ماجرای جنجالی سانسور معصومه ابتکار در برنامه دورهمی مهران مدیری | حاشیه های تلویزیون ایران

  • ۱۷:۲۵


سانسور معصومه ابتکار در برنامه دورهمی مهران مدیری + دلیل


سانسور معصومه ابتکار در برنامه دورهمی مهران مدیری + دلیل


پخش نشدن قسمت معصومه ابتکار در برنامه دورهمی مهران مدیری که در ادامه سانسورهای صدا و سیما اجازه پخش برنامه دورهمی با حضور معصومه ابتکار داده نشد.

وب سایت ۲۴ آنلاین نوشت: این برنامه که با دعوت مسئولان برنامه دورهمی ضبط شد، پس از ارائه به شبکه نسیم به دلایل نامعلومی زیر تیغ سانسور رفت.

شنیده ها حاکی است ابتدا قرار بود بخشهایی از اظهارات رئیس سازمان حفاظت محیط زیست حذف شود اما در نهایت تصمیم بر این شد که این برنامه حذف گردد.

پیش از این نیز برخی مهمانان از سانسورهای گسترده حرفهای خود در برنامه دورهمی خبر داده بودند. تاکنون صدا و سیما توضیحی در باره سانسورهای این برنامه نداده است.



مطالب مرتبط با موضوع

دستگیری خانم ۳۳ ساله مدیر تلگرام ضد اسلام در گلستان که زن جوان تلگرامی که مدیریت ۵ گروه ضد دینی را برعهده داشت دستگیر و بازداشت شد.

سیدمهدی حسینی تبار مسئول روابط عمومی سپاه نینوا گفت: معاونت اطلاعات سپاه نینوا چندی پیش فردی را که در شبکه های فضای مجازی اقدامات ضد دینی انجام می داد، شناسایی و بازداشت کرد.

وی افزود: این فرد که یک خانم ۳۳ ساله است با هویت معلوم به عنوان مدیر اصلی گروههای تلگرامی و زیر نظر عناصر خارجی اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز علیه مقدسات، ائمه اطهار و نظام می کرد، تحویل مقامات قضایی شد.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan