سیمرغ شهر || معرفی بروزترین سریالهای آمریکایی (3) | جدیدترین سریالهای خارجی

  • ۲۰:۰۴



مشخصات سریال supernatural :
نام: Supernatural
نام به فارسی : ماورالطبیعه/فراطبیعی/سوپرنچرال
ژانر: درام | فانتزی | ترسناک
کیفیت تصویر : HDTV – عالی
زبان: انگلیسی
زیرنویس : فارسی و انگلیسی
کشور: امریکا
امتیاز IMDB کاربران : ۸٫۶ از ۱۰
محبوب ترین سریال سال ۲۰۱۲
نقد و برسی: IMDB


سریال supernatural با زیرنویس فارسی

معرفی سریال  سوپرنچرال ( ماوراءالطبیعه ) :
سوپرنچرال(فراطبیعی) یک مجموعهٔ تلویزیونی ترسناک/درام با بازیگری جرد پادالکی در نقش سم وینچستر و جنسن اکلس در نقش دین وینچستر است، برادرانی که شیاطین و دیگر اشکال ماورا طبیعی را شکار می کنند. سریال ابتدا کار خود را در ونکوور کانادا در ۱۳ سپتامبر ۲۰۰۵ بر روی شبکهٔ دابلیو بی آغاز کرد و اکنون بخشی از شبکهٔ تلویزیونی سی دابلیو است.  سریال Supernatural
سوپرنچرال داستان سم وینچستر (جرد پادالکی) و دین وینچستر (جنسن اکلس) را بیان میدارد، دو برادری که با موجوداتی می جنگند که اغلب مردم اعتقادی به وجود آنها ندارند.
فصل دوم در ۲۸ سپتامبر ۲۰۰۶ و فصل سوم در ۴ اکتبر ۲۰۰۷ ساخته شد. بعد از وقفه ایی، فصل چهارم در ۱۸ سپتامبر ۲۰۰۸ ساخته شد. ساخت فصل پنجم این سریال نیز در ۱۰ سپتامبر ۲۰۰۹ به پایان رسید. شبکه تلویزیونی سی دابلیو، در ۱۶ فوریه ۲۰۱۰ رسماً از تجدید پخش نمایش برای فصل ششم خبر داد. کریپک تایید کرد که به عنوان مسئول پخش باز نخواهد گشت اما همچنان به عنوان مدیر اجرایی باقی خواهد ماند. سارا گمبل، جایگزین کریپک به عنوان مسئول پخش، عنوان کرده است که فصل ششم بر روی رابطه برادران متمرکز خواهد شد.در ۱۶ آوریل ۲۰۱۱ ، شبکه تلویزیونی CW از تجدید نمایش سوپرنچرال برای فصل هفتم خبر داد. به گفته تهیه کنندگان فیلم ، در این فصل میشا کولینز(در نقش کستیل) از بازیگران اصلی سریال نخواهد بود. در سوم مه ۲۰۱۲ ، سوپرنچرال برای فصل هشتم تمدید شد. فصل هشت این سریال دارای ۲۴ قسمت میباشد و بزودی فصل ۹ نیز شورع خواهد شد.







خرید سریال the following با زیرنویس فارسی
مشخصات سریال  the following :
نام سریال :   the following
در حال پخش از شبکه : FOX
ژانر : جنایی | درام | هیجانی
زبان : زبان انگلیسی
زیر نویس : زیر نویس فارسی
کشور : آمریکا
برخی از ستاره ها : Kevin Bacon | James Purefoy and Shawn Ashmore
کارگردان : Kevin Williamson
زمان تولید : ۲۰۱۳
محل های فیلم برداری : Berry College – ۲۲۷۷ Martha Berry Highway | Rome | Georgia | USA
شرکت های همکار : Outerbanks Entertainment | Warner Bros . International Television

خرید سریال the following با زیرنویس فارسی
داستان سریال  the following :
سرالا  following درباره‌ ی قاتلی سریالی به نام ” جو کارول ” است که به جرم کشتن ۱۴ زن جوان و دانشجو در سال ۲۰۰۳ به زندان افتـاده و بعد از گذشت  ۸ سال در سال ۲۰۱۱ موفق به فرار از زندان می‌شود. ” جو کارول ” از زنـدان تنها به قصد آزادی فرار نکرده و نقشـه‌ های دیگری در سـر دارد. در واکنـش بـه اتفاقـی که افـتاده، اف . بی . آی مـامور سـابقش کـه در گذشته مسئـول دستگیـری ” جو کارول ” بـوده ، یعنـی ” رایان هاردی ” را احضار می‌کند تا برای دستگیری دوباره‌ این قاتل سریالی کمک اف . بی . آی باشد. کسی که از قضـا هشت سـال پیـش با همسـر سـابق ” جو کارول ” رابـطه داشته است. در طی تعقیب و گـریز و پیـگیری سرنخ‌ها معلوم می‌شود که ” جو ” با یک‌ سری قاتل سریالی در کل دنیا ارتباط برقرار کرده است و قصد دارد فرقه‌ ای از قاتلان سریالی بسازد که گوش به فرمان ش باشند. داستان هـر چه بیشتر پیش می رود متوجه می شویم که ” جو ” یک قاتل سریالی معمولی نیست و همه چیز پیچیده تر از این حرفها ست.
بازیگران سریال  the following :
Maggie Grace
James Purefoy
Kevin Bacon

سریال Grimm


مشخصات سریال Grimm :
ژانر : درام | فانتزی | رازآلود | تخیلی
کارگردان : Stephen Carpenter
نویسنده :  Jim Kou-David Greenwalt
تهیه کننده :  Steve Oster
موزیک : Richard Martin
کشور تولید کننده : امریکا
شبکه پخش کننده : NBC
زمان شروع سراله : ۲۸ اکتبر ۲۰۱۱
زمان هر اپیزود : ۴۳ دقیقه
شرکت تولید کننده :  یونیورسال استدیو
زیرنویس فارسی : دارد

سریال Grimm
داستان سریال grimm :
کارآگاه نیک برکات فکر می کرد که برای کار در دایره ی جناییِ پورتلند آمادست , تا اینکه شروع به دیدن چیزهایی کرد که توضیحی براشون نداشت . و بعد از ملاقات با آخرین بازمانده ی خانوادش , نیک به رازی که در پس این وقایع هست پی می بره . نیک مثل بقیه ی آدمها نیست , اون از نوادگانِ نسلی از شکارچی هاست که به اسم “گریم” شناخته می شن. کسانی که مسوول جلوگیری از تکثیر موجوداتِ ماورالطبیعه هستن. و این گونست که داستانِ نیک آغاز می شه , در حالی که در ابتدا نسبت به این جریان بی میله ولی در حالی که مشغول کار بر روی پرونده های جنایی به همراهِ همکارش هست به جریاناتی بر می خوره که باعث می شه با دنیای این موجوداتِ انسان نما ارتباط برقرار کنه .
این سریال مضمونی تخیلی و ترسناک داره در مورد موجوداتِ خارق العاده و انسان نمایی هست که بین مردم زندگی می کنن و یک خانواده هستن که می تونن اونها رو به شکل واقعیشون ببینن . و از این خانواده فقط یک نفر باقی مونده به اسم نیک برِکات که کارآگاه ِ جنایی در شهر پورتلند هستش . این سرالش هر شنبه صبح به وقت ایران از دات ای ار پخش می شه.
توضیحات سریال grimm :
سریال grimm که به تازگی از شبکه NBC در حال پخش است، یک سرالو جذاب و دیدنی در ژانردارم- تخیلی-فانتزی-راز آلود می باشد. در ژانویه سال ۲۰۱۱ شبکه NBC سفارش سریالی به نام سریال grimm را داد. در همین راستا David Greenwalt و Jim Kou اولین اپیزود این سرال را نوشتند که توسط Marc Buckland کارگردانی شد. فیلم برداری اولین قسمت این مجموعه در ماه مارس انجام شد. سپس این مجموعه مورد تأیید قرار گرفته و استودیوی یونیور سال تهیه کنندگی این سرالn را بر عهده گرفت. شبکه NBC اپیزود های بعدی را هم ساخت، اما زمان نمایش را در ماه هالووین اعلام کرد که نهایت در روز ۲۸ اکتبر ۲۰۱۱ این سرال. از شبکه NBC به نمایش درآمد.
داستان سرالا، درباره موجودات تخیلی انسان نماست که مانند سوپرنچورال شکارچیانی نیز دارد، اما این بار به نوعی دیگر و کاملا جدید. فضای سرال هم کاملا تاریک بوده و راز آلود بودن سرالا نیز آن را از بقیه سرالن های پاییزی امسال متفاوت می کند. داستان اصلی سریال grimm در فصل اول، در باره پلیسی به نام “نیک” می باشد که وقتی از گذشته خود آگاه می شود متوجه رازی می شود، او در ادامه داستان متوجه خواهد شد انسان ها همیشه آنطور که ما می بینیم طبیعی نیستند.



سریال دختر شایعات با زیرنویس فارسی
مشخصات سریال دختر شایعات :
نام انگلیسی سریال : Gossip Girl
نام های فارسی : دختر شایعات,دختر خبرچین
ژانر : عاشقانه | درام
کارگردان : Josh Schwartz, Stephanie Savage
بازیگران : Blake Lively, Penn Badgley and Chace Crawford
سال تولید : ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
زمان : میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه
امتیاز : ۷٫۱/۱۰
زیرنویس فارسی : دارد
کیفیت : عالی – HDTV
کانال پخش کننده : CW آمریکا
فصل : شش فصل کامل
خلاصه داستان سریال Gossip Girl :
سریال دختر شایعات که بر اساس کتابی به همین عنوان ساخته شده، شما را به دنیای نوجوانان خانواده‌های ثروتمند «منهتن» می‌بره. «سیرینا» و «بلر» شخصیت‌های اصلی این سریال هستند که سر همه چیز با هم رقابت دارند، از لباس گرفته تا دوست پسر و برای رسیدن به هدفشون از هیچ کاری دریغ ندارند. داستان سریال از زبان دختری روایت می‌شه که ما هیچوقت توی سریال نمی‌بینیمش ولی اینطور که از شواهد پیداست یکی از دانشجوهای کالجی‌ست که «سیرینا» توش درس می‌خونه. وبلاگ این دختره‌ی خاله زنک کوچکترین اتفاقات روابط دختر پسرها رو زیر نظر داره و هر اتفاقی که می‌افته بعد از چند ثانیه توی وبلاگش و موبایل دانشجو‌های کالج منتشر می‌شه…
سریال Gossip Girl

شخصیت های سریال Gossip Girl :

بلیک لایولی در نقش سرینا ون در وودسن – Serena Celia van der Woodsen
دختر بزرگ خانوادهٔ ون در وودسن، تابستان گذشته ناپدید می‌شود. شایعه شده که مدرسه شبانه روزی فرستاده شده است. قبل از ناپدید شدنش بهترین دوست بلیر بود سریال با برگشتنش شروع می‌شود. سرینا تبدیل به دختر خوش قلب و مهربانی می‌شود.
لایتن میستر در نقش بلیر والدورف – Blair Cornelia Waldorf
تنها دختر خانوادهٔ والدورف، بهترین دوست سرینا و از افراد معروف مدرسه. دختر درسخوان و زرنگ، شیکپوش و زیبا , حسودو انتقامجو. در خانواده‌ای پولدار زندگی می‌کند و خودخواه است. پدرش تابستان گذشته بعد از بیست سال زندگی مشترک با مادرش ترکشان کرده است.بسیار مغرور است به همین دلیل او را ملکه بی خطاب می کنند.بلیر به درجه ی ممتاز از دبیرستان فارغ التحصیل می شود و به تحصیل در دانشگاه معروف ییل می پردازد. او یک کمالگرا است.
پن بدجلی در نقش دن هامفری – Daniel Randolph Humphrey
مرد نامرئی داستان! عاقل و منطقی، تقریباً هیچ کس توی مدرسه از وجودش خبر نداره. عاشق سریناست. اهل بروکلین است. در پایان داستان یک نویسنده می‌شود.




سریال suits با زیرنویس فارسی

مشخصات سریال suits :
نام سریال : Suits
ژانر : درام | کمدی
کارگردان : Aaron Korsh
بازیگران : Gabriel Macht, Patrick J. Adams and Rick Hoffman
تاریخ انتشار : ۲۳ June 2011
سال تولید :  ۲۰۱۱
زبان : انگلیسی
زمان : میانگین هر قسمت ۶۰ دقیقه
امتیاز : ۸٫۸/۱۰
کیفیت : عالی – HDTV
کانال پخش کننده : USA Network آمریکا
تعداد فصل ها : سه فصل

خرید سریال suits
خلاصه داستان سریال suits :
سریال suits روایت «مایک» جوانی نابغه است که از دانشگاه اخراج شده و روزگار خود را با فروش مواد می گذراند و ناگهان در یکی از معامله های خود هنگامی که از دست پلیس در حال فرار است خود را در میان مصاحبه ای برای گرفتن یک شغل می بیند، آن شغل چیزی نیست جز دستیاری یکی از بزرگترین وکلای آمریکا «هاروی اسپکتر». با اینکه مایک هیچ تحصیلاتی ندارد اما با نبوغ خارق العاده خود هاروی را مجبور به انتخاب خود می کند اما…
هاروی اسپکتر وکیلی بسیار باهوش و البته شوخ است.او در کار خود به یک دستیار احتیاج دارد.او برای ترفیع گرفتن در محل کار خود باید دستیاری استخدام کند که فارغ التحصیل از دانشگاه هاروارد باشد به همین دلیل هاروی یک مصاحبه شغلی با تعدادی از دانشجویان هاروارد انجام میدهد.از سوی دیگر مایک راس که یک جوان نابغه است برای بدست اوردن پول بجای دیگران در امتحانات انان شرکت میکند.او برای اینکه هزینه درمان مادر بزرگ خود را فراهم کند به پیشنهاد یکی از دوستانش که یک قاچاقچی مواد است بله میگوید و در یکی از معامله های او شرکت میکند.مایک متوجه میشود که این معامله یک تله بوده است او سعی میکند بدون توجه پلیس محل را ترک کند اما پلیس به او شک کرده و وی را دنبال میکند.مایک از سر اتفاق به محل برگزاری مصاحبه هاروی میرود و پیش او مخفی میشود هاروی بعد از صحبت و تست کردن مایک متوجه میشود که مایک همان شخصی است که دنبالش میگردد.هاروی به مایک پیشنهاد میدهد که برای او کار کند و او نیز همان مقدار پولی را که قرار بوده از معامله مواد به مایک برسد به او بدهد مایک نیز این شغل را قبول میکند در ادامه چند پرونده ی سخت به این دو محول میشود که داستان درباره ی حل این پرونده ها و روابط شخصیت ها با یکدیگر و رقابت وکلای شرکت با هم است.اگر به شخصیت های شرلوک هلمز و دکتر هوس علاقه دارید به هیچ وجه سریال suits را از دست ندهید.
ویژگی‌ها سریال suits :
مجموعه تلویزیونی «سوییت‌ها» به وسیله «آئرون کورش» (Aaron Korsh) ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی به وسیله شرکت «محصولات کابلی جهانی» (Universal Cable Productions) و شرکت «تلویزیون و فیلم‌های هایپ‌نوتیک» (Hypnotic Films & Television) تولید شده است


خرید سریال Boardwalk Empire با زیرنویس فارسی
مشخصات سریال Boardwalk Empire :
ژانر : درام | جنایی
سازنده : ترنس وینتر
کشور سازنده : ایالات متحده
زبان‌ : انگلیسی
تعداد فصل‌ها : ۵
تهیه‌کننده : یوجین کلی
داستان سریال Boardwalk Empire :
سریال Boardwalk Empire امپراتوری بوردواک یک درام تاریخی است که بر زندگی ایناک “ناکی” تامپسون (بر پایه شخصیت تاریخی ایناک لوویس جانسون) تمرکز دارد. ناکی تامپسون سیاستمداری است که در شهر آتلانتیک سیتی ظهور پیدا می‌کند و کنترل این شهر را در طول دوره ممنوعیت الکل در ایالات متحده بین دهه ۱۹۲۰ تا ۱۹۳۰ در اختیار می‌گیرد. ناکی در زندگی سیاسی و شخصی خود با افراد مختلفی از جمله تبهکاران، سیاستمداران، مامورین دولتی و مردم عادی در تعامل و ارتباط است. دولت فدرال نیز علاقه‌مند است تا از قاچاق مشروبات الکلی و سایر فعالیت‌های غیر قانونی در منطقه آگاهی پیدا کند و بدین منظور مامورینی را برای تحقیق در مورد ارتباط‌های تبهکارانه احتمالی به این شهر اعزام می‌کند. این مامورین پس از ورود به آتلانتیک سینی متوجه سبک زندگی اشرافی ناکی می‌شوند و رد پای او را در برخی از جنایت‌ها کشف می‌کنند.
توضیحات سریال Boardwalk Empire :
همه ی ایرادهای بنی اسرائیلیِ پیشین در خصوص شروع های کند سریال Boardwalk Empire با موجی که افتتاحیه ی فصل آخرِ سریال با اشتیاقی تحسین برانگیز ایجاد می کند از بین می روند. قسمت های اولیه فراگیرتر و سینمایی تر از حد معمول به نظر می رسند و با فلاش بک های طولانی برای شناساندن شخصیت ناکی تامپسون در میانِ محلی های مختلف ، به شدت وامدار سه گانه ی پدرخوانده اند. لغو قانون ممنوعیت مشروبات الکلی همیشه نقطه ی پایانی منطقی برای این سریال باشکوهِ شبکه HBO به نظر می رسیده – در واقع یک تاریخ انقضای تعبیه شده- و اگر ادامه ی سریال Boardwalk Empire هم این حد از داستان گویی را دارا باشد طرفدارانش می توانند با خوشحالی تمام نگرانی هایشان را فراموش کنند.
سریال Boardwalk Empire با پرش زمانی به چند سال بعد و در سال ۱۹۳۱ شروع می شود . تمرکزِ سریال بر شخصیت ناکیِ حسابگر ( با بازی بهتر از همیشه ی استیو بوسِمی) است . او که فهمیده قانون منع مشروبات الکلی نخ نما شده سعی در قانونی کردن کسب و کارهایی دارد که برای خرید و فروش مشروبات غیرقانونی اش سرمایه تامین می کنند ( دو سال بعد این قانون از بین رفت ). البته شهرتش همیشه بر او تقدم دارد و باعث نگرانی هایی درباره چشم انداز همکاری هایش می شود ، با این حال یک تاجر ثروتمند بوستونی به نام جوزف کندی (با بازی مَت لِژِر) به وضوح در این خصوص کنجکاو شده است.

خرید سریال Boardwalk Empire با زیرنویس فارسی
بازیگران سریال Boardwalk Empire :
استیو بوشمی
مایکل پیت
کلی مکدونالد
مایکل شانون
شی ویگهم
مایکل استالبرگ
استیفن گراهام
وینسنت پیاتزا
مایکل ویلیامز
آنتونی لاسیورا
پائول اسپارکس
جک هوستون
بابی کنوال
گرچن مول


خرید سریال Orange Is The New Black

مشخصات سریال  :
ژانر : کمدی | جنایی | درام
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
کیفیت : عالی
فرمت : نسخه خانگی
شبکه پخش کننده Netflix :
کارگردان : Jenji Kohan
زیرنویس فارسی
داستان سریال Orange Is The New Black :
نارنجی همان سیاه است (به انگلیسی : Orange Is The New Black) نام سریالی آمریکایی از شبکه اینترنتی نتفلیکس با ژانر کمدی | جنایی | درام است که توسط جنجی کوهان ساخته و در تلویزیون لاینزگیت تهیه شده. یه سریال بسیار متفاوت که در اون شخصیت های جالب ، عجیب و خاصی نقش دارن که همچین کاری فقط از سازنده ی اون جنجی کوهان برمیاد. اینبار جنجی کوهان تصمیم میگیره داستان زنی که به زندان فدرال پا میذاره که پیش زمینه ی داستانی شاید شبیه Weeds ولی تاریک تر و درام داستانی بیشتری داره رو بسازه البته همراه با خلق لحظات خنده دار ناب مخصوص خودش. پیپر چاپمن به خاطر همکاری تو زمینه ی قاچاق مواد به زندان فدرال میره که باید ۱۵ ماهی اونجا سپری کنه. زندانی که پُره از خانوم های سفید پوست + سیاه پوست و نگهبان های دیوونه که همگی دور هم جمع هستن و…

خرید سریال Orange Is The New Black

توضیحات سریال Orange Is The New Black :
آخرین سریالی که جنجی کوهان خلق کرد، “ماری‌جوانا ” بود. یک کمدی دراماتیک در مورد زن کم ادبی از طبقه‌ی متوسط جامعه که درگیر معاملات مواد مخدر می‌شود. جدیدترین سریال او باز هم یک کمدی-درام است که در آن زنی کم ادب از طبقه‌ی متوسط جامعه درگیر معاملات مواد مخدر می‌شود؛ اما هم‌زمان که ” Orange Is The New Black ” از نظر پیش‌فرض‌ها شبیه به اثر قبلی اوست، با اثر قبلی متفاوت است و حداقل به شکلی بالقوه در تمایل برای نگاه کردن به ماورای خط داستانی ” یک دختر خوب مثل تو در زندانی مثل این چه می‌کند ” بهتر است
یک دهه قبل “پیپرچاپمن “(تیلورشیلینگ) برای عشق هم‌جنس سابقش (لورا پرپون) مقداری مواد مخدر را در یک ماجرای رمانتیک و بدون تحت تأثیر بی‌احتیاطی قرار گرفتن از بالی جابه‌جا کرده است. از آن زمان تاکنون او در ارتباط با پسران بوده است، قانونی زندگی کرده است و به دختری جذاب تبدیل‌شده است؛ او اکنون با لری (جیسون بیگز) نامزد است و در یک زندگی متوسط و نیمه بورژوا در بروکلین مشغول به کار تولید صابون صنعتی است. ولی او لو می‌رود و قبل از به پایان رسیدن مدت زمان بررسی قانونی مجرم شناخته‌شده و به یک زندان زنان در بخش شمالی ایالت نیویورک فرستاده می‌شود.
بازیگران سریال Orange Is The New Black :
Taryn Manning
Danielle Brooks
Taylor Schilling


سریال Masters Of Horror
مشخصات سریال masters of horror :
زمان تولید : ۲۰۰۵
ژانر : ترسناک | هیجانی
شبکه : ShowTime
کیفیت: عالی
فرمت : نسخه خانگی
زبان: انگلیسی
زیرنویس : فارسی
داستان سریال masters of horror :
سریال ارباب وحشت ، سریالی ساخته “میک گریس” میباشد که فعالیت خود را در ژانر وحشت و ماورایی پایه گذاری کرده و در سال ۲۰۰۵ این سریال رو از طریق شبکه شوتایم به روی آنتن برد . ارباب وحشت نام سریالیست در ژانر ترسناک . نه مانند سریال های دیگر که در کنار وحشت بیشتر طنز بچشم میخورد . این سریال در قالب اپیزود های ۴۰ تا ۵۰ دقیقه ای ، داستانی را بر اساس داستان های کوتاه و یا اوسنه های قدیمی و روستایی روایت میکند . نکته مثبت این سریال این هست که حداکثر یک داستان رو توی شصت دقیقه به طور خیلی زیبا و منحصر به فرد به تصویر میکشد و بخاطر اینکه از زمان به درستی استفاده میکند ، صحنه های خسته کننده و خواب آور ندارد .

سریال Masters Of Horror

توضیحات:

سریال Masters of Horror یک سریال در ژانر وحشت آمریکایی ست که توسط کارگردن Mick Garris برای شبکه کابلی شوتایم ساخته شده است.
در سال ۲۰۰۲ این کارگردان از یک سری از دوستان کارگردان خود برای یک شام غیر رسمی دعوت به عمل آورد، افرادی که در این مهمانی حضور داشتند عبارت بودند از John Carpenter, Larry Cohen, Don Coscarelli, Joe Dante, Guillermo Del Toro, Stuart Gordon, Tobe Hooper, John Landis, Bill Malone
این مهمانی ها بعدا هم ادامه یافت و افراد دیگری هم Garris به شام دعوت کرد نظیر دیوید کراننبرگ، داریو آرجنتو، رابرت رودریگز و کوئنتین تارانتینو که به عنوان مثال بعدا داریو آرجنتو ۲ اپیزود از اپیزودهای این سریال را کارگردانی کرد که هر دو در سایت معرفی می شوند.
تا اینکه در سال ۲۰۰۵ او یک سریال تلویزیونی از اپیزودهای یک ساعته ساخت، اپیزودهایی که توسط بسیاری از اساتید سینمای وحشتی که کارهاشون توسط تلویزیون آمریکا پخش شده بود کارگردانی شده بود و این سریال برای شبکه کابلی آمریکا که یک شبکه پولی ست یعنی شوتایم آماده شد.
قبل از اینکه پای شبکه شوتایم به میان آید قرار بود این سریال بر روی دی وی دی عرضه شود.



 


 

  



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan