خداحافظی جنجالی نجمه جودکی مجری تلویزیون از اینستاگرام + عکس | حاشیه های تلویزیون ایران

  • ۱۶:۲۳

خداحافظی نجمه جودکی مجری تلویزیون از اینستاگرام + عکس

خداحافظی نجمه جودکی مجری تلویزیون از اینستاگرام + عکس



خداحافظی نجمه جودکی مجری تلویزیون از اینستاگرام + عکس


خداحافظی نجمه جودکی مجری زن تلویزیون از اینستاگرام که همراه با عکس بالا جنجالی که موجب رفتن مجری نو عروس تلویزیون از فضای مجازی شد را نوشته است.

نجمه جودکی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

این اخرین پست من در این دنیای غیر واقعی است..

گاهى براى ماندن باید رفت ..

وسوالى که همیشه به پاسخ درست آن فکر مى کنم که چگونه ارج نهم این همه اعتماد ومهربانی تک تک همراهانم رادر این فضا..؟؟

من بودم و قاب عکسى ..

شما بودیدو تمام قلب و تک نفسى..

من بودم و نگاه منتظرم ..

شما بودیدو قلم براى سفرم..

وچه سخت است به یکباره رفتن ..

وشاید این اول راه باشد ….

رفتن از فضاى مجازى وپیوستن به دنیاى حقیقى ….

باز هم به اعتبار اعتماد وبودن شما همراهان ..

آرى گاهى براى ماندن باید رفت ..

عزیزانم دنیای مجازی برای من و روحم بسیار دنیای کوچکی است..

به شما هم پیشنهاد میکنم فضای مجازی را ترک کنید به دنیای حقیقی برگردید..

و آخرین پست من در دنیای غیر واقعی اینستاگرام اینکه از ۳ ابان ،با برنامه هفت ترانه از ساعت ١٩ تا ٢٠ از شبکه شما قدم در خانه هایتان میگذارم..

امضا

دوست نوعروستان

نجمه جودکى


مطالب مرتبط با موضوع

خبر فوت ابوالفضل پورعرب و درگذشت ابوالفضل پور عرب بازیگر خوب سینما و تلویزیون امروز ۲۰ شهریور ۹۵ که در فضای مجازی منتشر شده است کذب محض است و تکذیب شد.

امیر حسین شریفی با رد شایعات در ارتباط با فوت این بازیگر سینمای و تلویزیون ایران گفت: این بازیگر در سلامت کامل به سر می‌ برد و این خبر شایعه و کذب است.


خبر فوت و درگذشت ابوالفضل پورعرب ۲۰ شهریور ۹۵ + عکس

وی ادامه داد: تقریباً یک ساعت گذشته با وی حرف زدم؛ او در سلامت کامل است و در حال حاضر هم با هم در حال همکاری هستیم.

امیر حسین شریفی از شایعه‌ پراکنی برای بازیگران ابراز ناراحتی کرد و گفت: متاسفم که برخی برای بازیگران ما و همچنین افراد سرشناس شایعه‌ پراکنی می‌ کنند و آنها و خانواده‌ هایشان را متحمل فشارهای روانی سنگینی می‌ کنند.





ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan