روزنامه «بهار» رفع توقیف کامل و منتشر شد | انتشار روزنامه بهار

  • ۱۵:۰۷


نتیجه تصویری برای روزنامه «بهار»

روزنامه «بهار» رفع توقیف شد


خبرگزاری ایرنا: مدیر مسوول و صاحب امتیاز روزنامه بهار از رفع توقیف این رسانه خبر داد و گفت این روزنامه طی دو ماه آینده انتشار خود را از سر خواهد گرفت.

منصور قنواتی در این باره افزود : اواسط دی ماه سال 94 دادستانی تهران به عنوان مدعی العموم به دلیل چاپ یک مقاله سیاسی علیه دلواپسان در روزنامه بهار به اتهام تبلیغ علیه نظام، حکم توقیف روزنامه را صادر کرد و پس از شش ماه پرونده اتهامی در دادگاه کیفری تهران با حضور هیات منصفه برگزار و قاضی دادگاه یک هفته پس از ختم جلسه دادرسی و نظر هیات منصفه حکم خود را صادر کرد.

مدیرمسول روز بهار اظهار داشت: روزنامه بهار به ثبت نام در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها هم اشاره و ابراز امیدواری کرد با برطرف شدن مشکلات مالی و اقتصادی، این روزنامه بتواند به عنوان عضو خانواده مطبوعات در این رویداد بزرگ رسانه ای کشور شرکت کند.

مدیر مسئول روزنامه بهار به مشکلات اقتصادی دوره سه ماهه انتشار این روزنامه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: توقیف یکباره و وضع نامناسب اقتصادی مطبوعات شرایط دشواری را برای این روزنامه ایجاد کرده است که امیدواریم با رفع آنها انتشار بهار میسر شود.

قنواتی به ماده 16 قانون مطبوعات که تاکید دارد، 'نشریات باید در یک فرصت شش ماهه انتشار خود را شروع کنند اشاره و گفت: مجبور هستیم برغم مشکلات شدید مالی و ضربه ای که روزنامه به دلیل تعطیلی خورد تا دو سه ماه آینده نسبت به انتشار مجدد آن اقدام کنیم.

وی در خصوص وضعیت کارکنان این روزنامه هم توضیح داد: بعد ازاینکه مطمئن شدیم توقیف روزنامه طولانی خواهد شد به ناچار تصمیم به تسویه حساب با کارکنان گرفتیم.


اخبار دیگر در مورد توقیف روزنامه ها



خبرگزاری میزان: علی اکبر کسائیان دبیر هیأت منصفه دادگاه مطبوعات اظهارکرد: جلسه امروز دادگاه مطبوعات در شعبه شش دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی مدیرخراسانی تشکیل و پرونده نشریه «پنجره» ، روزنامه «وطن امروز» و نشریه «سیب سبز» بررسی شد که با اکثریت آرا مجرم شناخته نشدند.

وی افزود: دراین جلسه وکیل متهم روزنامه قدس رضایت شاکی را تقدیم دادگاه کرد و پرونده مختومه اعلام شد.

کسائیان ادامه داد: همچنین نشریه پنجره و روزنامه اسرار هر دو به اتهام توهین وافترا با اکثریت آرا مجرم شناخته نشدند.

دبیر هیئت منصفه مطبوعات همچنین گفت: روزنامه وطن امروز نیز به اتهام انتشار روزنامه بدون نام مدیرمسئول با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد.

وی اضافه کرد: نشریه سیب سبز هم به اتهام استفاده ابزاری از تصاویر زنان با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan