تکه تکه شدن 9 نفر عراقی با اره برقی بدست گروه تروریستی داعش | اخبار جنایت های گروه داعش

  • ۱۶:۳۹
نتیجه تصویری برای جنایات داعش



خبرگزاری ایرنا:  گروه تروریستی - تکفیری داعش در اقدامی جنایت آمیز و هولناک، 9 نفر از اهالی استان نینوا عراق را با اره برقی اعدام کرد.

یک منبع آگاه در استان نینوا امروز (چهارشنبه) گزارش داد: گروه توریستی داعش 9 جوان شهر تلعفر را با اره برقی اعدام کرد.

براساس این گزارش، گروه تروریستی - تکفیری داعش این قربانیان را دارای گرایش نزدیک به گروه های مقاومت متهم و به اعدام محکوم کرد.

طبق گزارش منبع محلی، این گروه تروریستی این افراد را در انظار عمومی در میدان شهر تلعفر با اره برقی از ناحیه سر اعدام کرد.

گروه تروریستی - تکفیری داعش با شکست های متوالی در عراق و محدود شدن به موصل در استان نینوا تمام سعی خود را برای حفظ این پایگاه می کند و با جنایت های هولناک سعی دارد غیرنظامیان را گروگان بگیرد.

نتیجه تصویری برای جنایات داعش


در هفته های اخیر داعشی ها به اشکال مختلف خفه کردن با گاز، سوزاندن در درون لاستیک خودرو یا قیر گداخته و گردن زدن، غیرنظامیان را اعدام کرده اند.



سایر اخبار مربوط به جنایات داعش


منابع آمریکایی از کشف 72 گور دسته جمعی حاوی اجساد قربانیان جنایات داعش در عراق و سوریه خبر دادند.

به گزارش براثا، حدود 72 گور دسته‏جمعی حامل 15 هزار جسد در عراق و سوریه وجود دارد که اجساد قربانیان جنایت‌ها و اعدام های دسته جمعی عناصر داعش در عراق و سوریه مربوط می شود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که تصاویر ماهواره ای، نقشه ها و گفتگوی ویژه با کسانی که از دست داعش نجات پیدا کردند و همچنین عملیات حفری که مسئولان عراقی برای آن اقدام کردند، گواه بر صدق این ادعاست.

به گزارش آسوشیتدپرس، تحقیقات نشان می دهد که کوچکترین قبرهای دسته جمعی حاوی سه جسد و بزرگترین آن حاوی هزاران جسد باشد. این تعداد از اجساد نشان دهنده میزان جنایت های داعش و کشتار دسته جمعی آن در حق مردم سوریه وعراق است.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan