ماجرای فحش زشت و رکیک عبدولی بعد از باخت به علت ناداوری و توضیحات عبدولی در المپیک ریو+ دانلود فیلم

  • ۱۴:۴۷
ماجرای فحش زشت و  رکیک عبدولی بعد از باخت به علت ناداوری و توضیحات عبدولی

دانلود فیلم فحش زشت سعید عبدولی بعد از بازی المپیک ریو
خبرآنلاین: حتما در جریان اتفاقی که برای سعید عبدولی در المپیک رخ داد هستید. اینکه او بعد از شکست به خاطر ناداوری، خطاب به عوامل باختش از جمله ای کاملا منشوری استفاده کرد.
 
کشتی گیر وزن ۷۵ کیلو که در المپیک ۲۰۱۶ مدال برنز گرفت، درباره این حاشیه گفت: من در اوج عصبانیت حرفی را به زبان آوردم که نباید این کار را می‌کردم اما یک نفر که متاسفانه ایرانی هم بود از آن صحنه فیلم گرفت و آن را منتشر هم کرد که خدا از او نگذرد. من کسی را که این فیلم را منتشر کرد حلال نمی‌کنم و او را نمی‌بخشم. بارها در مسابقات کشتی اتفاقات بدتری رخ می دهد اما کسی آنها را نمی‌بیند. امیدوارم از این اتفاقات دیگر رخ ندهد.


دانلود فیلم فحش زشت سعید عبدولی بعد از بازی المپیک ریو

دانلود فیلم فحش زشت سعید عبدولی بعد از بازی المپیک ریو

دانلود کلیپ زشت سعید عبدولی فرنگی کار کشورمان که بعد از باخت از حریف دانمارکی در برزیل حرف زشتی را می زند در فضای مجازی دست به دست شده را برای شما آورده ایم.

دانلود فیلم فحش زشت سعید عبدولی بعد از بازی المپیک ریو

کلیپ زشت سعید عبدولی

دانلود فیلم فحش زشت سعید عبدولی بعد از بازی المپیک ریو

دانلود فیلم فحش زشت سعید عبدولی بعد از بازی المپیک ریو

دانلود فیلم حرف زشت بابا … تو المپیک سعید عبدولی المپیک ۲۰۱۶ ریو

همانطور که مطلع شده ایم کلیپی در فضای مجازی متشر شده که حاوی حرف

و رفتار زشت از سعید عبدولی در المپیک ریو ۲۰۱۶ میباشد.

از صحت فیلم منتشر شده ( که آیا صداگذاری صورت گرفته یا نه ) اطمینان نداریم.

در صورت اطلاعات بیشتر در همین صفحه جزئیات وجود شایعه را اطلاع رسانی میکنیم.

هر شخصی که این کلیپ را در فضای مجازی مشاهده کرده لطفا به هیچ عنوان به انتشار

این کلیپ برای دوستان خود نپردازد.



اخبار دیگر در مورد عبدولی

خبرگزاری تسنیم: سعید عبدولی شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره شهید دانشجوی مدافع حرم احمد الیاسی حاجیوند و شهدای مدافع حرم استان خوزستان در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) اندیمشک اظهار داشت: شهدا و رزمندگان مدافع حرم با شجاعت و ایستادگی مثال زدنی خود در برابر گروه‌های تکفیری و تروریستی ایستادگی کرده‌اند.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران عنوان کرد: می‌خواهم مدافع حرم شده و برای دفاع از کشور به سوریه اعزام شوم و به همین جهت از مسئولان سپاه کشور تقاضای پیگیری برای تحقق این خواسته را دارم.

دارنده مدال برنز المپیک 2016 ریو گفت:  مدالم را به شهدای مدافع حرم اندیمشک تقدیم می‌کنم تا گوشه‌ای از زحمات و افتخار این رزمندگان جبران شود.

  نخستین یادواره در مراسم یادواره شهید دانشجوی مدافع حرم احمد الیاسی حاجیوند و شهدای مدافع حرم استان خوزستان  شامگاه گذشته و با حضور پرشور مردم اندیمشک در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) این شهر برگزار شد.

در این مراسم سعید عبدولی دارنده مدال برنز وزن 75 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی مدال برنز خود را به شهدای مدافع حرم اندیمشک تقدیم کرد.

این کشتی گیر ملی پوش بعد از کسب مدال برنز گفته بود، مدالم را به عنوان مهم‌ترین افتخار ورزشی عمرم را به خانواده شهدای مدافع حرم  و 5 شهید مدافع حرم اندیمشک تقدیم می‌کنم تا قدر دان شجاعت و شهامت مدافعان حرم اهل بیت (ع) باشم.

شهید مدافع حرم و حریم اهل بیت (ع) احمد حاجیوند الیاسی از فعالین دانشجو و جهادگران عرصه‌ی سازندگی بود که بهمن ماه سال 94 در جریان عملیات آزاد سازی مناطق شیعه نشین نبل و الزهرا در سوریه، به دست تروریست‌های تکفیری کور دل به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan