سیمرغ شهر || معرفی بهترین و جذابترین سریالهای خارجی (2) | بهترین سریالهای آمریکایی

  • ۱۹:۴۶


مشخضات سریال نظریه بیگ بنگ :
نام اصلی :THE BIG BANG THEORY
نام فارسی :نظریه بیگ بنگ
سال ساخت :۲۰۰۷-۲۰۱۳
محصول کشور :آمریکا
ژانر :کمدی
کارگردان:Mark Cendrowski
تهیه کننده:Bill Prady
بازیگران:
Johnny Galecki
Jim Parsons
Kaley Cuoco
Simon Helberg
Kunal Nayyar
Sara Gilbert
نظریه بیگ بنگ
معرفی :یک سریال فوق العاده در “طنز موقعیت” از شبکه CBS. هر چه اپیزودهای بیشتری از این سریال را ببینید, بیشتر و بیشتر خواهید خندید.
خرید سریال نظریه بیگ بنگ


داستان سریال نظریه بیگ بنگ :

وقایع سریال که در پاسادینا ی کالیفرنیا اتفاق میفته در مورد ۲ همخونه ی جوان دانشمند فیزیک (شلدن و لئونارد) و ۲ دوستشون(هاوارد و راج) هست که با دختری که به تازگی به آپارتمانشون اومده(پنی) و در خونه ی روبروی اونا زندگی میکنه آشنا میشن و این آشنایی باعث میشه که متوجه بشن که تالا غیر از زندگی علمی و سر کردن تو دنیای آزمایشگاهی و مجازی خودشون کار دیگه ای نکردن و رابطه ای با دنیای بیرون نداشتن .
برای این ۴ رفیق نابغه بت من و سوپر من شخصیتای خیالی نیستن و جوری در موردشون صحبت میکنن که انگار جزئی از زندگیشون هستن . از طرفی خصوصیات و رفتار این شخصیتای خیالی رو با روابط فیزیکی و نجومی که تخصصشون هست پیوند میدن و ساعت ها در موردش بحث میکنن . علاقه ی دیگه ی اون ها بازی های کامییوتری و آنلاین مثل هیلو و کونان هست و سرگرمی دیگرشون دیدن سریالای علمی تخیلی و بحث درمورد شخصیتاش. از “استار ترک” و ” کایتان کرک” گرفته تا “استار وارز” و “لوک اسکای واکر”





سریال نظریه بیگ بنگ با زیرنویس فارسی


هر قسمت سریال نظریه بیگ بنگ یه داستان جداگانه رو دنبال میکنه. از پس گرفتن تلویزیون پنی از دوست یسر سابقش ، خریدن یه ماشین زمان ، بکارگیری سیستم فاضلاب هاوارد در پایگاه فضایی و خرابکاری انتهایی ، ارتباط لئونارد با پنی و بهم خوردن رابطشون ، تلاش مشمئز کننده ی! هاوارد برا زدن مخ پنی ، ثبت اسم راج در مجله ی People ، اعتیاد پنی به بازی آنلاین، سفر گروهیشون به قطب شمال و … تا اتفاقات با چاشنی مسائل و فرمول های واقعی فیزیک که رشته ی تخصصی این ۴ دانشمند جوان هست گسترده و متنوع هست . برا همین دیالوگ ها هر بار توسط “دیوید سالتزبرگ” استاد فیزیک و نجوم دانشگاه کالیفرنیا چک و باز نویسی می شن تا هر چه بیشتر به لحن تخصصی سریال نظریه بیگ بنگ نزدیک باشن.
اما برای فصل ۴ـم سریال هم ۳ شخصیت ایمی فرح فاولر ، پیریا و برنادت وارد سریال میشن و ماجراهای متنوع و جالبی رو در این فصل بوجود میارن.
… در نهایت اینکه سریال “انفجار بزرگ” سریالی جذاب با شخصیت های دوست داشتنی و کمیک هست، و چیزی که بیشتر از همه ما رو به خنده میندازه سادگی و متفاوت بودن این جوانان نابغه ست.

خرید سریال نظریه بیگ بنگ
حاشیه های جالب سریال نظریه بیگ بنگ :
— ایده ی یکی از مهمترین ویژگی های شخصیت راج یعنی عدم توانایی در صحبت با زن ها (بجز موارد مستی) رو بیل پرادی تهیه کننده ی سریال، از روی همکارش وقتی توی یه شرکت کامپیوتری کار میکرد گرفت .

— با استقبالی که از سریال نظریه بیگ بنگ شد دستمزد ۳ بازیگر اصلی در فصل چهارم با رشد قابل توجهی روبرو شد و جیم، جانی و کیلی برای هر اپیزود ۲۰۰ هزار دلار دریافت میکنن.
— اسم فامیل لئونارد یعنی هافستادر از ۲ دانشمند شناخته شده گرفته شده . رابرت هافستادر برنده ی نوبل ۱۹۶۱ فیزیک و پسرش داگلاس هافستادر برنده ی پولیتزر ۱۹۸۰ .
— در میانه ی پخش سیزن ۴ سریال ، شبکه ی CBS اعلام کرد بدلیل استقبال بالای بیننده ها سریال برای ۳ فصل دیگه تمدید شده .
— سارا گیلبرت بازیگر نقش لزلی وینکل(یکی از شخصیتای فرعی سریال که با لئونارد رابطه داره) قبلا هم در سریال Roseanne محصول ۱۹۸۸ ~ ۱۹۹۷ نقش GF جانی گالکی ( لئونارد) رو بازی کرده . توی این سریال لاوری متکالف (مادر شلدن) هم نقش مکمل رو بازی میکرده .
— پنی تنها شخصیت نقش اصلی هست که تا بحال اسم فامیلی براش مشخص نشده .
— شلدن متولد تگزاس هست . درست مثل جیم پارسونز بازیگر نقش شلدن .
— سریال نظریه بیگ بنگ در حدود ۶۵ کشور جهان پخش شده . از فرانسه ، آلمان ، هلند و کره ی جنوبی بگیر تا فیلیپین ، پاکستان و نیکارا گویه و سریلانکا !


نظریه بیگ بنگ

— در مورد بینندگان سریال نظریه بیگ بنگ هم باید بگم که فصل ۳ پربیننده ترین فصل سریال بوده با ۱۴.۲ میلیون نفر . بیننده ی فصل ۱ و ۲ و ۴ هم به ترتیب ۸.۳۴ و۱۰.۰۱ و ۱۳.۲ میلیون نفر بودن .
جوایز و عناوین سریال :
این سریال تونسته جایزه های زیادی کسب کنه . از جمله :
———- سال ۲۰۰۹ ———–
TCA Awards
بهترین سریال کمدی
جیم پارسونز– بهترین فعالیت در سریال کمدی
American Film Institute
جزو ۱۰ برنامه ی تلویزیونی منتخب سال
۲nd Ewwy Awards
کیلی کوکو — بهترین بازیگر نقش اول زن در سریال کمدی
———- سال ۲۰۱۰ ———-
۳۶th People’s Choice Awards
سریال کمدی منتخب مردم
۶۲nd Primetime Emmy Awards
جیم پارسونز — بهترین بازیگر نقش اول در سریال کمدی
۳rd Ewwy Awards
بهترین سریال کمدی
———- سال ۲۰۱۱ ———-
۶۸th Golden Globe Awards
جیم پارسونز — بهترین بازیگر مرد در سریال کمدی/موزیکال




سریال دروغگوهای زیبای کوچک با زیرنویس فارسی

مشخصات سریال دروغگوهای زیبای کوچک:
ژانر : درام ، اسرارآمیز ، هیجانی
کیفیت :  عالی ,۷۲۰p
تاریخ انتشار : ۲۰۱۰ – ۲۰۱۳
محصول : آمریکا
امتیاز : ۸٫۱ از ۱۰
زبان : انگلیسی
کانال پخش کننده : ABC آمریکا
زبان زیرنویس : فارسی و انگلیسی
بازیگران : Troian Bellisario, Ashley Benson and Holly Marie Combs
 خلاصه داستان سریال دروغگوهای زیبای کوچک :
چهار دوست که در گذشته رازهای برای خود داشتند ناگهان با شخصی نامعلومی مواجه میشوند که قصد دارد تمام رازهای آنها را فاش کند و آنها سعی میکنند تا با او مقابله کنند.اگه دلتون برای گاسیپ گرل تنگ شده و دوست دارید یه سری به دنیای رازها و دروغ های نوجوون ها بزنید اگه خیانت و عشق این گروه رو می خواید ازش سر در بیارید سریال دروغگوهای زیبای کوچک دیدنی ترین سریال برای شماست … ماجرای دختری که گم شده و حلقه دوستان از هم پاشیده ، یه سال از این گم شدن گذشته و یکی از دخترها به شهر میاد و ما عشق ها ، خیانت ها و رازها و دروغ های مردم رو می بینیم سریالی از شبکه ABC Family به نظر میاد جوانان رو به خودش جذب کرده ..


LittleLiars-051410-0012

شخصیت های سریال دروغگوهای زیبای کوچک :
شلی بنسون در نقش هنا مارین
دختری احساساتی و از نظر عاطفی ضعیف. دختری چاق بود که الیسون به کمک کرد تا لاغر شود. او موقعی که اعصابش خراب می‌شد غذای بسیار زیادی می‌خورد و همین باعث می‌شد که چاق شود. پس از لاغرشدن چهرهٔ زیبایی پیدا می‌کند و خوش تیپ می‌شود.
تروین بلیساریو در نقش اسپنسر هیستینگ
دختری با هوش که عضو تیم هاکی مدرسه است و تنیس نیز بازی می‌کند. از خواهر بزرگ ترش (ملیسا) متنفر است.
لوسی هیل در نقش آریا منتگمری
بهترین دوست الیسون، پس از مرگ الیسون برای پیدا کردن قاتل او بسیار تلاش می‌کند.
شای میتچل در نقش امیلی فیلدز
دختر شناگر و ورزشکار گروه. یک همجنس گراست ولی به خاطر اینکه پدرش یک ارتشی است نمی‌تواند انرا اعتراف کند.
ساشا پیترس در نقش آلیسون
دختر بسیار زیبا، درسخوان و زرنگ، بسیار باهوش و عاقل. رهبر گروه است و خواسته‌هایش را به انان دقیقاً دیکته می‌کند. در مدرسه بسیار سرشناس است. موضوع سریال مرگ وی و تلاش برای پیدا کردن قاتل اوست.





سریال strike back


مشخصات سریال Strike Back :
نام سریال : Strike Back
نام فارسی : انتقام,ضد حمله
محصول کشور : آمریکا
ژانر : درام / اکشن / جنگی / حادثه ای
کیفیت تصویر : عالی
تعداد فصل : ۵ فصل کامل
زیر نویس : فارسی
خلاصه داستان سریال Strike Back :
سریال Strike Back بر اساس رمانی با همین نام از Chris Ryan از نویسندگان بزرگ و سربازان سابق انگلیسی ساخته شده است. این سریال جنگی و هیجان انگیز با بودجه بسیار بالا ساخته و در آفریقای جنوبی فیلم برداری شده است. داستان Strike Back حکایت John Porter کهنه سرباز و از نیرو های ویژه ارتش را روایت می کند که برای ماموریت در عراق , افغانستان و … به نیروی مخفی ارتش فرا خوانده می شد.
این سریال اکشن / درام که از شبکه ی Sky1 انگلیس و Cinemax ایالات متحده پخش می شه. داستان این سریال به دنبال بخش ۲۰, که ی شاخه مخفی اطلاعات بریتانیا {M16}ااست که سازمانی وظیفه ش برنامه ریزی عملیاتی هستش که ضریب ریسکش بالاس .این سریال از Sky1 در تاریخ ۲۰۱۲ may 5 پخش شد که ۶ قسمت اول مجموعه رو شامل می شد و برای ادامه Cinemax با شبکه ی sky1 اعلام همکاری کرد و این شبکه هم قبول کرد. قسمت اول از سری دهم با عنوان سحر بنر پروژه در انگلستان { undergoing the banner title Project Dawn in the United Kingdom }، برای اولین بار در Cinemax در ۱۲ August درسال ۲۰۱۱ پخش شد. وسری سوم به عنوان انتقام در حال حاضر در انگلستان و ایالات متحده آمریکا پخش است { Vengeance is currently airing in the United Kingdom and United States } ودر ۳ اکتبر ۲۰۱۲ به سفارش هر دو کمپانی فصل ۴ این سریال هم آمد.

strike11

بازیگران سریال Strike Back :

Richard Armitage بازیگر نقش John Porter
Andrew Lincoln بازیگر نقش Hugh Collinson
Philip Winchester بازیگر نقش Michael Stonebridge
Sullivan Stapleton بازیگر نقش Damian Scott


aa4


مشخصات سریال Vikings :
نام سریال :  Vikings | وایکینگ ها
محصول : ایرلند | کانادا
سال انتشار : ۲۰۱۳
کارگردان : Michael Hirst
ژانر : اکشن | درام | تاریخی
امتیاز : ۸.۵ / ۱۰
کیفیت : بسیار خوب ۴۸۰p
میانگین زمان هر قسمت: ۶۰ دقیقه
زبان : انگلیسی
زیرنویس فارسی : دارد
پخش از شبکه : History
فصل : ۲ فصل


سریال vikings | وایکینگ ها

داستان سریال Vikings :
سریال Vikings داستان راگنار لوتر بزرگترین قهرمان در زمان خودش را بازگو میکند..داستان گروه برادری وایکینگی راگنار و خانواده اش و تبدیل او به پادشاه قبیله اش را تعریف میکند..او به جز قدرت جنگاوری بالا قدرت بخشش و دیگر صفات خوب را نیز دارا بود که او را تبدیل به مبارزی جاودان کرد..
این مجموعه می گوید حماسه باند راگناروک از برادران وایکینگ و خانواده اش سرچشمه می گیرد، و به عنوان دیگر او برای تبدیل شدن به پادشاه قبایل وایکینگ آماده است. و همچنین به عنوان یک جنگجوی بی باک، راگناروک مظهر سنت های نورس از خود گذشتگی به خدایان افسانه ای است که او یکی از نوادگان مستقیم اودین، خدای جنگ و رزمندگان بود.
همان طور که از نام سریال بر می آید وایکینگ ها داستان معروف ایرلندی هایی است که در سال ها ۸۰۰ میلادی میزیستند و با کشتی به غارت و حمله به سراسر جهان به خصوص اروپا میپرداختند. نزدیک به سال ۸۰۰ تا ۱۰۵۰ برای سه سده، جنگجویان وایکینگ با کشتی‌های دراز و درخشان خود، اروپا را به ترس وامیداشتند. آنها از اسکاندیناوی برای جستجوی سیم، بردگان و زمین به دریا رفتند. برخی از آنها به بریتانیا و فرانسهیورش می‌بردند، و برخی دیگر به روسیه و رودهای دوردست آسیا. وایکینگ‌ها جویندگان دلیر و بی باکی بودند. آنها با بی باکی از میان امواج خروشان اقیانوس اطلس گذر کرده، ایسلند و گروئنلند را یافتند و به شمال آمریکا نیز گام نهادند. حال شبکه موفق history که به مانند شبکه معروف national Geo Geraphic به پخش مستند معروف است که البته مستندهای تاریخی این بار بعد از موفقیت سریال موفق خود یعنی خانواده هت فیلد و مک کوی این بار به سراغ داستان واقعی دیگری رفته است و این بار به ایرلند و جزایر ان رفته تا داستان وایکینگ ها را برای بینندگان این شبکه کابلی که طرفداران زیادی دارد روایت کند..
کمپانی های همکار:
Irish Film Board
Take 5 Productions
World 2000 Entertainment
بازیگران سریال Vikings:
Travis Fimmel
Clive Standen




سریال بازی تاج و تخت با زیرنویس فارسی


مشخصات سریال بازی تاج و تخت :
سالهای پخش : ۲۰۱۳-۲۰۱۱
وضعیت : در حال پخش
شبکه : HBO
محصول کشور : امریکا
ژانر : ماجرایی | درام | فانتزی | تاریخی
کیفیت : عالی -۷۲۰p
تعداد فصل  : ۴ فصل
مدت زمان هر قسمت : ۶۰ دقیقه
زیرنویس فارسی : دارد
کارگردان : David Benioff, D.B. Weiss
نویسنده : David Benioff, D.B. Weiss
بازیگران : Isaac Hempstead-Wright, Charles Dance and John Bradley
خرید سریال بازی تاج و تخت

خلاصه داستان سریال بازی تاج و تخت :
هفت خاندان اشرافی برای حاکمیت بر سرزمین افسانه ای «وستروس» در حال ستیز با یکدیگرند. خاندان «استارک»، «لنیستر» و «باراثیون» برجسته ترین آنها هستند. داستان از جایی شروع می شود که «رابرت باراثیون» پادشاه وستروس، از دوست قدیمی اش، «ادارد» ارباب خاندان استارک، تقاضا می کند که بعنوان مشاور پادشاه، برترین سمت دربار، به او خدمت کند. این در حالی است که مشاور قبلی به طرز مرموزی به قتل رسیده است، با این حال ادارد تقاضای پادشاه را می پذیرد و به سرزمین شاهی راهی می شود. خانواده ملکه، یعنی لنیستر ها در حال توطئه برای بدست آوردن قدرت هستند. از سوی دیگر، بازمانده های خاندان پادشاه قبلی وستروس، «تارگرین ها» نیز نقشه ی پس گرفتن تاج و تخت را در سر می پرورانند، و تمام این ماجراها موجب در گرفتن نبردی عظیم میان آن‌ها خواهد شد…
بازی تاج و تخت رکورددار تعداد بیننده در شبکه اچ‌بی‌او است و در کشورهای مختلف طرفداران زیادی دارد. با وجود استفاده از برهنگی، خشونت و خشونت جنسی که انتقاداتی را به این مجموعه وارد آورده، منتقدین نظرات مثبت فراوانی در مورد این سریال داشته‌اند. این سریال تاکنون نامزد و برندهٔ بسیاری از جوایز شده‌است که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه امی بهترین سریال درام برای هر چهار فصل پخش شدهٔ آن، یک نامزدی جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال تلویزیونی درام و نامزدی جایزهٔ هوگو برای بهترین نمایش درام اشاره کرد. پیتر دینکلیج نیز برای بازی در نقش تیریون لنیستر موفق به دریافت یک جایزهٔ امی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده‌است.




 سریال Arrow

مشخصات سریال Arrow :
عنوان : کمان | پیکان
محصول : آمریکا
سال تولید : ۲۰۱۲
ژانر : دارم | اکشن | ماجراجویانه
موسیقی متن : بلیک نیلی
تهیه‌کننده : جی. پی. فین
مکان‌ها : ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا
فیلمبرداری : گلن وینتر
امتیاز :۹٫۱/۱۰
شبکه : CW
کیفیت : HDTV 480p
زبان : انگلیسی
زیرنویس فارسی : دارد

1as2
داستان سریال Arrow:
بعد از درهم شکستن کشتی ، جوان عیاش و د..خ..ت..رباز ثروتمند الیور کوئین گم میشه و همه فکر میکنن که مرده اما پس از ۵ سال تو یه جزیز خیلی دور در اقیانوس پیدا میشه و وقتی برمیگرده خونه ، مادر وقف شده ش مویرا و خواهره دوس داشتنیش ثیا و بهترین دوستش تامی بهش خوش آمد میگن اما حس میکنن که الیور با اون زندگی مصیبت بار تو جزیره عوض شده ، وقتی که الیور سعی داره حقیقتُ در مورد مردی که بهش تبدیل شده پنهان کنه به شدت سعی داره کارائیُ که قبلا و وقتی که جوون بود انجام داده جبران کنه ،‌ خصوصا آشتی با دوست د..خ..ت..ر سابقش لورل لنس ، همانطور که سعی داره با کسائی که قبلا بهشون نزدیک بود دوباره ارتباط برقرار کنه مخفیانه داره رو شخصیت Arrow ـش کار میکنه که از حق خونواده ش بتونه دفاع کنه ،….
توضیحات سریال Arrow :
پیکان (به انگلیسی: Arrow) نام یک سریال تلویزیونی آمریکایی است که توسط گرگ برلانتی، مارک گوگنهایم و اندرو کریسبرگ ساخته شده‌است. داستان آن بر پایه شخصیت گرین ارو در کمیک‌های شرکت دی‌سی کامیکس می‌باشد. پخش این سریال در ۱۰ اکتبر ۲۰۱۲ از شبکه سی‌دابلیو آغاز شد و پخش جهانی آن نیز در اواخر سال ۲۰۱۲ شروع گردید. داستان این سریال در مورد میلیاردر دختربازی به نام الیور کوئین (با بازی استیون امل) است که بعد از گذراندن پنج سال از زندگی‌اش در یک جزیره، به شهرش استارلینگ سیتی بازمی‌گردد و با پوشیدن لباس خاص و با استفاده از سلاح تیر و کمان به مبارزه با جرم و جنایت می‌پردازد. برخلاف کمیک، الیور کوئین «گرین ارو» نامیده نمی‌شود. در این سریال از دیگر شخصیت‌های دی‌سی کامکیس نیز استفاده شده‌است.
با وجود این که شخصیت گرین ارو در سریال اسمالویل از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ حضور داشت، تهیه‌کنندگان این مجموعه تصمیم گرفتند تا بازیگر جدیدی برای این کار پیدا کنند. در این سریال، در حین پخش زمان حال الیور کوئین، فلش‌بک‌هایی به داستان جزیره نیز زده می‌شود و به مرور روشن می‌شود که چه اتفاقاتی برای الیور در جزیره رخ داده‌است. بخش اعظمی از فیلمبرداری این سریال در ونکوور و بریتیش کلمبیا انجام می‌شود.
پیکان نظرات متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرده‌است و پربیننده‌ترین سریال پنج سال اخیر شبکه سی‌دابلیو نیز بوده‌است. فصل اول این سریال به صورت میانگین ۳٫۶۸ میلیون بیننده داشت و موفق به کسب ۳ جایزه نیز گردید.
در ۱۳ فوریه ۲۰۱۴، پیکان برای فصل سوم هم تمدید شد.
بازیگران سریال Arrow :
بازیگران اصلی
استیون امل در نفش اولیور کوئین
کیتی کسیدی در نقش لارل لنس
کانیل دونل در نقش تامی مرلین
دیوید رامسی در نقش جان دیگل
ویلا هلند در نقش تیا کوئین
سوزانا تامپسون در نقش مویرا کوئین
پال بلکتورن در نقش کارگاه کوئنتین لنس
امیلی بت ریچاردز در نقش فیلیسیتی اسموک
کلتون هینز در نقش روی هارپر
بازیگران فرعی
کالین سالمون در نقش والتر استیل
بایرون مان در نقش یائو-فی
آنی ایلونزه در نقش جانی دلا وگا
جان بارومن در نقش مالکوم مرلین
جسیکا دیگو در نقش هلنا برتینلی
الکس کینگستون در نقش دینا لنس
جانینا گاوانکار در نقش مک کنا هال
سریال




خرید سریال modern family با زیرنویس فارسی

مشخصات سریال modern family :
نام فارسی : خانواده امروزی
کشور سازنده : آمریکا
ژانر : کمدی موقعیت | مجموعه تلویزیونی | شبه مستند
تهیه‌ کننده : کریستوفر لوید
زمان تولید : سال ۲۰۰۹
زبان‌ها : زبان انگلیسی
زیر نویس : زیر نویس فارسی
کیفیت پخش : عالی
تعداد سری‌ها : ۵ سری
تعداد قسمت‌ها : ۷۳ قسمت
شبکه اصلی پخش کننده : شبکه ای بی سی
داستان سریال modern family :
خانواده امروزی (به انگلیسی : سریال modern family ) نام یک مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی است که توسط کریستو فر لوید و استیون لویتان در شبکه تلویزیونی ABC ساخته شد . در سال ۲۰۱۰ این مجموعه تلویزیونی توانست جایزه بهترین کمدی جوایز امی را به همراه چهار جایزه دیگر امی از آن خود کند. فصل اول تا سوم این مجموعه در قالب ۷۲ قسمت ۲۲ دقیقه‌ای ساخته و پخش شده‌ اند. فصل چهارم این سرال در ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۲ به نمایش در آمد.
در این سریال تلویزیونی ۳ خانواده که از قشر نسبتاً مرفه آمریکا هستند با روابط خانوادگی جالب ، به یک دیگر مربوط شده و داستان زندگی آن‌ ها به صورت طنز به تصویر کشیده می‌شود.
توضیحات سریال modern family :
خانواده امروزی یا modern family در بیش از ۳۰ کشور جهان همچون کویت ، روسیه ، هلند ، اسرائیل و فرانسه نمایش داده می‌شود.
در تابستان (رمضان) سال ۱۳۹۳، شبکه ۳ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، اقدام به ساخت و پخش نسخه ایرانی و کاملاً کپی شده این مجموعه تلویزیونی ، با نام هفت سنگ، بدون رعایت حق تکثیر نمود . صدا و سیما ی ایران شخصیت همجنس گرا را در کپی سازی سریال حذف کرده است.


خرید سریال modern family با زیرنویس فارسی

بازیگران سریال modern family :
اد اونیل
سوفیا ورگارا
جولی بوون
جس فرگوسن
تای بورل
اریک استو نستریت
سارا هایلند
اریل وینتر
نولان گولد
ریکو رودریگز

خرید سریال modern family با زیرنویس فارسی




سریال Justified با زیرنویس فارسی


مشخصات سریال Justified :
ژانر : جنایی | درام | اکشن
کیفیت تصویر : عالی
شبکه : FX
امتیاز : ۸٫۷
داستان سریال Justified :
پخش سریال Justified، در سال ۲۰۱۰ شروع شد و به سرعت محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد سبک این سریال اکشن / وسترن و بسیار خوش ساخت هست . Marshal که یک کارمند مدرسه در ایالت میامی هست ، به زادگاه مادری ش که شهری کوچک و فقیر نشین در شرق کنتاکی هست منتقل می شود . در آنجا دوست دوران جوانی ش را ملاقات می کند که در گذشته با یکدیگر در معدن ذغال سنگ کار می کردند . او اکنون یکی از فعالان نژاد پرستی است و به تازگی در یکی از کلیسا های سیاه پوستان بمب گذاری کرده است …


111Justified-Wallpaper-timothy-olyphant-11312363-500-313

توضیحات سریال Justified :
اخیرا موج سریال های آمریکایی و انگلیسی به شکل گسترده ای سینما دوستان وطنی را سرمست کرده است،دوستان زیادی هستند که به انواع سریال های متوسط علاقه نشان می دهند و اپیزود به اپیزود این سریال ها رادنبال می کنند،حتی به مراتب درگیرانه تر از یک شهروند آمریکایی! یکی از ژانر های مورد علاقه ی خیلی از مردم سریال دوست دنیا که چندین سریال خیلی خوب ازش تا به حال پخش شده وسترن و اکشن می باشد،البته متاسفانه deadwood عملا کنسل شده،البته شبکه HBO تا همین یکی دو سال پیش هم ادعا می کرد بالاخر فصل جدید این سریال رو می سازن،اتفاقی که به نظر می رسه به علت اختلاف نویسنده ها و یا عجز شون در بستن پایان داستان هرگر رخ نخواهد نداد.
در عوض پیشنهاد می کنیم اگه شما هم طرف دار ژانر وسترن هستید سریال justified رو با خیال راحت ببنید چون این سریال برای فصل های بعدی تمدید شده وقصد کنسل شدن هم ندارد!این سریال توی این ژانر یکی از بهترین ها بوده و هست.

 

 


 

  






ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan