آخرین اخبار مجموعه جدید زیر آسمان شهر 4مهران غفوریان | آخرین اخبار و حاشیه های تلویزیون ایران

  • ۱۵:۳۲

نتیجه تصویری برای زیر آسمان شهر

«زیر آسمان شهر4» به کارگردانی مهران غفوریان و تهیه‌کنندگی مهران مهام در بیش از 50قسمت تهیه و تولید می‌شود.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 23
روزنامه صبا: «زیر آسمان شهر4» به کارگردانی مهران غفوریان و تهیه‌کنندگی مهران مهام در بیش از 50قسمت تهیه و تولید می‌شود.

سری چهارم سریال «زیر آسمان شهر»به نویسندگی سیروس میمنت در حال نگارش طرح قرار دارد. حضور بازیگرانی چون مهران غفوریان، حمید لولایی، نصراله رادش، اشکان اشتیاق و ملکه رنجبر در «زیر آسمان شهر4» قطعی است.

مهام با اشاره به روند این مجموعه به ما  توضیح داد: در حال حاضر ما در حال طراحی قصه هستیم. مرحله ساخت، زمانی انجام می‌شود که ما طرح را به شبکه بدهیم و کار تصویب شود. هنوز این مراحل را طی نکرده‌ایم و اکنون طراحی را با فضا امروزی انجام می‌دهیم و قصه را می‌نویسیم و بعد از طراحی، سازمان کار را تایید و تصویب خواهد کرد. اما باید بگویم که تا‌به‌امروز حدود 80درصد از طراحی کلی کار انجام شده است.

مهام با مقایسه فضای سری جدید «زیر آسمان شهر» نسبت به سری قبل آن توضیح داد: فضای این کار نمی‌تواند به هیچ عنوان مثال سری قبل باشد چون آن دوران فضای دهه هفتاد بود الان دهه نود هستیم. ما به‌دنبال فضای امروزی و چند کاراکتر و پرسوناژ جدید و بروز هستیم که بتوانیم در این سریال از آنها استفاده کنیم.

لوکیشن این سریال به آپارتمانی دیگر منتقل شده و سطح اجتماعی ساکنان بالاتر رفته است. همچنین در این سریال از شخصیت‌های جدید نیز استفاده خواهد شد که به‌عبارتی تازه‌به‌دوران‌رسیده هستند و در کنار آن درباره موضوع ازدواج و دغدغه جوان‌ها نیز صحبت می‌شود. «زیر آسمان شهر4» در بیش از 50قسمت برای شبکه سه سیما ساخته خواهد شد.

وی که تهیه‌کنندگی سریال «پنچری» را نیز برعهده دارد درباره پروسه تولید آن مجموعه نیز گفت: تابه‌امروز نگارش دو قسمت از سریال «پنچری» تمام شده و سیناپس 6 قسمت آن نیز نوشته شده است. مجموعه «پنچری» قطعا زودتر انجام می‌شود زیرا قسمت‌های آن در حال نگارش است. پیش‌تولید این پروژه را اواخر شهریورماه شروع می‌کنیم و همان موقع برای بستن قرارداد و انتخاب بازیگران هم اقدام خواهیم کرد.


دیگر اخبار مربوط به زیر آسمان شهر
4


تولید سرى چهارم «زیر آسمان شهر» در حالى صورت مى گیرد که به واسطه موفقیت فصل اول دو فصل دیگر را هم در امتداد خود دید که هیچ کدام نتوانستند موفقیت فصل اول را کسب کنند. در این شرایط تولید فصل چهارم می تواند به یک ریسک شبیه باشد آن هم در روزگاری که رسانه ملی بی پول تر از همیشه است.

به گزارش دیباچه به نقل از پانا؛ که تهیه کنندگى آثاری نظیر “خانه بدوش” و “بزنگاه” را در کارنامه دارد، درباره جزییات داستانی سریال خاطرنشان ساخت: به لحاظ لوکیشن همچنان داستان در یک آپارتمان روایت می شود و باز هم ماجراهای یک سری مستأجر است که در قسمتهای مختلف به تماشا گذاشته می شود.

دیباچه-زیر آسمان شهر

مهام پیرامون تیم بازیگران “زیر آسمان شهر۴” بیان کرد: بازیگر اصلی مهران غفوریان است که خودش به عنوان کارگردان در کنار ما حضور دارد. برخی بازیگران به دلیل درگذشت یا مهاجرت نمی توانند در کار حضور داشته باشند اما سعی می کنیم چهره هایی مانند یوسف تیموری یا مجید صالحی را کنار خود داشته باشیم تا بار نوستالژیک سریال ادا شود.

وی درباره حضور حمید لولایی یا “خشایار مستوفی” در این فصل اظهار داشت: در خط ابتدایی سریال این شخصیت وجود ندارد و آپارتمان مرکز وقایع، سرایداری دیگر را به خود می بیند اما مشکلات از جایی آغاز می شود که مستأجران با این سرایدار به مشکل می خورند و دوباره به سراغ خشایار مستوفی می روند و او را به آپارتمان می روند.


مهدی رهنما
ماجرای واقعی , تکان دهنده و شگفت انگیز 13 سال زندگی من با موجودات کاملا ناشناخته
موجوداتی که مردم آنها را به نام جن می شناسند ولی واقعیت آنها کاملا متفاوت با برداشت مردم است.
هر کدام از ما یکی از آنها را از ابتدای تولد در بدن و ذهن خود داریم
و دنیا و آخرت ما در دست آنهاست.

http://adamhoshyar55.avablog.ir/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan