معرفی کامل فیلم ابر قهرمانی مرد عنکبوتی بازگشت به خانه (Spider Man: Homecoming 2017 ) | معرفی فیلم های جدید هالیود

  • ۱۴:۲۷
نتیجه تصویری برای مرد عنکبوتی بازگشت به خانه

Spider Man: Homecoming 2017


نام فیلم : Spider Man: Homecoming 2017 | ژانر : اکشن , ماجرایی , هیجان انگیز , فانتری

کشور : آمریکا | سال انتشار : 2017 | زبان فیلم : انگلیسی

.

کارگردان :  Jon Watts

کمپانی های سازنده :  Marvel Studios, Sony Pictures Entertainment

بازیگران : Tom Holland , Marisa Tomei , Alfred Molina , Rosemary Harris , J.K. Simmons , Donna Murphy , Daniel Gillies , Vanessa Ferlito , Gregg Edelman , Mageina Tovah و…

.

خلاصه داستان : مرد عنکبوتی که حال به قدرتی خارق العاده به دلیل جهش های فیزیکی دست یافته است ، با توانی بیش از پیش در برابر دشمن مکانیکی اش که همانند ترمیناتور می باشد ، به نام تریکسون می ایستد. ولی تریکسون که به تنهایی برای مبارزه با او نیامده است ، لشکر فضایی خود را به سمت زمین هدایت می کند و …



اخبار فیلم مرد عنکبوتی 2017 : بازگشت به خانه , تام راثمن، رئیس کمپانی سونی، در رابطه با همکاری با استودیوی فیلم سازی مارول برای ساخت فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه صحبت‌هایی انجام داده و همچنین در رابطه با نقش «مرد آهنی» در این فیلم نیز توضیحاتی ارائه کرده است.

تام راثمن جزئیاتی درباره فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) ارائه کرد. وی گفت که فیلمبرداری بخش‌هایی که مربوط به نقش مایکل کیتون است، هنوز شروع نشده است. هنوز مشخص نیست که او چه نقشی را در فیلم ایفا خواهد کرد اما بسیاری بر این باور هستند که ایفای نقش شخصیت وولچر بر عهده او است و در حال حاضر مقدار زیادی از صحنه‌های مربوط به دبیرستان را فیلمبرداری کرده‌اند. وی همچنین در ادامه گفت که حضور رابرت داونی جونیور در این فیلم از نظر تبلیغاتی برای سونی مفید خواهد بود و مرد آهنی نقش مهم و محوری در فیلم خواهد داشت و دوستی بین مرد عنکبوتی و مرد آهنی را پایه ریزی خواهد کرد.

راثمن همچنین بسیار از «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) و کوین فیگ تعریف کرد. با توجه به صحبت‌های راثمن به نظر می‌رسد همکاری بین دو کمپانی سونی و مارول طولانی مدت خواهد بود.تام هالند، مریسا تومه، لوگان مارشال گرین، دونالد گلاور، کنت چوی، هانیبال بورس، مایکل ماندو، مایکل کیتون و بازیگران مشهور دیگری نیز در این فیلم حضور خواهند داشت. منبع خبر : زومجی

.

تاریخ انتشار : «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» در تاریخ 7 جولای 2017 (16 مرداد 1396) اکران خواهد شد.


براساس گزارشات روز گذشته فیلم جدید مرد عنکبوتی به نام «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»در تابستان سال 2017 اکران می‌شود و حال گزارش جدیدی می گوید مایکل کیتون احتمالا شخصیت منفی این فیلم خواهد بود.

به گزارش سرویس هنری نواندیش بنقل از سایت ورایتی، کیتون با عوامل فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» در حال مذاکره بوده تا شخصیت منفی فیلم را برعهده گیرد. از فیلم های اخیرا این ستاره هالیوودی می توان به بردمن و اسپات لایت اشاره داشت.

به نتیجه رسیدن مذاکره کیتون با عوامل «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» اتفاقی جالب را رقم خواهد زد، به شکلی که قهرمان افسانه‌ای DC به عنوان شخصیت منفی در برابر قهرمان افسانه های مارول قرار می گیرد. گفتنیست برتون در سال 1989 شخصیت بتمن را در فیلم بتمن به کارگردانی تیم برتون برعهده داشت.

از آنجایی که شرکت هایی چون سونی پیکچرز یا مارول هیچ اشاره ای به کیتون نداشتند و جزئیاتی از داستان «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» آشکار نشده باید این خبر را شایعه دانست.
شایان ذکر بوده جان واتس کارگردانی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» را برعهده خواهد داشت و تام هالند نیز قهرمان فیلم است.

دانلود فیلم اسپایدر من Spider Man: Homecoming 2017



نتیجه تصویری برای مرد عنکبوتی بازگشت به خانه


نتیجه تصویری برای مرد عنکبوتی بازگشت به خانه

در نمایشگاه کامیک‌کان سن‌دیگو 2016، اسم‌ بازیگران فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» مشخص شد؛ هرچند نقش آن‌ها در فیلم، هنوز ناشناخته است و تا جزئیات بیشتر، باید منتظر ماند. در ادامه مطلب، همراه دو فصل باشید.

به‌همراه تام‌هالند در نقش مرد عنکبوتی، بازیگران دیگری نظیر بوکیم وود باین، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، مریسا تومه، رابرت داونی جونیور، تونی رولوری، تاین دالی و زندیا در فیلم جدید مرد عنکبوتی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد مایکل کیتون به‌ عنوان شخصیت منفی Vulture  در این فیلم، حضور خواهد داشت. با این‌حال، شایعات مذکور توسط عوامل سازنده، تاکنون تایید نشده است.

مریسا تومه به‌عنوان عمه پیتر پارکر در این فیلم، حضور دارد؛ با این‌حال، طرفداران به ایفای نقش عمه می‌توسط ماریسا تومی، واکنش نشان داده‌اند و وی را برای بازی در نقش عمه پیتر در مقایسه با شخصیت‌های پیشین که به ایفای نقش این شخصیت پرداخته‌اند، جوان می‌دانند. استفن مک فیلی، مدعی شده است که پیتر پارکر را تا جای ممکن به واقعیت، نزدیک ساخته‌اند.

علاوه‌بر مایکل کیتون، گزارشاتی از حضور بوکیم وود باین به عنوان شخصیت شرور دیگر فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» منتشر شده است و لورا هریر به‌همراه تونی رولوری، نقش هم‌کلاسی‌های پیتر پارکر را ایفا خواهند کرد.

فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» با کارگردانی جان واتز در 7 جولای سال 2017 (16 تیرماه 1396) به صورت عمومی‌اکران خواهد شد.




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan