ماجرای متلک عادل فردوسی پور به علم الهدی و لغو کنسرت ها | حاشیه های ورزش ایران

  • ۱۵:۴۶
Image result for ‫عادل فردوسی پور‬‎

کنایه فردوسی پور به لغو کنسرت ها در مشهد

مجری محبوب و مشهور برنامه 90 امشب کنایه ای به موضوع عدم امکان برگزاری کنسرت موسیقی در مشهد و ممانعت آیت الله علم الهدی داشت.
به گزارش صبحانه،عادل فردوسی پور دقایقی پیش در برنامه نود برای معرفی بخش نمایش خلاصه بازی تیم های سیاه جامگان و صبای قم که در هفته گذشته در لیگ برتر برگزار شد از عبارت زیر استفاده کرد:
« - بریم به مشهد مقدس. خدارو شکر هنوز مسابقات فوتبال در این شهر بدون هیچ محدودیتی برگزار می شود!»



مطالب مرتبط با موضوع

هدیه جدید کارلوس کی روش به فوتبال ایران

ساختمانی که در کمپ تیم های ملی قرار دارد، از اول هم قرار بود در اختیار تیم های ملی قرار بگیرد اما ناگهان فدراسیون تصمیم گرفت آن را در اختیار ایفمارک قرار دهد و این باعث اعتراض کی روش شد.کارلوس کی روش که بعد از جنجال های فراوان، با حمایت ها و پیگیری های مهدی تاج موفق شد ساختمان سابق ایفمارک را به محلی برای دفتر مربیان تیم ملی تبدیل کند، این روزها پروژه جالب و تازه ای را به ثمر رسانده.


ساختمان ایفمارک قبلا به مکانی برای فیزیوتراپی و استفاده عمومی تبدیل شده بود اما در نهایت پس از کش و قوس های زیاد مقرر شد دفتر مربی تیم ملی بزرگسالان در آن ساختمان باشد.

حالا کارلوس کی روش با طرحی جدید قرار است این دفتر را با تیم های ملی فوتبال رده های سنی مختلف شریک شود. او از مسئولین ذی ربط خواسته است که اتاق بندی دفتر به گونه ای باشد که تمامی مربیان تیم های پایه اعم از امید،جوانان،نوجوانان و نونهالان بتوانند فعالیت های خود را آنجا سازمان دهی کنند.

بدون شک این اقدام خوب و حرفه ای کارلوس کی روش می تواند سبب همدلی و همراهی و اتحاد بیشتر میان تیم های ملی رده های سنی گوناگون شود.به گونه ای که سایر سرمربیان می توانند از تجربه و علم روز کی روش استفاده کنند و کی روش هم بیش از پیش از وضعیت فوتبال پایه ایران آگاه می شود.اتفاقی که قطعا در آینده نزدیک می توان باعث ترقی و رشد فوتبال ملی ایران شود.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan