همه چیز درباره بازی مافیا 3 (Mafia 3) | معرفی بازیهای روز دنیا

  • ۲۲:۱۰

جزئیات بیشتری از بازی مافیا 3 و بسته های الحاقی آن منتشر شدgnsorena.ir


یکی از مشکلات قسمت دوم بازی مجبوب Mafia گیم‌پلی کوتاه آن بود. اما گویا سازندگان برای قسمت جدید ساعت‌ها گیم‌پلی و محتوا در نظر گرفته‌اند تا علاوه بر کسب رضایت طرفداران، به آن ارزش دوباره بازی کردن ببخشند. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

قسمت سوم بازی اکشن-ماجراجویی مافیا توسط استودیو هنگر 13 ساخته شده و قرار است تا شش ماه دیگر توسط 2K Games منتشر شود. یکی از کمبود‌های اساسی که بازی Mafia 2 داشت، کمبود محتوا و زمان بازی بود، به طوری که اگر سازندگان چند ساعتی به گیم‌پلی آن اضافه می‌کردند شاید دیگر نمیشد به این بازی خرده‌ای گرفت. اما گویا سازندگان بازی در قسمت سوم دست روی همین موضوع گذاشته‌اند و قرار است یک گیم‌پلی حسابی و پر و پیمان ارائه دهند که ساعت‌ها به طول می‌انجامد.

به تازگی استودیو هنگر 13 اعلام کرده است که بازی Mafia 3 «ساعت‌ها و ساعت‌ها» گیم‌پلی خواهد داشت و یکی از دلایل این کار اضافه کردن اِلِمان‌هایی به بازی است تا به آن ارزش دو یا چند بار بازی کردن می‌بخشد.

هِیدِن بلکمَن، مدیر این استودیو، که خود یک گیمر حرفه‌ای هم هست، در مصاحبه‌ای می‌گوید شاید هنوز خیلی زود باشد که بگوییم ما به دنبال خلق چند ساعت گیم‌پلی هستیم اما قول می‌دهیم که تعداد این ساعت‌ها زیاد باشد:

ما هنوز نمی‌توانیم از تعداد ساعت مشخصی صحبت کنیم . اما مطمئن باشید که ساعت‌ها و ساعت‌ها گیم‌پلی در انتظار شماست. امیدوارم که گیمرها ترغیب شوند تا دوباره بازی را انجام دهند و چیزهایی که قبلا در مرتبه‌ی اول ندیده بودند را به دست آورند. امیدوارم طرفداران برگردند و به دنبال نکات و موارد مخفی بازی بگردند.

بلکمن در ادامه اضافه می‌کند که همکاری و دست داشتن بازیکنان در خلق تجربیات درون بازی از اولویت‌های اصلی فرآیند ساخت بازی و استودیوی هنگر 13 است. به گفته‌ی او تجربه‌ی هر گیمر از این بازی منحصر به فرد خواهد بود و قطعا به اثری تبدیل خواهد شد که شما را برای به دست آوردن کامل همه چیز دوباره به پای این بازی بر‌می‌گرداند.




امروز در جریان پنل  تو کی گیمز(2k games ) در PAX West اولین جزئیات بسته های الحاقی بازیmafia III  معرفی شد. قرار است محتوای رایگان همانند گسترش دهنده پولی در این بازی در کنار هم وجود داشته باشند. سایت تو کی گیمز نیز با انتشار پستی اضافه شدن بسته های الحاقی رایگان بیشتری را اعلام کرد.

در بسته های الحاقی رایگان لباس های جدید برای شخصیت اصلی بازی Lincoln Clay وجود خواهد داشت.30 روز پس از انتشار مافیای 3 بسته های Judge ، Jury و Executioner تعدادی اسلحه جدید به بازی اضافه خواهند کرد.علاوه بر این بسته های  الحاقی دیگری در اختیار کاربران قرار می گیرد که می توانند اجزا ماشین ها را مانند چرخ ها و پلاک و رنگ را شخصی سازی کنند. همچنین درmafia III مسابقات رایگانی اضافه می شود که در آن به نفرات برتر پاداش مانند پول و تنظیمات شخصی سازی اضافه داده خواهد شد.  در بخش گسترش داستانی چند محتوا اضافه خواهد شد که برای بازیکنان تجربه جدید را به وجود خواهد آورد. 2k gamesهمچنین اعلام کرده است که مافیای ایتالیایی تنها تهدید برای لینکلن نیستند. برخی از اطلاعات منتشر شده درباره بسته های قابل خریداری بازی مافیا 3 به صورت زیر است:

 Faster, Baby:

اتومبیل های سریع ،تعقیب و گریز و حرکات نمایشی در این بسته وجود دارد. Lincoln با محلق شدن به Roxy Laveau تلاش می کند تا یک کلانتر فاسد را که حقوق مردم را در اطراف شهر New Bordeaux زیر پا می گذارد مجازات کند.

Sign of the Times :

 دسته ای از قتل های زنجیره ای است که در شهر New Bordeaux رخ می دهد. Lincoln به خواست پدر James می پذیرد که مسئول انجام این قتل ها را پیدا کرده و نابود کند.

Stones Unturned :

زمانی که یک رقیب بی رحم به New Bordeaux باز می گردد ، Lincoln باید با مامور CIA یعنی John Donovan هم دست شود تا بتواند یک جنگ دشمن خونی را از بین ببرد. دشمن آن ها از زمان جنگ ویتنام بوده است.

هر سه بسته الحاقی بالا شامل فعالیت های جدید ،وسایل نقلیه بیشتر و سلاح ها و تجهیزات می باشد. هزینه این بسته ها همراه با بازی 30 دلار می باشد همچنین تو کی گیمز اعلام کرده است که هزینه خرید جداگانه این بسته های الحاقی 40 دلار خواهد بود. مافیای 3 در تاریخ 7 اکتبر (16 مهر) برای کنسول های PlayStation 4 ، Xbox One و PC منتشر می شود.








ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan