کنایه وحشتناک رامبد جوان به سیگار کشیدن مهران مدیری +عکس | ماجرای تیکه انداختن رامبد جوان به مهران مدیری

  • ۲۱:۰۶
نتیجه تصویری برای سیگار کشیدن مهران مدیری


ماجرای تیکه انداختن رامبد جوان به مهران مدیری

مجله مراحم؛ در بخشی از این برنامه، رامبد جوان از کیمیا علیزاده پرسید که آیا تا به حال عادت بدی داشته که آنرا کنار گذاشته باشد؟ که قهرمان تکواندوی کشورمان پاسخش منفی بود. در ادامه رامبد جوان با صدای بلند اعلام کرد که قبلا سیگار می کشیده و در حال حاضر آن را ترک کرده است  جوان این ترک کردن سیگار را به عنوان کنار گذاشتن یک عادت بد عنوان کرد.

وی در ادامه تاکید کرد که همیشه از ترک سیگار در زندگی اش به عنوان یک افتخار یاد می کند. برخی از کاربران این صحبت را کنایه ای به احتمال سیگار کشیدن مهران مدیری دانستند و در فضای مجازی به آن واکنش نشان دادند.

 

رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود نسبت به حواشی پیش آمده در مورد برنامه شب گذشته خندوانه واکنش نشان داد.

رامبد جوان: من به مهران مدیری تیکه ننداختم

رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود با توجه به حواشی اخیر پیرامون برنامه خندوانه و دورهمی نوشت:” سلام رفقا. عزیزان چندین وقته که براتون چیزى ننوشتم.

١-خدایا ما رو غنى تر و عمیق تر و مدبرتر کن. تعدادى از شما عزیزان دلتون جنگ مى خواد تماشا کنین. دلتون مى خواد آدماى محبوبتون مثل گلادیاتورها بیفتن به جون هم و شما فریاد بزنین: آره بکشش!!!
باید این توضیح رو یه بار براى همیشه بدم که من به این دنیا نیومدم که با چیزاى خوب بجنگم به دنیا نیومدم که مهربونى و خنده رو خراب کنم.
یه دور من و عادل رو در برابر هم قرار دادن و این رقابت شوخ طبعانه با حمایتهاى زشت داشت تبدیل مى شد به یک جنگ. در صورتى که من و عادل رفیقاى قدیمى هستیم و هردومون از موفقیت هم لذت مى بریم.
حالا هم مهران عزیزم که براى من و هممون بسیار محترم و عزیزه. اگر کمى گفتگوها و مصاحبه هاى من. از ١۵ سال پیش تا الان بررسى کنین مى بینین که همیشه ازش به عنوان”نابغه ى تلویزیون” یاد کردم.
ترک سیگارم برام خیلى مهمه و دلم مى خواست به همه اعلام کنم. اما تا دیروز هیچ چیز راجع به سیگار کشیدن مهران عزیزم نمى دونستم.
بدیهیه که ساده لوحانه ترین فکر اینه که من بخوام به کسى تیکه بندازم یا حسودى کنم. اونم به مهران عزیز دل هممون.
سعى نکنین آدمایى که دارن براتون کارى مى کنن رو در برابر هم قرار بدین. بى نتیجه است.
٢- دوستتون دارم حتى اگه بعضى وقتها مثل بچه هاى دوساله فکر کنین.”

کنایه رامبد جوان به مهران مدیری



اخبار مرتبط با قضیه سیگارکشیدن مهران مدیری در نشست خبری فیلم ساعت 5 عصر



انتقاد از سیگار کشیدن مهران مدیری

جامعه‌شناس و استاد دانشگاه تهران استعمال سیگار مهران مدیری در نشست خبری فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» را محکوم کرد.

حسین باهر؛ جامعه‌شناس و استاد دانشگاه، در ارتباط با استعمال سیگار مهران مدیری در نشست خبری فیلم سینمایی «ساعت5 عصر»، اظهار داشت: علت این عمل وی را درک نمی‌کنم، همواره در قوانینی که مجلس شورای اسلامی یا هیات‌دولت به تصویب رسانده‌اند، استعمال سیگار درمقابل رسانه‌های گروهی و تصویری ممنوع بوده است.

وی با اشاره به این‌که از چهره‌های محبوب توقع می‌رود که ناهنجاری‌های غلط جامعه را محکوم کنند، گفت: بعضی از افراد تصور این را دارند که با استعمال دخانیات قدرتمندتر و مقتدرتر دیده می‌شوند، البته این مسئله محلی از اعراب ندارد، چرا که امروزه همه کشورهای بنیانگذار سیگار اعم از آمریکا، انگلیس، عربستان و... استعمال سیگار در اماکن عمومی را ممنوع کرده‌اند.

وی با اعلام این‌که دود سیگار مهران مدیری در چشم ملت ایران فرو خواهد رفت، گفت: از افرادی چون مدیری توقع بیش از این صحبت‌هاست، لذا کسانی که در برنامه‌های تهیه‌شده از مضرات استعمال دخانیات حرف می‌زنند، پس خودشان هم در این مسیر حرکت کنند، امیدوارم که این صحنه‌ها دیده نشود.



 


 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan