احمدی نژاد : از من حمایت کنید، دقیقه 90 به نفع نامزدتان کنار می‌روم | حاشیه های جذاب دنیای سیاست

  • ۱۱:۳۷
نتیجه تصویری برای احمدی نژاد

پیام احمدی‌ نژاد به اصولگرایان: از من حمایت کنید، دقیقه 90 به نفع نامزدتان کنار می‌روم

خبرآنلاین درباره انتخابات ریاست جمهوری 96 و تحرکات احمدی نژاد نوشت: در محافل سیاسی شنیده می‌شود، رئیس دولت‌های نهم و دهم تلاش خود را برای تایید صلاحیت آغاز کرده‌ است.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 546
خبرآنلاین درباره  انتخابات ریاست جمهوری  96 و  تحرکات احمدی نژاد نوشت: در محافل سیاسی شنیده می‌شود، رئیس دولت‌های نهم و دهم تلاش خود را برای تایید صلاحیت آغاز کرده‌ است.

بر اساس گزارش ها احمدی نژاد از طریق یک رابط، این پیام را برای اصولگرایان فرستاده که چون می تواند در بخشهایی از کشور رای مردم را به سود خود جمع کند،اصولگرایان از تخریب وی دست برداشته و به جای آن از او حمایت کنند تا بازار انتخابات به سود این جناح گرم شود.

احمدی نژاد در پیغام خود به اصولگرایان این نکته را هم افزوده است که در روزهای پایانی نزدیک به انتخابات به نفع نامزدی که اصولگرایان به او خواهند رسید،کنار خواهد رفت.

از پاسخی که اصولگرایان به احمدی نژاد داده اند،اطلاعی در دست نیست. اما به نظر می رسد این جناح،به او اعتماد ندارد و نمی‌خواهد به سرنوشت وعده مشابهی که احمدی نژاد در سال ۸۴ به اصولگرایان داد، دچار شود.

از سوی دیگر به نظر می رسد اقدام احمدی نژاد یک ترفند سیاسی برای کسب تایید صلاحیت از شورای نگهبان با اهرم اصولگرایان باشد.

نتیجه تصویری برای احمدی نژاد



خبرگزاری تسنیم: آیت الله محمدعلی موحدی‌کرمانی در این باره گفت: قرار است بنده به عنوان دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، با آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین درباره انتخابات 96 دیدار داشته باشم اما این دیدار هنوز برگزار نشده است.

وی با بیان اینکه، جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز آمادگی دارند نیروهای انقلاب و جریان اصولگرا را در رسیدن به مکانیزم وحدت همراهی کنند، تاکید کرد: توصیه ما به نیروهای انقلاب، اتحاد و همدلی است و ما امیدوار هستیم به لطف و عنایت خداوند زمینه وحدت و اتحاد بیشتر در بین نیروهای انقلاب فراهم شود.

آیت‌الله موحدی درباره زمان دیدار با آیت‌الله یزدی نیز، گفت: هنوز صحبت خاصی درباره زمان این دیدار انجام نشده است اما امیدوارم به زودی انجام شود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan