سیمرغ شهر : عذرخواهی آردا توران از مردم ترکیه

  • ۲۲:۵۵
عذرخواهی آردا توران از مردم ترکیه

کاپیتان تیم ملی فوتبال ترکیه بعد از نمایش ضعیف برابر کرواسی رسما از مردم کشورش عذرخواهی کرد.

تیم ملی فوتبال ترکیه شروع خوبی در رقابت های یورو 2016 نداشت و در نخستین بازی خود با نتیجه یک بر صفر برابر کرواسی تن به شکست داد. ترک‌ها امید زیادی به درخشش آردا توران(Arda Turan) داشتند، اما این بازیکن سرشناس نتوانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد. او بعد از بازی از هواداران تیمش به خاطر نمایش بدی که داشت رسما عذرخواهی کرد.

ستاره بارسلونا(Barcelona) گفت: من بازی خوبی را به نمایش نگذاشتم و به همین خاطر از مردم ترکیه عذرخواهی می‌کنم اما هم تیمی‌هایم خوب ظاهر شدند و نهایت تلاش خود را برای پیروز شدن به کار گرفتند.

او ادامه داد: کرواسی تیم بسیار خوبی است. برای کسب یک تساوی برابر آنها بسیار تلاش کردیم. درست است که ما در بازی نخست تن به شکست دادیم اما امید خود را از دست نداده‌ایم. هنوز به صعود امیدوار هستیم. دو بازی دیگر باقی مانده و دلیلی ندارد که امید خود را از دست دهیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ترکیه افزود: اگر می‌خواهیم به دور بعد راه پیدا کنیم باید در دیدار بعدی خود برابر اسپانیا بسیار متحد باشیم. با همدلی می توانیم نتایج درخشانی به دست آوریم. بر این باور هستم که توان شکست دادن اسپانیا را داریم. امیدوارم که در این دیدار بهترین نمایش خود را داشته باشیم.

فاتح تریم(Fatih Terim) سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه بعد از بازی به شدت به انتقاد از توران پرداخت و عملکرد این بازیکن را ناامید کننده دانست.
  • ۱۱۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan