سیمرغ شهر : پشت‌ پرده زندگی عامل کشتار همجنسگرایان

  • ۲۳:۳۴
موضوع حمله به یک کلوپ شبانه همجنسگرایان آمریکا در شهر اورلاندو که منجر به مرگ 50 و زخمی شدن 53 نفر شد، در صدر خبرهای رسانه های آمریکا و جهان قرار گرفته و رسانه ها اخبار و اطلاعات جدیدی را درباره «عمر متین» مهاجم 29 ساله خونین ترین تیراندازی تاریخ آمریکا منتشر می کنند.
عصر ایران: موضوع حمله به یک کلوپ شبانه همجنسگرایان آمریکا در شهر اورلاندو که منجر به مرگ 50 و زخمی شدن 53 نفر شد، در صدر خبرهای رسانه های آمریکا و جهان قرار گرفته و رسانه ها اخبار و اطلاعات جدیدی را درباره «عمر متین» مهاجم 29 ساله خونین ترین تیراندازی تاریخ آمریکا منتشر می کنند.

پدر عمر متین از این حادثه ابراز تاسف کرده و گفته پسرش با سازمان های تروریستی ارتباطی نداشته است.

با این حال داعش این فرد مهاجم را در ارتباط با خود دانسته و پلیس آمریکا نیز اعلام کرده است او لحظاتی پیش از اقدام به حمله در تماسی با پلیس با گروه داعش ابراز همپیمانی کرده است.

خانواده متین افغان تبار هستند و در سال های دهه 1980 به آمریکا مهاجرت کرده اند.

پشت پرده زندگی قاتل «اورلاندو»

عمر متین

عمر متین زاده آمریکاست. پدر او «صدیق متین» در انتخابات ریاست جمهوری اخیر افغانستان نامزد شده بود.

"سیتورا یوسفی" همسر سابق عمر متین، به رسانه های آمریکایی گفته است او تعادل روانی نداشته و در دوران زندگی مشترک او را مورد ضرب و شتم و آزاد قرار می داده است. آنها در سال 2009 با هم ازدواج کردند اما پس از مدتی کوتاه از هم جدا شدند.

به گفته همسر سابق عمر متین، پس از ازدواج شان، عمر متین می خواست در نیروهای پلیس آمریکا استخدام شود. سیتورا گفته است عمر به هیچ وجه در دوران آشنایی و پس از آن در زمان ازدواج شان فردی مذهبی نبوده است.

پشت پرده زندگی قاتل «اورلاندو»

سیتورا یوسفی همسر سابق عمر متین

به گفته همسر عمر، چند هفته پس از ازدواج ، عمر شروع به اذیت و آزار می کند و به بهانه عدم انجام کارهای منزل هسرش را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

به گفته همسر سابق عمر متین، او به احتمال زیاد از اختلال دو قطبی روانی رنج می برده است.

به گفته سیتورا خانواده اش در نهایت او را از دست عمر متین نجات می دهند و او از این لحاظ احساس خوش شانسی و خوشبختی می کند.

عمر متین پس از جدایی از سیتورا با فرد دیگری ازدواج کرده و از او صاحب یک پسر است.

پشت پرده زندگی قاتل «اورلاندو»

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan