انتقاد شدید 20:30 از مهران مدیری | آیا نمی دانید کشیدن سیگار در محیط در بسته جرم است

  • ۱۴:۲۵

انتقاد شدید 20:30 از مهران مدیری

بخش حاشیه پزشکی اخبار 20:30 از مهران مدیری انتقاد کرد.
هنرآنلاین: بخش حاشیه پزشکی اخبار 20:30 از مهران مدیری انتقاد کرد.

انتقاد شدید 20:30 از مهران مدیری

بخش حاشیه پزشکی اخبار 20:30 در شامگاه دوشنبه با پخش تصاویری از سیگار کشیدن مهران مدیری در کنفرانس خبری از او به تندی انتقاد کرد.

این بخش خبری ابتدا تصاویری از دورهمی پخش کرد که یکی از مدعوین به صورت مخفیانه تلفن دستی اش را به خلاف قوانین این برنامه همراهش آورده بود و مهران مدیری از او به شدت انتقاد می کرد که چرا قانون را رعایت نمی کند.

در ادامه مجری 20:30 خطاب به مدیری گفت :"شما چرا قانون را رعایت نمی کنید؟ آیا نمی دانید کشیدن سیگار در محیط در بسته جرم است؟ نمی دانید چند هزار نفر در سال به دلیل استشمام بوی سیگار دیگران می میرند؟ می دانید که کار شما جرم دارد و می تواند جریمه مالی برای شما در نظر گیرند( نقل مضمون)

در ادامه گفته مدیری پخش شد که برای هر قسمت دورهمی 60 میلیون تومان دستمزد می گیرد و مجری 20:30 گفت :" خوب با این دستمزد معلوم است که جریمه مالی برای مهران مدیری چندان اهمیتی ندارد. "


روزنامه صبا: جامعه‌شناس و استاد دانشگاه تهران استعمال سیگار مهران مدیری در نشست خبری فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» را محکوم کرد.

حسین باهر؛ جامعه‌شناس و استاد دانشگاه، در ارتباط با استعمال سیگار مهران مدیری در نشست خبری فیلم سینمایی «ساعت5 عصر»، اظهار داشت: علت این عمل وی را درک نمی‌کنم، همواره در قوانینی که مجلس شورای اسلامی یا هیات‌دولت به تصویب رسانده‌اند، استعمال سیگار درمقابل رسانه‌های گروهی و تصویری ممنوع بوده است.

وی با اشاره به این‌که از چهره‌های محبوب توقع می‌رود که ناهنجاری‌های غلط جامعه را محکوم کنند، گفت: بعضی از افراد تصور این را دارند که با استعمال دخانیات قدرتمندتر و مقتدرتر دیده می‌شوند، البته این مسئله محلی از اعراب ندارد، چرا که امروزه همه کشورهای بنیانگذار سیگار اعم از آمریکا، انگلیس، عربستان و... استعمال سیگار در اماکن عمومی را ممنوع کرده‌اند.

وی با اعلام این‌که دود سیگار مهران مدیری در چشم ملت ایران فرو خواهد رفت، گفت: از افرادی چون مدیری توقع بیش از این صحبت‌هاست، لذا کسانی که در برنامه‌های تهیه‌شده از مضرات استعمال دخانیات حرف می‌زنند، پس خودشان هم در این مسیر حرکت کنند، امیدوارم که این صحنه‌ها دیده نشود.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan