تندیس عجیب «ناصر عبداللهی» را برداشتند | همه چیز درباره تندیس عجیب و بی شباهت به مرحوم ناصر عبدالهی

  • ۱۶:۱۳

تندیس عجیب «ناصر عبداللهی» را برداشتند/تندیس‌های تقلبی از چهره‌های مشهور

دیباچه:سازمان زیباسازی فضای شهری شهرداری بندرعباس تندیس عجیب هنرمند فقید، ناصر عبداللهی را که باعث اعتراض مردم و هنرمندان شده بود از محل پارک لاله منتقل کرد.

محمد سایبانی مشاور سابق استاندار هرمزگان و کارگردان تئاتر با اعلام این خبر به خبرنگار موسیقی دیباچه گفت:چند روز پیش تندیس ناصر عبدالهی را رونمایی کردند؛ابن کار اعتراضات وحواشی بسیاری را در بر داشت . تندیس تازه ساخته شده این هنرمند چون از لحاظ شکل هیچ گونه شباهتی با ناصر عبدالهی نداشت ؛فریاد فرزندان این هنر مند را درآورد.به همین دلیل شهر داری  مجبور به برداشتن این تندیس شد.

photo_2016-08-29_17-05-51
وی با اشاره به دلایل این اتفاق گفت: احتمالا بدون نظارت این تندیس ساخته شده است .این نخستین بار نیست که این اتفاق در این شهر رخ می دهد؛ اواخر سال گذشته هم تندیسی از چهره های سرشناس تاریخ در شهر نصب شد ،که هیچ گونه شباهتی با این افراد نداشت و این تعجب همگان را بر انگیخت .

مشاور سابق استاندار در پایان اضافه کرد: شرکت هایی هستند که کارهای اماده دارند وبا شهرداری قرار داد بسته اند و بدون نظارت این تندیس ها را اماده می کنند .تاکنون در این شهراعتراضی صورت نگرفته بود؛ ولی با این اتفاق مردم وهنرمندان شدیدا معترض شدند تا جلوی چنین اتفاقاتی گرفته شود.



رونمایی از تندیس عجیب «ناصر عبدالهی» که شباهتی به این خواننده نداشت

دیباچه:شهرداری بندر عباس در روز گذشته از تندیس خواننده به یاد ماندنی جنوب«ناصر عبدالهی» رونمایی کرد.


رونمایی این تندیس بحث ها و حواشی بسیاری را به دنبال داشت؛چرا که تشابه بسیار کمی به این زنده‌یاد داشته است؛به همین  دلیل هواداران این خواننده شاکی و معترض شدند ؛همچنین اطرافیان این خواننده هم به وضوح اعتراض خود را اعلام کردند.

نوید عبدالهی فرزند ناصر عبدالهی در صفحه اینستاگرام خود نوشت : «آیا این تندیس چهره ناصر عبداللهی است!؟ “سلام و عرض خسته نباشید خدمت مسئولین شهر بندرعباس الخصوص شهرداری محترم . جا داره تشکر کنم بخاطر ساخت تندیس فردی ناشناس به مناسبت هفته دولت!”

این اعتراضات موجب شد که مسئولین شهرداری اعلام کنند که تا ۱۰ روز آینده تندیسی را جایگزین این تندیس خواهند



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan