همه چیز درباره بازی Gears of War 4 (ارابه های جنگی) | معرفی بازیهای روز دنیا

  • ۲۲:۳۴
اطلاعات جامع بخش چندنفره بازی Gears of War 4 منتشر شد

اطلاعات جامع بخش چندنفره بازی Gears of War 4 منتشر شد

  • در کل سه هدف اساسی در ساخت این بازی وجود دارند که هدف اصلی، ساختن بهترین بخش چندنفره ممکن در بازی Gears of War 4 است.
  • بازی Gears of War Judgment یک نمونه آزمایشی بود تا استودیو سازنده متوجه شود اگر Gears of War را شبیه یک بازی تیراندازی اول شخص بسازد چه می‌شود؛ که نتیجه این شد که نه طرفداران سبک اول شخص از آن راضی بودند نه طرفداران سبک سوم شخص؛ در بازی Gears of War 4 کوالیشن می‌خواهد خلاف رویکرد قبلی را دنبال کند. به این صورت که هم هسته اصلی بازی را نگه دارد و هم نوآوری‌هایی در آن بوجود بیاورد.
  • هنگامی که موتور بازی از Unreal Engine 3 به Unreal Engine 4 تغییر کرد، کوالیشن مجبور شد تا بسیاری از کارها را از اول انجام دهد.
  • حرکت Mantle Kick در بازی Gears of War 4 یک مقدار سنگین اجرا می‌شد به همین منظور کوالیشن حالت دفاعی Yank And Shank را به بازی اضافه کرد که سرعت عمل بیشتری دارد تا مردم بیشتر از آنها استفاده کنند لازم به ذکر است که همه این حرکات در بخش داستانی بازی هم وجود دارد. Knife فینیشرها هم بسته به جهتی که حمله میکنید متفاوت خواهند بود و ضربات Vault Kick روانتر از گذشته اجرا میشوند.
  • دنیای بازی برای مدت زیادی در صلح و آرامش بوده است و سازندگان از خود این سوال را پرسیده اند که چطور اسلحه جدیدی وارد بازی کنند؟ دنیا در حال بازسازی بوده و منطقی بنظر میرسد که که بعضی ابزار ها را تغییر داده و تبدیل به اسلحه کنند. اسلحه Dropshot در واقع یک ابزار مخصوص معدن است. بوجود آوردن اسلحه هایی که مربوط به دوران جنگ نیستند یک چالش جالب برای استودیو سازنده بود.
  • دومین هدف اصلی، ساخت بهترین حالت چندنفره Versus برای همه گیمرها است. در نسخه‌های قبلی تمرکز بازی روی بازیکن‌های جدید و تازه وارد بود؛ درحالی که بقیه بازیکنان را به حال خود رها میکرد. در بازی Gears of War 4 به‌جای توجه خالی به پایین هرم به بازیکنان حرفه‌ای و رقابتی هم توجه شده است.
  • یکی از نوآوری‌های کوالیشن، رتبه‌بندی قابل مشاهده است. اگر شما حریفی را شکست دهید که ضعیف‌تر از شماست، کمتر امتیاز بدست میآورید نسبت به اینکه حریفی را شکست دهید که هم‌رده یا قوی‌تر از شما است.
  • در نسخه بتا همه با یکدیگر به‌رقابت می‌پردازند؛ اما در نسخه نهایی بازی Gears of War 4 هدف کوالیشن این است که بازیکنان را بر اساس مهارتشان دسته بندی کند. برخی از بازیکنان وارد دسته Social می‌شوند درحالی که برخی دیگر وارد این دسته نمی‌شوند.
  • خود بازی تغییری نمی‌کند درحالی که سطح رقابت ها عوض می‌شوند. رتبه‌بندی قابل مشاهده و Matchmakingهای وابسته به مهارت برای این وجود دارند تا بازیکنان بتوانند در سطحی که خودشان لذت می‌برند بازی کنند.
  • بخش Co-op Versus مکان امنی برای یادگیری و اکتشاف است. هوش مصنوعی بخش چندنفره دارای قوانین و شخصیت‌های مختلفی است و به‌مرور زمان مهارتشان هم بیشتر می‌شود.
  • در نسخه نهایی بازی Gears of War 4 درجه سختی‌های مختلفی وجود دارند و بسته به درجه‌ای که در آن هستید به شما امتیاز تعلق میگیرد تا بالانسی بین بازیکنان تازه وارد با بقیه بوجود بیاید.
  • بخش Escalation برای بازیکنان رقابتی، E-sport، Caster و Viewer بوجود آمده است؛ در آغاز این بخش 10 ثانیه طول می‌کشد تا بازیکنان وارد نقشه شوند و در هر راند دو ثانیه به زمان قبلی اضافه می‌شود. بازیکنان خودشان Power Weaponها را جای گذاری می‌کنند و نصف زمان طول می‌کشد تا همه چیز به حالت اول برگردد. این حالت مدت زمان طولانی دارد و نمای جالبی را بوجود می‌آورد.
  • حالت جدید Spectator برای بازیکنان Caster طراحی شده است و دوربین‌های زیادی در این بخش وجود دارند. می‌توانید با وصل کردن کیبورد و استفاده از میانبرها بوسیله آن مستقیم روی بازیکنان بپرید. شما همچنین می‌توانید یک بازیکن را نشانه بگیرید و مستقیم کنارش فرود بیایید.
  • سومین هدف اصلی، درگیر کردن بازیکنان است. بخش E-sport برای همین منظور طراحی شده است.
  • Skinهای شخصیت‌ها و اسلحه‌ها را می‌توان به‌وسیله کارت‌ها (که همیشگی هستند) بدست آورد و این اسکین‌ها در بخش تک‌نفره هم قابل استفاده هستند. اسکین‌ها به شخصیت‌ها جزییات می‌بخشند.
  • Bountieها کارت‌هایی هستند که با انجام دادن هدفی که به‌شما می‌دهند امتیاز کسب می‌کنید و فقط وقتی که کاملا هدف را انجام دهید قابل استفاده هستند.
  • جعبه‌های لوازم جنگی به‌وسیله اعتباری که از بازی کسب می‌کنید قابل خرید هستند. بغیر از آیتم‌های ترفیعی، همه چیز را می‌توان با اعتبار داخل بازی و گیم‌پلی خرید؛ اما اگر نمی‌خواهید صبر کنید می‌توانید از پول واقعی برای خرید آنها استفاده کنید. چیزهایی که در بخش Versus استفاده می‌شوند، تاثیری در گیم‌پلی بازی ندارند. در بازی سه نوع مختلف از جعبه وجود دارد.
  • بازی Gears of War 4 در زمان انتشار دارای 10 نقشه چندنفره(که نه عدد از این نقشه‌ها جدید هستند) خواهد بود. هر نقشه‌ای که به‌عنوان بسته الحاقی عرضه می‌شود مجانی خواهد بود. قرار است هر ماه یک الی سه نقشه که ترکیبی از نقشه‌های جدید و نقشه‎های نسخه‌های قبلی است به بازی اضافه شود. لیستی طراحی خواهد شد تا نقشه‌های جدید که عرضه می‌شوند را بر اساس ترتیب خاصی بچیند تا بازیکنان جدید سردرگم نشوند.
  • برخی از نقشه ها از طریق بسته الحاقی قابل خرید هستند و می‌توان از آنها در مسابقات خصوصی استفاده کرد و فقط میزبان لازم است تا نقشه را داشته باشد.
  • بازیکنان نسخه بتا، آواتار Dodgeball را به‌صورت مجانی دریافت خواهند کرد که لازمه ی آن شرکت در یکی از مسابقات بازی است.




در اولین بخش معرفی بازی های انحصاری کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016، ردموندی ها از قابلیت Cross-Platform بین نسخه های اکس باکس وان و ویندوز 10 عنوان مورد انتظار Gears of War 4 رونمایی کردند.

بازیکنان چه در بخش آنلاین چند نفره و چه در بخش مولتی پلیر آفلاین (Co-Op) می توانند از کراس-پلی بهره ببرند. همینطور تمامی اچیومنت ها و فایل های ذخیره شده بازی بین دو پلتفرم تبادل خواهد شد.

علاوه بر این نسخه جدید و کامل تری از مود پرطرفدار بخش Co-Op با عنوان Horde 3.0 معرفی شد. اخبار و اطلاعات دقیق و جزئی تر از این مود در ماه های آینده منتشر خواهد شد.

GW4elite

مایکروسافت در بخش دیگری از این نمایش از کنترلر انحصاری گیرز 4 پرده برداری نمود. این کنترلر که مشابه نسخه اصلی دسته الیت اکس باکس وان بوده، دارای تمامی دکمه های قابل تعویض و رنگ خون آلود خاصی است که به همراه آن می توان از چند محتوای منحصر به فرد داخل بازی نیز بهره برد.

در این رویداد تریلر جذابی از بخش داستانی بازی و ماجراجویی های JD Fenix با ارائه جنبه های مختلفی از نبردهای درگیرکننده و هیجان انگیز گیرز 4 به نمایش در آمد. این بازی در تاریخ 11 اکتبر (20 مهر) برای اکس باکس وان و ویندوز 10 منتشر می شود


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan