همه چیز درباره فصل 5 سریال فرار از زندان2017 | معرفی فیلم ها و سریالهای جدید هالیود

  • ۱۷:۱۶


دانلود فصل 5 پنجم سریال فرار از زندان

پخش فصل پنج سریال مهیج فرار از زندان از اواسط سال


prison break season 5

سریال فرار از زندان (Prison Break) مجموعهٔ تلویزیونی درام آمریکایی ساختهٔ پل شیورینگ است. این سریال از سال 2005 تا 2009 در قالب چهار فصل و توسط شبکه رسانه‌ای فاکس پخش شد. داستان آن در مورد دو برادر است که یکی از آن‌ها به خاطر جرم مرتکب نشده به مرگ محکوم شده و دیگری برای نجات برادر خود نقشه‌ای استادانه می‌کشد. این سریال تماشایی هم اکنون توسط کمپانی فاکس در حال ساخت فصل پنجم میباشد و هم اکنون شبکه Fox اولین تریلر رسمی از سریال فرار از زندان را منتشر کرده میتوانید اولین تریلر رسمی آنرا دانلود کنید این سریال در حال فیلم برداری و قرار است که در سال 2017 از شبکه فاکس پخش شود.

 

  دانلود فصل 5 پنجم سریال فرار از زندان

آنچه گذشت:

 فصل چهارم و آخر فرار از زندان که سال 2009 پخش شده بود با مرگ و دفن شدن شخصیت اصلی داستان مایکل اسکافیلد به پایان رسید و تمامی این سال‌ها بازگشت دوباره‌ی این سریال محبوب به تلویزیون دور از انتظار به نظر می‌رسید. اما اکنون مدتی است خبر تولید فصل پنجم فرار از زندان در ده قسمت به گوش می‌رسد و نکته جالب توجه حضور دوباره‌ی ونت‌ورث میلر در نقش مایکل اسکافیلد است.ماجرای فصل پنجم سریال چند سال پس‌از وقایع فصل چهارم روی می‌دهد. دومینیک پورسل که در نقش لینکلن باروز برادر مایکل اسکافیلد ایفای نقش می‌کند در مصاحبه‌ای عنوان کرد: “هر دو برادر در این فصل جدید حضور خواهند داشت. داستانی که من برای زنده ماندن مایکل اسکافیلد شنیدم شگفت‌انگیز است. این داستان به خوبی زنده ماندن مایکل را به صورتی منطقی و باورپذیر روایت می‌کند.” تاکنون حضور جمعی از بازیگران فصل‌های قبلی فرار از زندان در این فصل جدید قطعی شده است که در این میان می‌توان به ونت‌ورث میلر (در نقش مایکل اسکافیلد)، دامینیک پرسل (در نقش لینکن باروس)، رابرت نپر (در نقش تی-بگ)، راکموند دانبار (در نقش بنجامین مایلز “سی-نوت” فرنکلین)، آموری نولاسکو (در نقش فرناندو سوکره) و سارا وین کالیس (در نقش دکتر سارا تانکریدی) اشاره کرد. گفته شده پائول شورینگ سازنده‌ی سریال فرار از زندان نوشتن فیلم‌نامه‌ی قسمت نخست و چارچوب کلی فصل پنجم را بر عهده دارد.

وقتی که تیم Sara و Lincoln سرنخی رو پیدا میکنند که نشان میدهد Michael ممکن است زنده باشد. قراره بزرگترین نقشه فرار رو مهندسی کنند.

دانلود فصل 5 پنجم سریال فرار از زندان

 

بازگشت Sarah Wayne Callies و Amaury Nolasco به سریال فرار از زندان Prison Break :

شبکه Fox به صورت رسمی اعلام کرده است که Sarah Wayne در فصل جدید سریال Prison Break در نقش Sara Tancredi حضور پیدا میکند. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Sara در رابطه با حضورش گفته :

"‌ حضور در 2 سریال  ( Colony و Prison Break ) کار مشکلی است , اما باید سخت کار کنم و قطعا برای هر دو سریال مزیت هایی را خواهد داشت. "

چیزی از تایید حضور Sarah Wayne Callies به سریال نگذشته که این بار حضور Amaury Nolasco به سریال فرار از زندان تایید شد.

این بازیگر قرار است در نقش Fernando Sucre چهارمین فصل از حضورش در این سریال را تجربه کند.

پخش فصل پنج سریال مهیج فرار از زندان از اواسط سال ۲۰۱۷


شاید علاقه مندان به سریال جذاب فرار از زندان با پایان غم انگیز فصل چهارم این سریال، تصور کرده باشند که با مرگ مایکل اسکوفیلد، دیگر شاهد ادامه این سریال مهیج نخواهند بود اما خبر خوشی برای علاقه مندان به این سریال جذاب داریم .

به گزارش کلیک، نظر به استقبال گسترده علاقه مندان به این سریال در سراسر جهان و درخواست های بی شمار مردم برای ادامه پیدا کردن سریال، شرکت سازنده تصمیم گرفت که خط داستانی جدیدی برای ادامه ساخت این سریال پرطرفدار در نظر بگیرد به طوری که علاقه مندان در فصل جدید با بازگشت غیرمنتظره مایکل اسکوفیلد با هوش و دوست داشتنی مواجه می شوند که طی یک سری اتفاقات این بار به زندانی در عراق منتقل می شود و دوستان و برادر او انی بار نیز سعی در فراری دادن او از این محل دارند.

در سری جدید که تریلر ها و پیش نمایش های آن در ماه اگوست منتشر شده، از تکنولوژی های جدیدی در فیلمبرداری استفاده شده است که به جذابیت این سریال محبوب افزوده است.
شرکت سازنده این سریال قول داده است که تا اواسط سال ۲۰۱۷ تولید فصل پنجم به پایان برسد و علاقه مندان به این سریال باید تا تابستان سال دیگر برای دیدن هنرنمایی دومینیک پورسل منتظر بمانند.



مطالب مرتبط با موضوع


جام جم: پیش از ظهر دوم تیر امسال یکی از ماموران زندان شهرستان جیرفت همراه چهار سرباز، مرد اعدامی به نام امین رضا را که به اتهام قتل در این زندان دوره محکومیتش را سپری می‌کرد، سوار خودروی حمل زندانیان کردند. آنها به سمت دفترخانه ای در خیابان دولت شهرستان جیرفت به راه افتادند تا مرد زندانی، سندی را در آنجا به نام یکی از اعضای خانواده‌اش ثبت کندو او را دوباره به زندان بازگردانند.

مامور بدرقه و یکی از سربازان پس از آن که خودروی حمل زندانی مقابل دفترخانه متوقف شد، او را تحت تدابیر امنیتی از خودرو خارج و به دفترخانه ـ که در یک خیابان خلوت بود ـ منتقل کردند. بعد از آن که مرد زندانی دردفترخانه کار ثبت و انتقال سند را انجام داد، همراه مامور زندان و سربازی که دستش به مرد اعدامی دستبند خورده بود، به راه افتادند و وقتی مقابل خودروی حمل زندانی رسیدند، ناگهان سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405 که همگی چهره‌هایشان را پوشانده بودند و مسلح بودند، به روی خودروی زندان آتش گشودند. مامور زندان سعی می‌کرد سریع‌تر مرد اعدامی را به داخل خودرو منتقل و از فرار وی جلوگیری کند که موفق نشد. در این هنگام یکی از مردان مسلح پای او را هدف شلیک گلوله قرار داد که منجر به زخمی شدن وی شد. در این مرحله مردان مسلح دیگر سربازان را تهدید به مرگ کرده و مرد زندانی را همراه سربازی که به دستش دستبند بود، با خود بردند.
با اعلام این ماجرا به پلیس، ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند مامور بدرقه زندان زخمی شده که او را به بیمارستان منتقل کردند. با تحقیق از سربازان معلوم شد که یکی از هم‌خدمتی‌های آنها نیز در دام آدم‌رباهای مسلح گرفتار شده و جانش در خطر است. بررسی محل حادثه نیز نشان داد، در آنجا هیچ دوربینی نصب نبوده و فیلم یا عکسی از صحنه آدم‌ربایی ثبت نشده است.
ماموران جست‌و‌جو برای دستگیری آدم‌رباهای مسلح را ادامه دادند تا این‌که ساعاتی بعد اطلاع یافتند آدم‌رباها، سربازی را که به گروگان گرفته بودند، در محله‌ای رها و همراه مرد اعدامی فرار کرده‌اند.
ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند مرد اعدامی امین‌رضا نام دارد که 9 سال پیش در حین درگیری با مردی در شهرستان کهنوج، او را به قتل رسانده و گریخته بوده که چهار سال بعد از این جنایت، زمانی که دوباره به استان کرمان بازگشته ، توسط پلیس دستگیر و به زندان جیرفت منتقل شده بود. او بعد از محاکمه به قصاص محکوم و حکم وی نیز تائید شده و در آستانه اجرای حکم قصاص بود.
این در حالی بود که در ادامه تحقیقات معلوم شد، چند روز قبل از انتقال مرد زندانی به دفترخانه، همسرش با حضور در مرجع قضایی تقاضا کرده اجازه دهند تا او سند خانه را به نام وی انتقال دهد تا آن را بفروشد؛ که این حادثه رخ داده است. پلیس همچنان در جست‌و‌جوی مرد اعدامی و افرادی است که مقدمات فرار او ر ا فراهم کرده‌اند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan