سیمرغ شهر || تصاویر جدیدی از فیلم اساسین کرید | معرفی و تصاویر فیلم های جدید هالیودی

  • ۱۰:۲۴

شرکت‌ یوبی‌سافت و استودیوی توئنیث سنتری فاکس تصاویر جدیدی از فیلم «کیش یک آدمکش» منتشر کرده‌اند. مایکل فاسبندر در این فیلم نقش اصلی را بر عهده دارد.

در این فیلم مایکل فاسبندر به عنوان شخصیت کالوم لینچ بازی می‌کند، یک سرگردان خشن و بیگانه که متوجه می‌شود با یک قاتل اسپانیایی در قرن ۱۵ به نام آگولار ارتباط خویشاوندی دارد. وی پس از محکوم شدن به اعدام، ناپدید شده و توسط گروهی به نام آبسترگو اینداستریز استخدام می‌شود. وی با استفاده از دستگاهی به نام آنیموس به خاطرات اجدادش دست پیدا می‌کند تا نحوه مبارزه با دشمنان دیرین آدمکش‌ها یعنی تمپلارز را یاد بگیرد و برای بقای نسل انسان‌ها مبارزه ‌کند.
در تصویر دوم فاسبندر به عنوان لینچ با بالاتنه‌ای برهنه مشاهده می‌شود.
کارگردان این فیلم در این رابطه می‌گوید: «ایده این که ما از انسان‌هایی ساخته شده‌ایم که قبل از ما وجود داشته‌اند و دی‌ان‌ای اجدادمان درون ما وجود دارد، ایده‌ای جدید و اورجینال است. من فکر کردم داستان سینمایی خوبی در خصوصیات بازی کیش یک آدمکش وجود دارد، ایده آدمکش‌ها و تمپلارها. این فیلم شبیه جنگ ستارگان نیست که جنبه روشن و جنبه سیاه داشته باشد. این فیلم یک داستان اخلاقی بسیار پیچیده دارد».

در تصویر سوم، ارتش انکزیسیون را می‌بینیم که توسط خاویر گوتیرز در نقش توماس دو توکومادا ظاهر شده است. با توجه به تعداد افراد و اسب‌های حاضر در صحنه، می‌توان انتظار بالایی از این فیلم داشت.
از افراد دیگری که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان ماریون کوتیار، آریان لابد، جرمی آیرونز و برندن گلیسون را نام برد. این فیلم قرار است روز ۲۶ دسامبر سال جاری میلادی اکران شود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan