سیمرغ شهر || کاروان آمریکا بزرگترین کاروان شرکت کننده در المپیک 2016 ریو | اخبار المپیک 2016 ریو

  • ۱۴:۳۵





میزبان بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ قرار است ۴۶۲ نفر را در این بازی‌ها شرکت دهد، اما بزرگترین کاروان در این المپیک به آمریکا تعلق دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در فاصله کوتاهی که به بازی‌های المپیک ریو باقی مانده خیلی از کشورها اسامی بازیکنان و تیم‌های خود را برای این بازی‌ها اعلام کرده‌اند. برزیل به عنوان میزبان این بازی‌ها قرار است بزرگترین کاروان را در طول تاریخ حضور خود در المپیک راهی ریو کند.

کاروان برزیل را در بازی‌های ریو ۴۶۲ ورزشکار (۲۰۹ زن و ۲۵۳ مرد) تشکیل می‌دهند. این کشور قبل از المپیک ۲۰۱۶، بزرگترین کاروان را با ۲۷۷ ورزشکار در بازی‌های ۲۰۰۸ پکن داشت.

طبق اعلام کمیته المپیک برزیل، ثبت‌نام نهایی این کاروان دوشنبه انجام شده است.

در رشته‌های انفرادی برزیلی‌ها در دوومیدانی ۶۷ ورزشکار و در شنا ۳۳ ورزشکار را شرکت می‌دهند. در این کاروان ورزشکارانی همچون یانه مارکوس دارنده مدال برنز پنجگانه در المپیک لندن و سارا منزس دارنده مدال طلای جودو در المپیک ۲۰۱۲ حضور دارند.

برزیل همچنین امیدوار است در رشته‌های تیمی در بخش مردان و بانوان مانند فوتبال، والیبال و والیبال ساحلی مدال کسب کند. در بازی‌های المپیک لندن این کشور در بخش والیبال بانوان موفق به کسب مدال طلا شد و در فوتبال مردان هم در رده دوم قرار گرفت.

در برخی رشته‌ها نیز برزیلی‌ها برای نخستین بار در المپیک شرکت می‌کنند که می‌توان به بدمینتون، هاکی، گلف، راگبی ۷ نفره و ژیمناستیک اشاره کرد.

بزرگترین کاروان بازی‌های المپیک ریو قطعا به آمریکا اختصاص دارد که پیش‌بینی شده بین ۵۱۵ تا ۵۵۵ ورزشکار داشته باشد. چین هم اسامی ۴۱۶ نفر از کاروان خود را برای این بازی‌ها اعلام کرده است.

تعداد ورزشکاران کشورهای مختلف به شرح زیر است:

آلمان ۳۷۱ نفر، فرانسه ۳۶۹ نفر، بریتانیا ۳۳۱ نفر، ژاپن ۳۲۶ نفر و روسیه ۳۳۲ نفر.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan