رسوایی رابطه جنسی و غیر اخلاقی دختر پادشاه قطر همزمان با ۷ مرد + عکس | حاشیه های جذاب دنیای سیاست

  • ۱۱:۳۲

 خبری که به نقل از «فایننشال تایمز» منتشر شد چه بود؟ قطر شبه جزیره‌ای کوچک در خلیج فارس است که علیرغم ثروت فراوانش همواره یکی از حامیان القاعده به شمار رفته است. این بار نیز یک افشاگری جنجالی توسط روزنامه بریتانیایی «فایننشال تایمز» علیه خانواده سلطنتی قطر باعث شده تا وجهه‌ی بدنام این کشور بیش از پیش لکه‌دار شود.

رابطه جنسی دختر پادشاه قطر با ۷ مرد,فیلم رابطه جنسی دختر پادشاه قطر, فساد اخلاقی دختر پادشاه قطر, فیلم تجاوز به دختر امیر قطر, دختر شاهزاده قطر

به گزارش مجله مراحم به نقل از ای. دابلیو. دی. نیوز، این روزنامه بریتانیایی روز پنجشنبه یک رسوایی بزرگ را فاش کرد که در آن ماموران سرویس امنیتی بریتانیا MI-6 با همکاری مرکز پلیس شهر لندن موسوم به اسکاتلندیارد پس از دریافت شکایات فراوان وارد اتاقی در هتل Excelsior London Hotel لندن شده و در کمال تعجب پرنسس قطری را در حال عیاشی با ۷ مرد پیدا کردند.

پس از بازرسی کارت شناسایی معلوم شد که آن زن پرنسس قطر بوده و نامش “شیخا سالوا” است. سالوا عضو خاندان سلطنتی و خواهر ناتنی پادشاه این کشور است.

در بازرسی‌های بعدی مشخص شد که شاهزاده قطری از یک واسطه سعودی درخواست کرده بود که در ازای مبلغی هنگفت، شش مرد با مشخصات فیزیکی ویژه نزد او ببرد.

پرنسس از میانجی سعودی خود خواسته بود که تا پایان شب در لابی هتل منتظر بماند تا در صورت بروز هر نوع رفتار خشن از سوی مردان به حمایت از او بشتابد، زیرا این اتفاق در ملاقات قبلی رخ داده بود.

پرنسس سالوا گفته که قصدش از این کار به هیچ وجه لطمه زدن به اعتبار کشورش نبوده و تا جایی که می‌داند هیچ یک از قوانین کشور بریتانیا را نقض نکرده است. این در حالی است که پلیس بریتانیا به وی متذکر شد که استفاده از اشخاص دارای سابقه کیفری برخلاف قوانین بریتانیا است. گفتنی است این اتفاق نمی‌تواند به روابط قطر و بریتانیا خدشه وارد کند، زیرا ظاهرا پرنسس قطر از مصونیت دیپلماتیک برخوردار بوده است.

پلیس بریتانیا این موضوع را به اطلاع سفارت قطر رساند، اما این سفارتخانه تمام تلاشش را حول محور مخفی نگه داشتن ماجرا معطوف کرد. سفارت قطر در بریتانیا سعی کرد در ازای پرداخت رشوه‌ای سنگین (۵۰۰ میلیون پوند) به روزنامه «فایننشال تایمز» مانع از افشای این خبر شود، اما آن روزنامه پیشنهاد وسوسه‌انگیز آن‌ها را رد و خبر را منتشر کرد.



رسانه های انگلیسی عکس هایی از برقراری رابطه جنسی گروهی سلوا دختر شاهزاده قطر با ۷ مرد را منتشر کردند و در مورد این اتفاق اطلاع رسانی کردند.

گفته می شود سلوا دختر شاهزاده قطری خود به آن ۷ مرد برای برقراری رابطه جنسی گروهی پول داده است و برهمین اساس مقامات بریتانیا سعی کردند وی را به خودفروشی و روسپیگری متهم کنند ولی او در پاسخ اعلام کرد که خودفروشی نکرده و برعکس، خودش به آن مردان هرزه پول پرداخت کرده بوده است.

عکس های برقراری رابطه جنسی گروهی سلوا دختر شاهزاده قطر با 7 مرد

عکس های برقراری رابطه جنسی گروهی سلوا دختر شاهزاده قطر با ۷ مرد

سایت نشریه “shiitenews.org” به نقل از روزنامه “Financial Times” می نویسد که پلیس مبارزه با فساد جنسی شهر لندن در اتاق هتلی در این شهر، متوجه حضور زنی شدند با ۳ مرد به صورت همزمان رابطه جنسی برقرار می کرد.

این درحالی بود که چهار مرد دیگر نیز در اتاق کناری منتظر نوبت خود برای ورود به این رابطه بوده اند.

عکس های برقراری رابطه جنسی گروهی سلوا دختر شاهزاده قطر با 7 مرد

عکس های برقراری رابطه جنسی گروهی سلوا دختر شاهزاده قطر با ۷ مرد

رابطه جنسی ,رابطه جنسی گروهی,سلوا,شاهزاده قطری,عکس های رابطه جنسی گروهی,عکس های رابطه جنسی,ماجرای رابطه جنسی شاهزاده قطری با ۷ مرد,رابطه سلوا دختر شاهزاده قطر با ۷ مرد,دختر شاهزاده قطر کیست و رابطه جنسی,رسوایی اخلاقی دختر شاهزاده قطر با ۷ مرد,خبر رابطه جنسی گروهی سلوا دختر شاهزاده قطر,دختر حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی,عکس های دختر حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی,حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan