سیمرغ شهر || ساخت فیلم سینمایی بر اساس بازی مشهور پوکمون گو (Pokemon Go) | اخبار سینمای جهان

  • ۱۰:۳۱

بازی پوکمون (Pokemon) که هدف از آن جمع‌آوری شخصیت‌های خاص بازی است و تولد ۲۰ سالگی‌اش را امسال جشن گرفت، با ارائه نسخه‌ای جدید از بازی برای گوشی‌های هوشمند که «پوکمون گو» (Pokemon Go) نام دارد و یک بازی واقعیت افزوده است، دوباره محبوب شده است. حالا هالیوود نیز می‌خواهد از این محبوبیت نصیبی ببرد.

ظاهراً پوکمون گو در سراسر جهان محبوبیت زیادی به دست آورده و از فناوری واقعیت افزوده استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند در دنیای واقعی شخصیت‌های بازی را بگیرند. هفته گذشته مدت کوتاهی پس از ارائه نسخه جدید این بازی، ارزش سهام شرکت نینتندو تا ۹ میلیارد دلار افزایش یافت و حالا استودیویی به نام لجندری پیکچرز (Legendary Pictures) که فیلم‌هایی مانند وارکرفت و گودزیلا را ساخته است، به دنبال تبدیل این بازی به یک فیلم اکشن است.

نویسنده فیلم کرانیکل (Chronicle )، مکس لندیس، جزو افرادی است که احتمالاً برای نویسندگی این فیلم پیشنهاد شده؛ اما هنوز کارگردان این فیلم انتخاب نشده است. این اولین فیلم برای بازی پوکمون نیست. تاکنون حداقل ۱۲ فیلم برای این بازی ساخته شده است.

هنوز زود است که در مورد این بازی یا فیلم نظر بدهیم؛ زیرا تنها ۷ روز از زمان عرضه پوکمون گو گذشته است؛ اما مطمئناً طی روزهای آینده خبرهای بیشتری در این مورد منتشر خواهد شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan