ترکیب نهایی تیم پرسپولیس برای بازی دربی 83 مقابل استقلال

  • ۲۳:۰۱
نتیجه تصویری برای پرسپولیس


برانکو ایوانکوویچ به ترکیب دست نمی‌زند


در حالی که 72 ساعت به دربی 83 باقی مانده است، برانکو ایوانکوویچ قصد تغییر در ترکیب خط دفاعی اش را ندارد.




به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که در 5 بازی اخیر عملکرد دفاعی تیمش را با حضور سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، محمد انصاری و علیرضا بیرانوند مناسب دیده، قصد تغییر برای دیدار حساس برابر استقلال تهران را در شرایط عادی نخواهد داشت.


این مساله می تواند به معنای ادامه نیمکت نشینی رامین رضاییان و محمد امین آرام طبع تلقی شود و دو بازیکن دفاعی جناح راست و چپ پرسپولیس در این بازی حساس هم نیمکت نشین خواهند بود.


رضاییان که در دو دربی رفت و برگشت در فصل گذشته عملکرد مثبتی از خود به جا گذاشته با توجه به دوری از تمرینات پرسپولیس و در حالی که پیش از دیدار برابر تراکتور به این تیم اضافه شده، در این بازی نیز نیمکت نشین خواهد شد و باید منتظر فرصتی در ادامه بازی باشد.


رضاییان در فصل گذشته روی گل منجر به تساوی با شوت خود تاثیرگذار شد و در بازی برگشت نیز یکی از گل های تیمش را به ثبت رساند. او اما اکنون با توجه به آمادگی بالای حسین ماهینی و عملکرد مناسب او در خط دفاعی و همچنین دوری از تمرینات و اردوی سرخپوشان باید نیمکت نشینی را تحمل کند.


آرام طبع نیز که با توجه به تغییر پست محمد انصاری برای حضور در دفاع چپ پرسپولیس به این تیم اضافه شده بود، پیش از آغاز فصل دچار مصدومیت شد و جای خود را به محسن ربیع خواه داد. اکنون عملکرد دفاعی پرسپولیس به گونه ای بوده که برانکو ایوانکوویچ از شرایط کاملا راضی به نظر می رسد و این شانس حضور آرام طبع را نیز کاهش داده است.




به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری که در دیدار برابر تیم ملی چین در دومین مسابقه انتخابی جام جهانی دچار مصدومیت شد، علیرغم کارهای درمانی طی روزهای اخیر قادر به همراهی سرخپوشان در حساس ترین بازی نیم فصل اول نخواهد بود.


وحید امیری که در ابتدای این فصل علیرغم دو فصلی که در کنار علیرضا منصوریان حضور داشت، به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ مثبت داد و در جمع سرخپوشان حضور یافت. وینگر ملی پوش تیم برانکو ایوانکوویچ که تا به اینجای لیگ و در چهار دیداری که به میدان رفته، موفق شد دو گل سه امتیازی برای این تیم به ثمر برساند اکنون به دلیل مصدومیت مراحل درمانی خود را پشت سر می‌گذارد. ورم پای این بازیکن در حالی بهبود یافته که او از روز گذشته کار با دوچرخه را آغاز کرده و گفته می شود شرایط بدنی اش برای حضور در دربی مهیا نخواهد بود.


دکتر حقیقت در آخرین اظهارنظر خود در مورد وضعیت این بازیکن به خبرنگار ما گفت: «همانطور که روز گذشته گفتم در حال فراهم کردن شرایط بازگشت این بازیکن هستیم. تمام تلاش مان را در کنار این بازیکن خواهیم کرد تا او مهیای حضور در دربی شود.»


غیبت وحید امیری به عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس می تواند تغییرات زیادی در ترکیب ایجاد کند و رقابت شدیدی بین بازیکنان برای حضور در ترکیب و جانشینی این بازیکن به وجود میاورد.


  • ۲۴۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan