هجوم هواداران امیر تتلو به پیج آیت الله خامنه‌ای +عکس | حاشیه های بازداشت امیر تتلو

  • ۱۲:۲۳

هجوم هواداران امیر تتلو به پیج آیت الله خامنه‌ای +عکس

مجله مراحم; پس دستگیری امیر مقصودلو به جرم توهین به دادستان، هواداران این خواننده زیرزمینی به پیج اینستاگرام آیت الله خامنه هجوم بردند و کامنت هایی در این خصوص قرار دادند…

 

 

هجوم هواداران امیر تتلو به پیج آیت الله خامنه‌ای +عکس

هجوم هواداران امیر تتلو به پیج آیت الله خامنه‌ای +عکس




تیتر جالب روزنامه شهروند درباره بازداشت تتلو

 

تیتر جالب روزنامه شهروند درباره بازداشت تتلو,تیتر ورزنامه شهروند برای بازداشت تتلو,روزنامه شهروند برای تتلو




جنگ مجازی هواداران امیر تتلو با بازپرس دادگستری +تصاویر

مجله مراححم; روز گذشته در حالی که تتلو با دستبند و پابند روانه دادسرای فرهنگ و رسانه شده بود، بنابر مشاهدات حاضرین، با وجود اینکه پابند او را باز کرده بودند، وی اقدام به فریاد زدن و خودزنی کرده و عنوان می‌کرده که من میلیونها طرفدار دارم و هیچ کاری نمی‌توانید بکنید!

در همین حال و پس از پخش یک فیلم کوتاه و مخدوش چندثانیه ای از حضور تتلو در دادسرای فرهنگ و رسانه و نشستن وی در یک پژو ٢٠۶، موجی از اظهارنظر و واکنش های متعدد برخی هواداران معلوم الحال این خواننده زیرزمینی در فضای مجازی گسترده شد.

 
  هواداران امیر تتلو,تتلیتی ها,تتلو را آزاد کنید,فحاشی امیر تتلو,فیلم فحاشی امیر تتلو
 

گردانندگان صفحه رسمی این خواننده و نیز تعدادی از هوادارانش، ضمن مظلوم نمایی برای او، علیه دستگیری اش، شاخ و شانه کشیده اند!

بسیاری از علاقه مندان به وی با توهین های رکیک به قاضی بیژن قاسم زاده بازپرس ویژه دادسرای فرهنگ و رسانه، حمله کرده و این بازپرس نام آشنا را مورد حملات هتاکانه قرار دادند.

رفتار زننده تتلو در دادسرا و توهین هواداران معلوم الحال به قاضی
بیژن قاسم زاده، قاضی پرونده امیرتتلو

این اقدام هواداران مجازی تتلو در پاره ای از موارد با تهدید همراه بوده و قاضی قاسم زاده را نیز مخاطب قرار داده اند.

انتشار تصاویر بیژن قاسم زاده در پستهای مختلف اینستاگرام و نوشتن جملات بی ادبانه نیز از دیگر اقدامات سینه چاکان مجازی تتلو بوده است.

اینها همه در حالی است که آنطور که از گذشته و سابقه مسئولین دادسرای فرهنگ و رسانه و قاضی قاسم زاده روشن است، آنها بعضا تحت فشارهای سنگین سیاسی و لابی های گسترده بسیاری از شاکیان و متهمان پرونده های کلان قرار نگرفته و تاثیری در روند رسیدیگی به پرونده ها نداشته است چه برسد به اینستاگرام بازی و کامنت گذاری تعدادی از افراد معلوم الحال!

گفتنی است پس از آنکه عده ای از طرفداران تتلو، طی فراخوانی، از دوستداران این خواننده زیر زمینی دعوت کردند تا در یک تجمع حمایتی از وی حضور یابند، پلیس تهران با هماهنگی های قضایی لازم در محل مورد نظر حضور یافت و افرادی را که قصد داشتند نظم عمومی را بر هم بزنند دستگیر کرد.




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan