جنجال پاره کردن بنرهای تبلیغاتی کنسرت حمید عسکری در بوشهر | پاره کردن عکس های حمید عسکری در بوشهر

  • ۱۵:۱۱




بنرهای تبلیغاتی کنسرت حمید عسکری پاره شد


بنرهای کنسرت حمید عسکری در بوشهر پاره شد ||


خبرآنلاین: عده ای ناشناس، بنرهای تبلیغاتی کنسرت حمید عسکری در شهر بهشهر را پاره کردند.

کنسرت این هنرمند قرار است شنبه، 27 شهریور ماه در سالن هوتو شهر بهشهر برگزار شود اما گزارش ها حاکی از آن است که شاید اجرای حمید عسکری هم به سرنوشت کنسرت بنیامین بهادری در این شهر دچار شود.

پیش از این کنسرت بنیامین بهادری به بهانه فروش نرفتن بلیت کنسل شد و این بار هم خبرهایی مبنی بر فروش نرفتن بلیت این کنسرت تازه شنیده می شود، هرچند برگزارکنندگان معتقدند استقبال از پیش فروش بلیت این کنسرت تا به امروز خوب بوده است.

در این میان، پاره شدن تعدادی از بنرهای تبلیغی کنسرت حمید عسکری، بسیار پرسش برانگیز است. هنوز توضیحی درباره دلیل این اتفاق هم منتشر نشده است. حال باید منتظر ماند و دید این کنسرت برگزار خواهد شد یا خیر؟


مصالب مرتبط با موضوع ||


جام جم آنلاین: گروه موسیقی «چارتار» در جریان تور کنسرت‌هایش در خارج از ایران، یک پیش‌شرط برای عکس یادگاری با حاضران در کنسرت‌هایش مطرح کرده و عکس یادگاری را موکول به حجاب حاضران در عکس یادگاری نموده است.

شماری از تماشاگرانی که با این گروه عکس یادگاری گرفته‌اند، ابتدا روسری سر کرده‌اند، با اعضای این گروه عکس یادگاری گرفته‌اند و روسری‌شان را برداشته‌اند؛ اتفاقی که در نوع خود قابل توجه و بی‌سابقه است.


یکی از زنانی که در کنسرت این گروه در شهر کلگری کانادا با آرمان گرشاسبی، خواننده چارتار، عکسی به یادگار گرفته و در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، در کامنت‌ها مورد پرسش قرار گرفته که چرا با وجود بی‌اعتقادی به حجاب روسری به سر دارد و او مدعی شده که ‌«گروه چارتار اگر با خانم‌های بی‌حجاب عکس داشته باشند، در ایران دچار مشکل می‌شود.» و در ادامه نیز تاکید کرده، روسری را خود اعضای گروه «چارتار» آورده بودند.

«چارتار» این ادعا را در حساب‌های کاربری‌اش تاکید کرده و در این زمینه نوشته است: «…گروه هرگز اجازه اظهارنظر یا دخالت در نوع پوشش افراد را نمی‌دهد. به علت محدودیت‌های قانونی و تعهدی که برای نحوه اجرای گروه‌های موسیقی در خارج از ایران وجود دارد، انتخاب ما به رغم تمایل به ثبت یادگاری با مخاطبانمان، صرف نظر کردن از عکس گرفتن بود. کسانی که در عکس‌ها با حجاب در کنار اعضای گروه هستند، با درک شرایط انتخاب خودشان را انجام داده‌اند.»


کلمات کلیدی مرتبط با موضوع ||


کنسرت حمید عسکری بوشهر . پاره کردن بنرهای حمید عسکری در بوشهر . آلبوم دیوانه وار حمید عسکری بیوگرافی کامل حمید عسکری . اخبار جدید حمید عسکری . ماجرای لغو کنسرت ها .
تور کنسرت های حمید عسکری . عکس های شخصی حمید عسکری . زندگینامه حمید عسکری


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan