شایعه بمب گذاری در شهر کرج | بمب گذاری در کرج تکذیب شد

  • ۲۱:۵۵

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز خبر بمب‌گذاری در مرکز این استان را تکذیب کرد.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 849
خبرگزاری فارس: ظهر امروز تعدادی از شهروندان با ارسال تصاویری برای خبرنگاران این خبرگزاری، از مسدود شدن یک مسیر در منطقه گلشهر کرج خبر دادند.

در تصاویر دریافتی، نیروی انتظامی و ماموران آتش‌نشانی خیابان گلزار غربی در منطقه گلشهر را مسدود کرده و مشغول فعالیت‌ هستند.

برخی از شاهدان مدعی بودند که یک دستگاه خودرو پژو اقدام به پرتاب یک کیف دستی کرده و این کیف حاوی بمب بوده است.

در این ارتباط سرهنگ سید محمدرضا خسروی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز با تکذیب شایعات مطرح شده گفت: حدود ظهر امروز در تماس با پلیس 110 از پیدا شدن یک کیف سامسونت مشکوک مطلع شدیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله ماموران خبره نیروی انتظامی و خنثی‌سازی بمب به محل اعزام شدند و پس از بررسی‌ها مشخص شد که این کیف متعلق به یکی از مسافران بوده و موضوع مشکوکی در داخل آن قرار ندارد.

معاون نیروی انتظامی استان البرز با تاکید بر اینکه اقتدار نیروهای اطلاعاتی و امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی به اندازه‌ای است که احدی توان و جسارت خرابکاری و ایجاد ناامنی در کشورمان را ندارد، گفت: ماموران نیروی انتظامی و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و قضایی به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا امنیت کامل را در کشور و استان البرز برقرار کرده و به فضل الهی ثمره این ایثار را مردم با احساس امنیت می‌بینند.

خسروی با تقدیر از هوشیاری شهروندان البرزی گفت: به طور قطع کوچک‌ترین گزارش‌ها در کمترین زمان ممکن و با دقت بسیار زیاد اطلاعاتی در استان البرز مورد بررسی قرار می‌گیرد.



کرج- رزمایش مقابله با تهدیدات امنیتی در کرج روز گذشته در حالی برگزار شد که برای ساعاتی شایعه بمب‌گذاری در این شهر تبدیل به بحث داغ در فضای مجازی شد.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها - ساره نوری: بعد از ظهر روز شنبه تِم فضای مجازی رنگ شایعه به خود گرفت کاربران کرجی در حالی که سعی می‌کردند گوی سبقت را از همدیگر بربایند سعی در پیشی گرفتن از یکدیگر برای ارسال خبری مبنی بر بمب‌گذاری در امامزاده حسن (ع) شدند.

ساعت از ۱۵ گذشته بود که سیل پیام‌ها در تلگرام به راه افتاد که در کرج بمب گذاری شده و در پی آن صدها فرضیه، داستان و حکایت از مردمی که ناخواسته و ناآگاه به این داستان دامن زدند منتشر شد که هیچکدام رنگ واقعیت نداشت.

یکی مدعی شده بود که عامل انفجار یک پیرزن بوده و دیگری یک داستان تمام و کمال از ابتدا تا انتها را منتشر کرده بود این در حالی بود که اصل ماجرا برگزاری یک مانور بوده است.

ساعت از ۱۹ گذشته که خبرنگار مهر به میدان کرج رسیده، خبری از شیشه های ریخته شده روی زمین و گلوله روی دیوار نیست اصلا خبری نیست که نیست طبق گفته یکی از شهروندان ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه اجرای مانور به پایان رسیده و یکی از دلایل شایعه پراکنی در فضای مجازی و واقعی عدم اطلاع رسانی و عدم حضور خبرنگاران در این مانور بوده است.

برای پیگیری بیشتر به سراغ سرهنگ محمدرضا خسروی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز می رویم تا از وی بخواهیم ماجرا را تشریح کند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز نیز به اجرای رزمایشی در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در دو نقطه کرج اشاره می کند و هدف از اجرای این مانور را ارتقاء توان رزمی پلیس استان در شهرستان کرج می داند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این نمایش رزمی به منظور کاهش آسیب پذیری و پایدارسازی تاسیسات و افزایش توان مقاومتی اجرا شده است، گفت: پدافند غیرعامل یکی از مهمترین ابزارهای بازدارندگی و همچنین بهترین و مناسبترین شیوه برای کاهش مخاطرات است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan