سیمرغ شهر : نتیجه دیدار سوئد و ایرلند در یورو 2016

  • ۲۳:۰۴
نتیجه دیدار سوئد و ایرلند در یورو 2016

سوئد و ایرلند در اولین دیدار خود در یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با توقف تیم ملی سوئد به پایان رسید.

نتیجه دیدار سوئد و ایرلند:

به گزارش سیمرغ، در اولین دیدار از گروه ‏E‏ رقابت های یورو 2016، دو تیم سوئد و جمهوری ایرلند مقابل هم قرار ‏گرفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا یاران زلاتان فقط یک امتیاز از این دیدار کسب کنند.

نیمه نخست:

دقیقه 9: ایرلندی ها اولین موقعیت این دیدار را خلق کردند و شوت مهاجم این تیم که از پشت محوطه جریمه زده شد را دروازه بان سوئد به کرنر فرستاد.

دقیقه 16: توپ ارسالی ایرلندی ها از سمت چپ به شکل خطرناکی در دهانه دروازه سوئد مقابل اوشی(John O'Shea) قرار گرفت اما توپ از مقابل او عبور کرد و نتوانست دروازه خالی را باز کند.

دقیقه 29: ایرلندی ها که شوت‌زن نشان داده اند این بار توسط بریدی(Robbie Brady) دروازه سوئد را هدف قرار دادند که این ضربه هم با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 32: در ادامه شوت های خطرناک و خوب ایرلندی ها این بار هندریک(Jeff Hendrick) شانسش را امتحان کرد که ضربه فنی او به تیرک دروازه برخورد کرد.

در این نیمه بازی برابری از سوی دو تیم ارائه شد و فقط شوت های راه دور بازیکنان ایرلند موقعیت های خطرناک این نیمه را ایجاد کرد که یکی از آن ها به تیر دروازه برخورد کرد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 46: هندریک باز هم از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او را دروازه بان سوئد در دو مرحله جمع کرد.

دقیقه 47(گل): ایرلندی ها حمله ای را از سمت راست ترتیب دادند که توپ ارسالی آن ها در محوطه جریمه و پشت مدافعان سوئد به هولاهان(Wes Hoolahan) رسید و او با شوتی محکم دروازه سوئد را باز کرد.

دقیقه 49: سوئدی ها پس از دریافت گل سراپا حمله شدند و چند حمله پشت سر هم انجام دادند که مدافعان و دروازه بان ایرلند یکی پس از دیگری این توپ ها را دفع کردند.

دقیقه 71(گل): زلاتان ابراهیموویچ(Zlatan Ibrahimović) داخل محوطه جریمه ایرلند صاحب توپ شد. او توپ را به قصد پاس به دهانه دروازه فرستاد اما مدافع ایرلند به اشتباه با ضربه سر دروازه خودی را باز کرد تا نتیجه یک بر یک مساوی شود.

دقیقه 72: ایرلندی ها پس از دریافت گل تساوی جلو کشیدند و حمله ای را ترتیب دادند که دروازه بان سوئد مقابل آن ها ایستادگی کرد و اجازه نداد دروازه اش باز شود.

ایرلندی ها از نظر موقعیت خطرناک شرایط بهتری نسبت به سوئدی ها داشتند و اگر گل به خودی مدافع ایرلند نبود سوئدی ها ممکن بود در اولین دیدار شکست خورده و این یک امتیاز هم کسب نکنند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan