه را دارند. اغلب این افراد اهل هنر بوده و در رشته‎های هنری می‎توانند استعداد خوبی از خود نشان دهند. عموماً در زندگی ثروت خوبی به دست می‎آورند. در ضمن اغلب سفر حج در طالع دارند. اینان عموماً افرادی گشادهرو و فهیم هستند. اگر سستی نکنند، در زندگی به رفاه و موقعیت خوبی دست می‎یابند. اینان تنوع طلب و گاه بهانهغگیر بوده اغلب از خویشان همسر اختیار می‎کنند. و اگر چه بعضاً متمایل به چند زن هستند، اما باید یک زن اختیاز کنند. اینان دارای طبعی سرد و خشک بوده و عموماً در سنین 7-17 و 22 سالگی با خطر مواجه می‎شوند که اگر سلامت بگذرند، تا هشتاد سال عمر خواهند کرد. روز جمعه برای اینان خوش یمن است. همچنین انگشتر فیروزه با اینان سازگار است. از لحاظ شغلی، خرید و فروش و تجارت و هر نوع معامله با آنان سازگار می‎باشد .

زنان متولد اردیبهشت

متولدین زن این ماه اغلب کوتاه قد، پیوسته ابرو، خوش زبان، خودخور، زودرنج و گاهی خشن می‎باشند. این زنان اگر چه به ظاهر دنیا پرست تصور می‎شوند، اما اهل نیکی و احسان هستند و اغلب هرچه به دست بیاورند، از دست میغدهند. معمولاً دل وزبان این افراد یکی است. اینان اغلب خوابهای خوبی می‎بینند که اگر بتوانند آنها را در بیداری به یاد بیاورند، تأثیر مثبتی از آنها خواهند گرفت. اینان نباید دروغ بگویند، زیرا صدمه خواهند دید .

متولدین زن این ماه اغلب از ناحیه سر بیمار می‎شوند. باید مراقب این عضو از بدن باشند. اگر چه گاه دچار درد کمر می‎شوند که معمولاً از باد و قولنج می‎باشد. این افراد با سه خطر در زندگی مواجه می‎شوند که اگر از آن بگذرد و نیز از سن شش سالگی عبور کنند، عمر طبیعی خواهند داشت. اینان معمولاً در یکی از اعضاء بدن، خال یا نشانی دارند که نشان از بخت و اقبال آنهاست. این زنان اغلب طالب لباس‏های سبز و آبی هستند. انگشتر یاقوت برای اینان بسیار مناسب است .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan