فال متولدین مهر

  • ۲۳:۵۳


فال ماه تولد برای متولدین مهر

مردان متولد مهر

متولدین این ماه دارای طبعی گرم و تر هستند. عموماً خوش خلق، جوانمرد و مورد توجه مردم هستند. در قضاوت منصف بوده و هرگاه دروغ بگیند، صدمه خواهند دید. از تجارت سود خوبی خواهد برد. اما شراکت‎ با آنهاسازگار نیست. با هر کس شراکت کنند، ضرر خواهند دید. همچنین مال حرام با آنان سازگار نیست .

متولدین این ماه اغلب در شکم یا سینه نشانی دارند که نیک است. عموماً در سن 8 و 24 و 37 سالگی با خطر مواجه می‎شوند، اگر از این ودیها بگذرند، به سن بالای شصت و گاه تا هشتاد می‎رسند. بعضاً در کف دست چپ و در خط عمر نقطه‎ای دارند که علامت توقف و خطر است. با صدقه و احسان، می‎توانند رفع خطر کنند. عیب مشخص این افراد، زودباوری آنان است. گاه اسیر نفس عماره می‎شوند و حتی ممکن است مورد تهمت قرار بگیرند. اگر چه اغلب خویشتندار و سلط بر خود هستند. روزهای جمعه و شنبه روزهای خوبی برای آنان است. همچنین انگشتر یاقوت و فیروزه برای آنان مناسب است .

زنان متولد مهر

زنان متولد این ماه عموماً خوشرو، خوش زبان، گاه پرحرف و پایبند ادا و اصلی خاص می‎باشند. این زنان دارای طالع نیکو می‎باشند و در زندگی ورفاه و آسایش دست پیدا می‎کنند. اما اینان زود خشم هستند واگر از عصبانیت خودداری نکنند، آسیب خواهند دید. اینان به وقت عصبانیت طپش قلب پیدا می‎کنند که بایستی مراقب باشند .

زنان متولد این ماه گاه دچار اضطراب و خیالات واهی می‎شوند و اغلب بی دلیل با مسرشان بدرفتری می‎کنند. حال آن همسرشان با آنها مهربان است. اینان با سه خطر در زندگی مواجه می‎شوند که اگر به سلامت از آنها بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت. در ضمن هر گاه بیمار شوند، اغلب علت آن صفرا و بلغم خواهد بود .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan