آرام بلندپز مجری زن من و تو هم همجسباز شد+ عکس | حاشیه های شبکه تلویزیونی من وتو

  • ۲۲:۲۳

آرام بلندپز مجری شبکه من و تو همجنسگرا شد + عکس

آرام بلندپز مجری شبکه من و تو همجنسگرا شد + عکس

آرام بلندپز مجری شبکه من و تو همجنسگرا شد + عکس

آرام بلندپز مجری شبکه من و تو همجنسگرا شد + عکس

آرام بلندپز

آرام بلندپز مجری شبکه من و تو به جمع همجنسگرا ها پیوست و عکس هایی را در اینستاگرام خود مبنی بر دست به دست شدن با همجنسگرا ها منتشر کرده است.

شاید به جرأت بتوان گفت تلویزیون “من و تو” یکی از شبکه‌ های ماهواره‌ ای فارسی زبان است که تعداد زیادی از کارکنانش به صورت رسمی و یا غیر رسمی همجنسباز هستند.

آرام بلندپز مجری شبکه من و تو همجنسگرا شد + عکس

آرام بلندپز مجری شبکه من و تو همجنسگرا شد + عکس

به‌ تازگی یکی دیگر از مجریان زن این شبکه لندنی، همجنسگرا بودنش را علنی کرد. آرام بلندپز مجری و تهیه‌ کننده برنامه‌ های مختلف تلویزیون من‌ و تو در صفحه اینستاگرام خود با در دست داشتن پرچم همجنسبازان و شرکت در مراسم آنان در لندن، رسما انحراف جنسی خود ‌را اعلام کرد.

پیش‌ تر نیز انتشار فیلمی از “سیاوش صبا” مجری این شبکه در فضای مجازی نشان داد که وی نیز مثل تعدادی دیگر از عوامل من‌ و تو همجنسباز می‌ باشد. در این کلیپ که با موجی از نفرت کاربران همراه شد، سیاوش صبا هویت نامتعادل و فساد اخلاقی خود را به نمایش می‌ گذارد.

چندی قبل نیز “رها اعتمادی” پس از اعلام رسمی همجنسباز بودن خود، با اعتراف به اینکه بینندگان “من‌ و تو” وی را به عنوان یک فرد منحرف در خانه ‎های خود قبول نمی‌ کنند، گفت: «همجنس‌ گرا در سرزمین من چه می‌ کشد؟!»

آرام بلندپز مجری شبکه من و تو همجنسگرا شد + عکس

آرام بلندپز مجری شبکه من و تو همجنسگرا شد + عکس

وی در ادامه با اشاره به اعتراض گسترده مردم نسبت به این اقدامش، دلیل اعلام رسمی همجنس‌ باز بودن خود را چنین بیان کرد: «زمانی که مسأله همجنس‌ گرایی من خیلی پیچیده بود و اینکه رها اعتمادی همجنس‌ گراست، اینباکس (صندوق پیام) من پر شده بود از فحاشی؛ که اگر ما می‌ دانستیم تو این هستی اصلا نمی‌ گذاشتیم خواهرمان نگاهت کند…»

گفتنی است افزایش انتقادات به “کیوان عباسی” مدیر تلویزیون لندنی من‌ و تو، سبب شده است تا رها اعتمادی، سیاوش صبا و آرام بلندپز کمتر از سابق جلوی دوربین ظاهر شوند.



مجری من و تو همجسن باز شد + بیوگرافی

.آرام بلندپز

 

  مجری زن من و تو همجنس باز شد + بیوگرافی

 


 
سایت فتوکده : سایتی برای همه سلیقه ها
 
 

آرام بلندپز از من و تو تا همجنس بازی

 

بازهم ابتذال در شبکه من و تو، اینبار یکی دیگر از مجریان زن به همجنس بازان پیوست، آرام بلندپز با انتشار عکسی از خود با پرچم همجنس بازان رسما انحراف جنسی خود را رسانه ای کرد

 

علاوه بر مجری گری او تهیه کنندگی برنامه های این شبکه رو نیز برعهده دارد

 

آرام بلندپز 

بیوگرافی آرام بلندپز

 

آرام بلندپز متولد اردیبهشت ۱۳۶۵ در تهران است

 

فارغ التحصیل زبان انگلسی در مقطع کارشناسی از دانشگاه البرز است، پس از مهاجرت از ایران به لندن فوق لیسانس خود را از دانشگاه شفیلد در رشته تهیه کنندگی اخذ کرد، سپس به همکاری مرجان و کیوان عباسی صاحبان شبکه من و تو پیوست و بعنوان تهیه کننده و مجری در این شبکه شروع به فعالیت کرد

 

ابتذال مجریان

 

پیش‌تر نیز انتشار فیلمی از “سیاوش صبا” مجری این شبکه در فضای مجازی نشان داد که وی نیز مثل تعدادی دیگر از عوامل من‌ و تو همجنس باز می‌باشد، در این کلیپ که با موجی از نفرت کاربران همراه شد، سیاوش صبا هویت نامتعادل و فساد اخلاقی خود را به نمایش می‌ گذارد

 

رها اعتمادی هم مدتی پیش همجنس باز بودن خود را اعلام کرده بود

 

arambolandpaz-photokade (3)

 




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan